Gjest Gjest. Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er absolutt ikke fornøyd med den jeg har nå fra Dior. Kunne som sagt tenk meg en som gir laaaange vipper som er bøyd- og en som ikke klumper. Helst skriv hele navnet på maskaraen for da vet jeg hvilken det er....ikke alle innenfor et merke er gode eller dårlige...
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Flextencils fra Lancome eller Distinguish fra Shiseido kunne kanskje være noe for deg? Sistnevnte er vannfast, men vannfaste mascaraer holder bøyen bedre. Og vippetang er nok sikrere enn å satse på at mascaraen skal gi noe bøy...
-Fisken- Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Synes panoramic curl er strålende! Lange vipper, buede, klumper ikke og skiller vippene bra.
Gjest siri piri Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Er og fornøyd med Lancome Flextencils. Syntes vippene får den effekten du beskriver. Ellers har jeg lyst å prøve Hypnôse fra samme merke. Mange som roser YSL Faux cils her blant annet.
Milly:) Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Borghese Superiore State of the Art - finnes i vanlig og vannfast. Finnes ikke i Norge men koster under 100 kr på strawberrynet. Den gir myke, lange og adskilte vipper med bra volum (varierer ut i fra hvor mye du har på selvsagt). Jeg har ikke prøvd den vannfaste men det er mulig den er stivere.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Synes panoramic curl er strålende! Lange vipper' date=' buede, klumper ikke og skiller vippene bra.[/quote']
Gjest ,,,,, Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 Hypnôse fra Lancome er jeg veldig fornøyd med. Den klumper ikke og gir lange og buede vipper. Men det avhenger jo selvfølgelig av om du bruker vippetang.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 YSL Faux Cils er kjempebra![/quote Enig i at detter er en veldig bra mascara, men synes selv den gir mere volum enn lengde og bøy.
Elze Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 Open Eyes fra Biotherm, gir lengde og (faktisk!) litt bøy.
Tusseline Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 Dersom man ønsker seg både lengde og fylde, kan det være en idè å påføre en lengdemaskara først, og deretter en volummaskara. Pass bare på at det ikke blir for klumpete.
Kira27 Skrevet 1. juni 2005 #12 Skrevet 1. juni 2005 Flextencils fra Lancome Liker ikke børsten på Flextencils, synes den er litt rar... Hvordan blir forresten HR Queen Lash mascara (min venninne er veldig fornøyd med denne) ? Kunne gjerne tenkt meg å finne en mascara som faktisk gir litt bøy til vippene
Salt Skrevet 1. juni 2005 #13 Skrevet 1. juni 2005 Hvordan blir forresten HR Queen Lash mascara (min venninne er veldig fornøyd med denne) ? Kunne gjerne tenkt meg å finne en mascara som faktisk gir litt bøy til vippene Jeg bruker denne. Er veldig fornøyd, men skal du ha bøy til vippene, ville jeg nok brukt en vippetang i tillegg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #14 Skrevet 1. juni 2005 jeg har naturlige mørke, tette, lange buede vipper fra naturens side. dette er en velsignelse. ellers bruker damene hvor jeg kommer fra, sot som er blandet med litt vann som øyenvippemiddel. og de er mørke rundt øya altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå