AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg blir så utrolig svett mellom tærne og under føttene visst jeg bruker strømper. Jeg syns det er veldig ubehagelig og går derfor stort sett barføtt Det går fint med lette sko som ballerinas eller sandaler. Er så lei av mas fra andre hvorfor jeg ikke har sokker på meg, hvorfor skal folk hele tiden henge seg opp i mine nakne tær, de er forøvrig velpleide og rene. Anonymkode: 4559f...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Del Skrevet 12. desember 2019 Helt enig! Hvorfor må folk bry seg med alt. Gå slik du vil Anonymkode: 0a3e4...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Del Skrevet 12. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Hvorfor må folk bry seg med alt. Gå slik du vil Anonymkode: 0a3e4...997 Takk, godt å høre det er andre som meg❤️ Anonymkode: 4559f...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Del Skrevet 13. desember 2019 Og du blir ikke svett på føttene av å gå barbeint i alle sko? Hva med om du bruker tynne ullsokker? Anonymkode: 56e2d...ee8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. desember 2019 #5 Del Skrevet 13. desember 2019 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Minner om følgende regel: Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjone Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Del Skrevet 17. desember 2019 Da har du dårlige sokker. Noen sokker er klamme, andre ikke. Samt kanskje litt dårlige sko. Anonymkode: 436d7...3d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Del Skrevet 17. desember 2019 Hva er sokkene dine laget av? Såkalte ullsokker inneholder ofte bare 30% ull og resten er syntetisk. Klart det blir klamt. Fikk en gang noen sokker som jeg trodde var bomull, viste seg å være 80% syntetisk. Jeg kjøper kun sokker som er minst 90% ull eller bomull, og er aldri klam og svett på føttene. Anonymkode: f0089...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Del Skrevet 17. desember 2019 Føtter er ekkelt for mange. Og jeg ville ikkje hatt besøk av noen som går barbeint. Kjøp deg kvalitetssokker. Anonymkode: 1958b...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. desember 2019 #9 Del Skrevet 17. desember 2019 Fordi det er ekkelt om noen går barbeint inne hos andre på besøk og fordi det er sært å ikke bruke sokker på vinteren. Derfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 21. desember 2019 #10 Del Skrevet 21. desember 2019 Bruk tåsokker da vel. Mye mer hygienisk og bra for føttene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå