AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #41 Skrevet 12. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du fortelle mer om første mennesket som satte foten på jorden? Nå er jeg nysgjerrig. Anonymkode: 409ba...3eb Er ikke uten grunn at Adam stjelte frukt fra det forbudte tre siden Eva fristet han med puppekos. Er derfor vi lever i en verden med så mye elendighet. Så da vet du det.😊 Anonymkode: 1fb9e...185
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #42 Skrevet 12. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ikke tiltrukket av menn med små peniser selv, men dette sier jeg fra om. Slik at vi slipper ende opp helt på soverommet. For mange damer spiller det ingen rolle, som flere her skriver. Kvinner liker rett og slett forskjellige ting, slik at det ikke er ett ja eller nei svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: 57614...859 Kvinner blir ikke tiltrukket av en kuk alene, men en hel person. Menn og kvinner som dumper en partner fordi dama enten ikke hadde 80D i puppestørrelse, ikke hadde små kjønnslepper eller bikinifitness rumpe bør gå i seg selv. 12 cm er en helt normal penis og ikke liten. Men du vet vel at størrelsen på kvinner varierer like mye i både dybde og vidde, så er derfor mange kvinner foretrekker en normal penis fremfor en stor. Anonymkode: 1fb9e...185 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #43 Skrevet 12. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, han sier faktisk så. Jeg er kvinne. Det blir mindre trangt etterhvert, men når han trenger inn er det veldig trangt. Som jeg skrev så liker jeg følelsen og vi varmer ikke opp så mye før han penetrerer meg. Jeg har fått inn en 15cm omkrets penis før, så musa er fleksibel! Men jeg måtte være våt og klar, ellers gikk det bare ikke. Men jeg bruker musklene mye, fordi jeg nettopp liker den trange følelsen. Gynekologen sa jeg hadde sterke muskler. Hun sa derimot ikke at jeg var trang, så regner med at jeg ikke egentlig er det hvis jeg slapper av. Men skal jeg ha sex så bruker jeg musklene. Anonymkode: 2db34...0e6 Så du liker å tørrpule, siden da går det fort, sånn for å få det overstått. Beleilig med tynn nål da! Anonymkode: 71040...d2b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #44 Skrevet 12. desember 2019 11 timer siden, bloody skrev: 12 cm er nederst av normalen. Fra 12 til 15. Under 12 er micro. Har man problemer med at noen har problemer med en bitteliten penis så svarer du deg selv. Da vet du selv at ikke alle damer hadde akseptert det. Og skal da alle disse damene som ikke aksepterer minstemål se inn i seg selv? Fordi? Så en mann med liten skal bli stryket med hårene? "Næmmen hællantussan den er sikkert fin den, jeg skal begyne gjøre knipeøvelser jeg, så jeg kjennern" Under 7 cm er mikro penis og ikke 12 cm. Normal spektret av penis ligger mellom 10-18 cm. Hele 95%faller innenfor dette spektret og de aller fleste mellom 12-15 cm. Anonymkode: 1fb9e...185 4
Sphere Skrevet 12. desember 2019 #45 Skrevet 12. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: At noen synes 12 er litt stusselig betyr ikke at de må gå dypere i seg selv fordi preferansene er annerledes enn dine. At du repetivt er selvutnevnt representant for de med små, er den som definerer det korrekte, er jo en paradoksal form for omnipotent adferd. Bare en liten betraktning en onsdags kveld. Anonymkode: 6fd2a...601 11 timer siden, bloody skrev: 12 cm er nederst av normalen. Fra 12 til 15. Under 12 er micro. Har man problemer med at noen har problemer med en bitteliten penis så svarer du deg selv. Da vet du selv at ikke alle damer hadde akseptert det. Og skal da alle disse damene som ikke aksepterer minstemål se inn i seg selv? Fordi? Så en mann med liten skal bli stryket med hårene? "Næmmen hællantussan den er sikkert fin den, jeg skal begyne gjøre knipeøvelser jeg, så jeg kjennern" Merk at det er forskjell på å ha en preferanse og se på det som et problem. Ingenting feil med preferanser, det har jeg skrevet mange ganger her inne, men oppfører man seg som om en normal penis er et problem, bør man kanskje gå noen runder med seg selv i stedet for å få ham til å føle at det er han som er problemet. Jeg liker jo veldig godt at det finnes kvinner som liker stor, selv om de fleste ikke bryr seg. En penis innenfor normalen er mellom 12 og 18 cm. Da går ikke den medisinske betegnelsen rett på mikro om den bikker under 12. Vi kaller jo heller ikke en penis på 19 cm gigantisk. Mikro er under 7-8 cm. Og ja, knipeøvelser har gjort underverker for meg, så det er mange som har den holdningen. Føler de den er mindre enn preferansen de har, setter de igang med knipeøvelser, i stedet for å få meg til å føle at det er jeg som har et problem. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud... du tror du vet sannheten til både kvinner og menn, men når du får litt erfaringer i den virkelige verden og snakker med kvinner istedenfor å lese seg "opp" på nettet, så vet man at 12cm er ganske lite for veldig mange. Jeg vil si de aller fleste ønsker større enn det hvis de fikk velge fritt. Det er normalt med micropenis også, men det betyr ikke at det er kvinnen som er problemet fordi det ikke er tilfredsstillende. For 10 år siden var gjennomsnittet, som egentlig er mer interessant enn hva som er normalt, 16cm lang og 12cm omkrets. I dag er det 12cm lang og 11cm omkrets. Det er ikke kvinner som har fått ned gjennomsnittet med 4cm, eller 1/4-del. Så la oss si det er menn, da spør jeg: hvorfor? For å trøste menn med liten? 16cm, som er gjennomsnittet, er bra! 12cm er dessverre litt lite. Jeg får høre at jeg er trang, mannen min sier at det å trenge inn i meg er som å møte en vegg i begynnelsen og han mister ereksjonen fordi han får vondt hver gang. Men jeg elsker spreng-følelsen hans 12cm omkrets gir meg når han trenger inn og jeg ønsker derfor ikke bruke 30minutter på oppvarming. Så nei, man trenger ikke være Vallhalla i fitta bare fordi man ønsker at penis skal være av en viss størrelse. Det kan være at man tenner på å få vondt, eller som meg, elsker å bli litt sprengt. Og samtidig elsker jeg å se på, ta på og suge en skikkelig pikk! 12cm tenner meg ikke mentalt. Da må mannen være veldig bra på andre ting. Men uansett hvor god han er på andre ting vil jeg alltid savne å bli kullet av en stor nok pikk! Tenk deg hvis dama du møtte ikke hadde vagina. Hadde du ikke savnet å ha sex med en mus da? Dama likte ikke analsex heller, så sexen deres hadde aldri involvert penetrering. Hun hadde sugd deg litt og ellers brukt en fleshlight på deg, resten av livet. Hadde du ikke, hvis du kunne velge, valgt at dama skulle hatt vagina? Anonymkode: 2db34...0e6 Jeg lever med min lille penis i den virkelige verden, og har derfor søkt masse informasjon om dette. Det har sørget for mange åpne og ærlige samtaler med både kvinner og menn. De fleste bryr seg ikke. Det sier både seriøs forskning og resultatene av disse samtalene. Igjen må jeg si at det er stor forskjell på preferanser og det å få en mann til å føle det som om hans normale penis er et problem. En mikropenis er ikke normalt. En penis på 12 cm er derimot normal. Det er kanskje lite for deg, men medisinsk er det innenfor normalen. Ingen grunn til å få ham til å føle seg liten pga dine preferanser, når det medisinsk viser seg å være normalt. Snittet har falt fordi man gikk bort i fra selvmåling. Dvs at gutta har skrytt på seg i diverse undersøkelser tidligere. Her i Norge er snittet 14,7 cm, mens det på verdensbasis er 13,1 cm. Medianen på alle disse undersøkelsene viser mindre enn snittet. Dvs at det er fler under snittet enn over. Igjen, jeg har ikke angrepet dine preferanser. Jeg liker at det finnes noen som liker store. Men vi er på ville veier når vi problematiserer en normal penis. Og eksempelet ditt er jo helt absurd. Her er det ikke snakk om null penis, men en penis innenfor normalen som er litt mindre enn snittet. Vi vet jo at vagina til en viss grad tilpasser seg penis etterhvert, samt at det går an å kjøre på med knipeøvelser. Har opplevd noen ganger at vi kanskje ikke har vært en veldig god match i begynnelsen, men at det bare har blitt bedre og bedre etterhvert. Men nå har jo disse også sett det som en utfordring snarere enn et problem. Sex er også langt mer enn kun penetrering. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #46 Skrevet 12. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jo, han sier faktisk så. Jeg er kvinne. Det blir mindre trangt etterhvert, men når han trenger inn er det veldig trangt. Som jeg skrev så liker jeg følelsen og vi varmer ikke opp så mye før han penetrerer meg. Jeg har fått inn en 15cm omkrets penis før, så musa er fleksibel! Men jeg måtte være våt og klar, ellers gikk det bare ikke. Men jeg bruker musklene mye, fordi jeg nettopp liker den trange følelsen. Gynekologen sa jeg hadde sterke muskler. Hun sa derimot ikke at jeg var trang, så regner med at jeg ikke egentlig er det hvis jeg slapper av. Men skal jeg ha sex så bruker jeg musklene. Anonymkode: 2db34...0e6 Du høres ut som en drøm å ha sex med. NOT. Partneren din klager at det er vondt men for all del klepp i vei. Slapp av for fks sake. Anonymkode: 3b149...852
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #47 Skrevet 12. desember 2019 Få se deres Anonymkode: 1f636...c5b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #48 Skrevet 12. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Få se deres Anonymkode: 1f636...c5b * Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Anonymkode: 409ba...3eb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #49 Skrevet 12. desember 2019 Jeg reagerer mere på det totalt fraværende gartner-arbeidet ditt...😂 Anonymkode: 24e7f...477 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #50 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1f636...c5b Kom igjen.. Sett det nå hverfall skjult da Ffs. De alle fleste av oss vil ikke se! Samtykke er en ting, også på forum! Anonymkode: bb623...3e7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #51 Skrevet 12. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mere på det totalt fraværende gartner-arbeidet ditt...😂 Anonymkode: 24e7f...477 Har stua bort klipper'n for sesongen 😄 Anonymkode: 9e683...adf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #52 Skrevet 12. desember 2019 Ta et bilde når du stikker den inn i toalettrull hylsen så vi får se tykkelsen. Anonymkode: afd51...7e2 2
Christina82 Skrevet 12. desember 2019 #53 Skrevet 12. desember 2019 * Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #54 Skrevet 13. desember 2019 Min er ca. 12. Aldri fått noen klager, snarere tvert imot. Anonymkode: d6f9d...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #55 Skrevet 13. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta et bilde når du stikker den inn i toalettrull hylsen så vi får se tykkelsen. Anonymkode: afd51...7e2 Snakker vi om bakhold her? En tørkerull er akkurat lang nok, men ikke brei nok. Anonymkode: 6fd2a...601
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #56 Skrevet 13. desember 2019 Tror den er passe, jeg. 💋 Anonymkode: d6f9d...f4f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #57 Skrevet 13. desember 2019 Min er 16 cm i lengde og 15 cm i omkrets. Er helt på grensen til hva jeg vil kalle mikropenis, men det får gå. I mitt neste liv vil jeg ha en megapenis. Anonymkode: 85f05...e2d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå