Gå til innhold

Har jeg for liten penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Pupper er en seksuell kroppsdel enten du, jeg eller andre liker det. Pupper har blitt brukt for å smiske å få fordeler siden første menneske satt foten på jorden.😂

Anonymkode: 1fb9e...185

Kan du fortelle mer om første mennesket som satte foten på jorden? Nå er jeg nysgjerrig. :)

Anonymkode: 409ba...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like stor som eksen sin. Han er den beste jeg har hatt i senga. Synd han var et digert rasshøl. 

Anonymkode: ee1f5...050

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, Sphere skrev:

Har man problemer med en penis innenfor normalen, er det kanskje på tide å ta en liten titt på seg selv. Da er det ikke han som har problemet, for å si det slik. 

At noen synes 12 er litt stusselig betyr ikke at de må gå dypere i seg selv fordi preferansene er annerledes enn dine. At du repetivt er selvutnevnt representant for de med små, er den som definerer det korrekte, er jo en paradoksal form for omnipotent adferd. Bare en liten betraktning en onsdags kveld. 

Anonymkode: 6fd2a...601

Skrevet

Tykkelse er viktigst!

Anonymkode: 71040...d2b

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, Sphere said:

Har man problemer med en penis innenfor normalen, er det kanskje på tide å ta en liten titt på seg selv. Da er det ikke han som har problemet, for å si det slik. 

12 cm er nederst av normalen. Fra 12 til 15. Under 12 er micro. Har man problemer med at noen har problemer med en bitteliten penis så svarer du deg selv. Da vet du selv at ikke alle damer hadde akseptert det. Og skal da alle disse damene som ikke aksepterer minstemål se inn i seg selv? Fordi? Så en mann med liten skal bli stryket med hårene? 

"Næmmen hællantussan den er sikkert fin den, jeg skal begyne gjøre knipeøvelser jeg, så jeg kjennern"

Skrevet

Har en på din størrelse. Aldri hatt problemer.  Er best i doggy og cowgirl. 

Anonymkode: d6f9d...f4f

• Liker 3
Skrevet

Vi kvinner er mest følsom rundt åpningen og like innfor. Bruk den godt, så er det ikke noe problem. 

Bruker du den ikke godt hjelper det ikke å ha 20 cm heller. Skal du først bruke den dårlig er det faktisk bedre å ikke ha veldig stor. Dårlig bruk med en stor kan gjøre det problemet større. Fra ikke noe særlig bra til direkte vondt. 

Men igjen, bruker du den bra har du mer enn tilstrekkelig til å føre kvinner til himmels. 

Anonymkode: 342bc...8f0

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner er mest følsom rundt åpningen og like innfor. Bruk den godt, så er det ikke noe problem. 

Bruker du den ikke godt hjelper det ikke å ha 20 cm heller. Skal du først bruke den dårlig er det faktisk bedre å ikke ha veldig stor. Dårlig bruk med en stor kan gjøre det problemet større. Fra ikke noe særlig bra til direkte vondt. 

Men igjen, bruker du den bra har du mer enn tilstrekkelig til å føre kvinner til himmels. 

Anonymkode: 342bc...8f0

Det skrives jeg under på! 🐒

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir ikke tiltrukket av menn med små peniser selv, men dette sier jeg fra om.

Slik at vi slipper ende opp helt på soverommet.

For mange damer spiller det ingen rolle, som flere her skriver. Kvinner liker rett og slett forskjellige ting, slik at det ikke er ett ja eller nei svar på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 57614...859

Skrevet
8 minutter siden, Jdz skrev:

Ja

Er du kvinne og hvor gammel? 

Skrevet

Bilde - eller noe som viser hvor stor den er i omkrets og lengde? Banan f.eks?

Skrevet
17 timer siden, Sphere skrev:

Herregud... du tror du vet sannheten til både kvinner og menn, men når du får litt erfaringer i den virkelige verden og snakker med kvinner istedenfor å lese seg "opp" på nettet, så vet man at 12cm er ganske lite for veldig mange. Jeg vil si de aller fleste ønsker større enn det hvis de fikk velge fritt.

Det er normalt med micropenis også, men det betyr ikke at det er kvinnen som er problemet fordi det ikke er tilfredsstillende.

For 10 år siden var gjennomsnittet, som egentlig er mer interessant enn hva som er normalt, 16cm lang og 12cm omkrets. I dag er det 12cm lang og 11cm omkrets. Det er ikke kvinner som har fått ned gjennomsnittet med 4cm, eller 1/4-del. Så la oss si det er menn, da spør jeg: hvorfor? For å trøste menn med liten?

16cm, som er gjennomsnittet, er bra! 12cm er dessverre litt lite. Jeg får høre at jeg er trang, mannen min sier at det å trenge inn i meg er som å møte en vegg i begynnelsen og han mister ereksjonen fordi han får vondt hver gang. Men jeg elsker spreng-følelsen hans 12cm omkrets gir meg når han trenger inn og jeg ønsker derfor ikke bruke 30minutter på oppvarming. Så nei, man trenger ikke være Vallhalla i fitta bare fordi man ønsker at penis skal være av en viss størrelse. Det kan være at man tenner på å få vondt, eller som meg, elsker å bli litt sprengt. Og samtidig elsker jeg å se på, ta på og suge en skikkelig pikk! 12cm tenner meg ikke mentalt. Da må mannen være veldig bra på andre ting. Men uansett hvor god han er på andre ting vil jeg alltid savne å bli kullet av en stor nok pikk!

Tenk deg hvis dama du møtte ikke hadde vagina. Hadde du ikke savnet å ha sex med en mus da? Dama likte ikke analsex heller, så sexen deres hadde aldri involvert penetrering. Hun hadde sugd deg litt og ellers brukt en fleshlight på deg, resten av livet. Hadde du ikke, hvis du kunne velge, valgt at dama skulle hatt vagina?

Anonymkode: 2db34...0e6

Skrevet

For liten for hva da liksom? Samleie? Nei. 

Plenty av jenter som ikke vil ha menn med stor penis. Vær fornøyd med det du har og bli en god elsker fremfor å bekymre deg for størrelse. Vær oppmerksom, flørtete, bruk hendene og munnen over hele kroppen til den du ligger ved siden av. Gi komplimenter og vis at du vil ha henne, så blir hun så fornøyd atte 😉

Anonymkode: 15fc9...35d

• Liker 4
Skrevet

En av de jeg har hatt best sex med var 12 cm. Han var perfekt i senga. En av de værste var ganske stor. Han trodde han bare kunne peise på fordi han var så stor og flott og at det var mer en nok. Alt kommer an på hvordan den brukes. 

Anonymkode: 7f4da...57b

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud... du tror du vet sannheten til både kvinner og menn, men når du får litt erfaringer i den virkelige verden og snakker med kvinner istedenfor å lese seg "opp" på nettet, så vet man at 12cm er ganske lite for veldig mange. Jeg vil si de aller fleste ønsker større enn det hvis de fikk velge fritt.

Det er normalt med micropenis også, men det betyr ikke at det er kvinnen som er problemet fordi det ikke er tilfredsstillende.

For 10 år siden var gjennomsnittet, som egentlig er mer interessant enn hva som er normalt, 16cm lang og 12cm omkrets. I dag er det 12cm lang og 11cm omkrets. Det er ikke kvinner som har fått ned gjennomsnittet med 4cm, eller 1/4-del. Så la oss si det er menn, da spør jeg: hvorfor? For å trøste menn med liten?

16cm, som er gjennomsnittet, er bra! 12cm er dessverre litt lite. Jeg får høre at jeg er trang, mannen min sier at det å trenge inn i meg er som å møte en vegg i begynnelsen og han mister ereksjonen fordi han får vondt hver gang. Men jeg elsker spreng-følelsen hans 12cm omkrets gir meg når han trenger inn og jeg ønsker derfor ikke bruke 30minutter på oppvarming. Så nei, man trenger ikke være Vallhalla i fitta bare fordi man ønsker at penis skal være av en viss størrelse. Det kan være at man tenner på å få vondt, eller som meg, elsker å bli litt sprengt. Og samtidig elsker jeg å se på, ta på og suge en skikkelig pikk! 12cm tenner meg ikke mentalt. Da må mannen være veldig bra på andre ting. Men uansett hvor god han er på andre ting vil jeg alltid savne å bli kullet av en stor nok pikk!

Tenk deg hvis dama du møtte ikke hadde vagina. Hadde du ikke savnet å ha sex med en mus da? Dama likte ikke analsex heller, så sexen deres hadde aldri involvert penetrering. Hun hadde sugd deg litt og ellers brukt en fleshlight på deg, resten av livet. Hadde du ikke, hvis du kunne velge, valgt at dama skulle hatt vagina?

Spreng-følelse av 12 cm omkrets? 😂😂

Åpenbart skrevet av en mann. Sorry kompis, damer trenger nok litt tykkere enn som så for at det skal rive litt

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, bloody skrev:

12 cm er nederst av normalen. Fra 12 til 15. Under 12 er micro. Har man problemer med at noen har problemer med en bitteliten penis så svarer du deg selv. Da vet du selv at ikke alle damer hadde akseptert det. Og skal da alle disse damene som ikke aksepterer minstemål se inn i seg selv? Fordi? Så en mann med liten skal bli stryket med hårene? 

"Næmmen hællantussan den er sikkert fin den, jeg skal begyne gjøre knipeøvelser jeg, så jeg kjennern"

Nei. Under 12 er ikke nødvendigvis mikro, men liten. Mikro er peniser er mindre enn 7 cm. 

Anonymkode: 0f6ca...1b7

• Liker 4
Skrevet

Min er 21 cm målt, fra oversiden.

Anonymkode: 24c90...c4b

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spreng-følelse av 12 cm omkrets? 😂😂

Åpenbart skrevet av en mann. Sorry kompis, damer trenger nok litt tykkere enn som så for at det skal rive litt

Jo, han sier faktisk så.

Jeg er kvinne. Det blir mindre trangt etterhvert, men når han trenger inn er det veldig trangt. Som jeg skrev så liker jeg følelsen og vi varmer ikke opp så mye før han penetrerer meg.

Jeg har fått inn en 15cm omkrets penis før, så musa er fleksibel! Men jeg måtte være våt og klar, ellers gikk det bare ikke.

Men jeg bruker musklene mye, fordi jeg nettopp liker den trange følelsen. Gynekologen sa jeg hadde sterke muskler. Hun sa derimot ikke at jeg var trang, så regner med at jeg ikke egentlig er det hvis jeg slapper av. Men skal jeg ha sex så bruker jeg musklene.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min er 21 cm målt, fra oversiden.

Anonymkode: 24c90...c4b

Hva er omkretsen? Det er egentlig den som teller mest. Lengden er bra når den er rundt 16cm lang. På meg gjør 19cm vondt...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...