Gå til innhold

Kur for tørt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, et familiemedlem ønsker seg en god hårkur til jul og jeg har null peil på dette. Hun har tørt og litt tynt kort hår, hun klipper og farger det litt en gang i håret. Ellers bruker hun ikke rettetang eller lignende, så det er altså ikke slitt.

 

Noen som har et godt forslag? Pris spiller ingen rolle, det viktigste er at hun blir fornøyd :)

Anonymkode: 8481b...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be henne høre med frisøren sin om tips. Jeg har fått et helt nytt hårliv (?) etter at jeg sluttet å synse selv og hørte på de som kunne det.

Anonymkode: 6d780...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2019 at 12:47 PM, AnonymBruker said:

Be henne høre med frisøren sin om tips. Jeg har fått et helt nytt hårliv (?) etter at jeg sluttet å synse selv og hørte på de som kunne det.

Anonymkode: 6d780...311

Det er en julegave, noen her inne må vel ha et tips eller to :)

Anonymkode: 8481b...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle rare, anbefalte, frisørkjøpte, venninnetipsede, dyre, billige utprøvede eller berømte; denne er uten tvil den aller beste! 

Lar den virke ca en time en gang i uka og håret blir som nytt :)

https://www.vita.no/olaplex-no-3-hair-perfector-100ml?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=CjwKCAiA58fvBRAzEiwAQW-hzfDpLSpNgV7BgdY6SvIyH_uc4aRAagFByGGc5VZkeGBLUI0aNpaM3hoCFMAQAvD_BwE

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også shampoo og balsam av samme merke - koster høgg men er verdt det. Ganske drøye i bruk, så det gjør opp for prisen også. Eneste produkt som klarer å ta seg av mitt skada hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bøtte vann for tørt hår og du kan samtidig gjenåpne ALS-trenden som var for noen år siden. Der har du god julegave, og den bøtta med vann er gratis, så dette vinner alle på.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Joico sin K-pak serie for tørt/slitt hår er meget bra. Kjøpes på nett(bli vakker) eller hos frisør 

Anonymkode: 172fc...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O-way moisturizing hair mask, beste jeg noensinne har prøvd! Jeg har veldig tørt hår både fra naturens side og fra behandling, og denne er den eneste som virkelig har gjort forskjell.

Anonymkode: 78d42...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
På 11.12.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Be henne høre med frisøren sin om tips. Jeg har fått et helt nytt hårliv (?) etter at jeg sluttet å synse selv og hørte på de som kunne det.

Anonymkode: 6d780...311

Amen !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål om Olaplex, må man vaske håret før påføring eller holder det å væte/skylle det og tørke det med håndkle?  Håret skal jo vaskes uansett etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lanza healing moi moi moisture 👍 heller ikke testet på dyr som veldig mye annet er. 

Anonymkode: 81e10...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

O-way moisturizing hair mask, beste jeg noensinne har prøvd! Jeg har veldig tørt hår både fra naturens side og fra behandling, og denne er den eneste som virkelig har gjort forskjell.

Anonymkode: 78d42...dfe

Hvor kjøper du den? :) Link? 

Anonymkode: 240b7...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...