Lillesøster Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #41 Skrevet 4. juni 2005 Legg gjerne inn linker hvis dere har det.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 4. juni 2005 #42 Skrevet 4. juni 2005 ENIG! Agra er veldig bra, men også en god del dyrere enn andre indiske i Oslo sentrum...De aller fleste indiske i byn er gode, kan ikke huske at jeg noensinne har vært skuffet over restaurantvalg innen indisk! Den som ligger oppe i 2.etg på Egertorget (over platebutikken, de flyttet fra kjelleren på Egertorget) har mange ganger fått avisinnlegg om byens beste, og jeg kan vel si meg enig, ALLTID like god mat der! Den resturanten heter Bombay Darbar. Nydelig mat, hvite duker, rent og pent, flott service og gode posjoner.
Arkana Skrevet 4. juni 2005 #43 Skrevet 4. juni 2005 Legg gjerne inn linker hvis dere har det. http://www.zaika.no/
Gjest Embla s Skrevet 4. juni 2005 #44 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har spist på "A touch of france" i kveld; spiste en utrolig deilig løksuppe og nydelig, mør pepperstek! Så hadde de en fristende dessertvogn (creme brulè, ulike sorbeter og små terter/kaker), men jeg var for mett :-? Ikke et veldig spennende sted, men nydelig mat!
Gjest matglad Skrevet 5. juni 2005 #45 Skrevet 5. juni 2005 ...og hvis dere liker thaimat' date=' syns jeg [b']Chiang Mai i Peder Claussøns g 4 (like ved Balderklinikken/Pilestredet osv) har veldig god mat og hyggelige lokaler (om enn litt rosa og glorete, men det hører jo med. Er glorete på en litt ordentlig og hyggelig måte, hvis du skjønner Finner ingen hjemmeside (da jeg søkte kom det opp en resturant med samme navn i Soho ) Og der var jeg i forrige uke. Maten der er helt fantastisk. Stort utvalg av thai-mat og en betjening så hyggelig som bare thaier kan være.
Lillesøster Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #46 Skrevet 5. juni 2005 Tusen takk til dere alle for flotte anbefalinger. Kg svikter aldri :-)
Nellie Cortado Skrevet 6. juni 2005 #47 Skrevet 6. juni 2005 Hvis dere var klar over hvordan det står til med hygiene og arbeidsforhold på Mama Rosa så ville dere heller sultet enn å spist der! :o Det er en av de desidert verste restaurantene i Oslo. Det er også en av de restaurantene som oftest har blitt stengt under restaurant razziaer! At noen som helst vil sette sine bein der kan jeg ikke begripe!
vilde Skrevet 6. juni 2005 #48 Skrevet 6. juni 2005 Var på SudØst en dag, stilig ny plass! http://www.dn.no/guider/restaurantguiden/a...ticle526143.ece
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå