Gå til innhold

Brukbar resturant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg. Vi er en gjeng som skal ut til helgen å spise. Men jeg ikke så ofte ute at jeg har oppdatert meg på det siste og det beste. Det spiller ingen rolle hvilke type mat, bare det ikke er for dyrt. Sånn ca. 200 kroner rettet.

Noen som har noen gode opplevelser å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa..

* Dinner er god. Litt dyrt kanskje, men enestående service.

* Mr. Hong har også mye godt og billig. Her kan man prate i timesvis *blunke til aline*

* Djengis Kahn har buffet, MASSE mat for pengene.

* Mama Rosa har veldig god pizza! Biffen skal man heller ikke skyve under en stol.

* Big Horn er alltid en suksess!

Skrevet
Tjaa..

* Dinner er god. Litt dyrt kanskje, men enestående service.

HVor dyrt?

* Djengis Kahn har buffet, MASSE mat for pengene.

Hvor ligger det?

Skrevet

Husker ikke helt hvor dyrt Dinner var. Det er en kinarestaurant så du finner nok billig mat der..

Djengis ligger i Strøget rett ved Eldorado kino.

Gjest Matvraket.
Skrevet

Dinner har retter til godt under 200 kr. Fantastisk mat, kan ikke sammenlignes med vanlig kinamat. Sterkt og godt.

Veldig populært, må absolutt bestille i god tid.

Skrevet

Zaika har veldig god mat med priser under 200.

Inngang fra dronning Mauds gate.

http://www.zaika.no/

Står meny og prisliste på hjemmesiden deres.

Skrevet
Zaika har veldig god mat med priser under 200.

Inngang fra dronning Mauds gate.

http://www.zaika.no/

Står meny og prisliste på hjemmesiden deres.

Ja, utrolig god mat og veldig bra service!

Gjest Berry
Skrevet

Xich Lo i Øvre Slottsgate har deilig mat, bra service og hyggelig atmosfære!

www.xichlo.no

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips. Skal se igjennom nettsidene og se hva det blir til. :)

Gjest Formosiss
Skrevet

En kineser som arbeider der jeg gjør, sier at Dinner er den eneste restauranten som lager kinamat slik kinamat faktisk skal være - alt annet er fornorsket. Det tror jeg på, for -ingenting- slår Dinner :-D (Men det er ikke billig der, selv om det er en kinarestaurant..)

Gjest Embla s
Skrevet

Hvilke type mat vil dere spise da? Det er jo lettere å finne spisested hvis man har definert kjøkken først! :)

Skrevet
Hvilke type mat vil dere spise da? Det er jo lettere å finne spisested hvis man har definert kjøkken først!  :)

Ikke definert noe. Alt er ønskelig. Vi er et gjeng som går ut to ganger i året og har prøvd det meste. Noen ymtet frempå at vi ikke skulle ha sushi i år, men bortsett fra det er alt lov. Har du noen forslag, Embla s?

Skrevet

Pizza Paradiso eller noe i den stilen har den beste italienske pizza i byen. Ligger på Løkka. Passer bra for en gjeng, men bestill bord.

Skrevet
Pizza Paradiso eller noe i den stilen har den beste italienske pizza i byen. Ligger på Løkka. Passer bra for en gjeng, men bestill bord.

Vi har en fisefin i gjengen som ikke vil ha pizza, men jeg notere meg tipset bak øret for en annen gang. :wink:

Skrevet

Nambo på Majorstua

www.nambo.no

Skrevet
Nambo på Majorstua

www.nambo.no

Kjempespennende resturant. Takk :)

Skrevet
En kineser som arbeider der jeg gjør' date=' sier at Dinner er den eneste restauranten som lager kinamat slik kinamat faktisk skal være - alt annet er fornorsket. Det tror jeg på, for -ingenting- slår Dinner :-D (Men det er ikke billig der, selv om det er en kinarestaurant..)[/quote']

Dinner lager nok ikke ekte kinesisk mat de heller, i allefall ikke i følge de kineserne jeg vet om. Jeg er enig i at det er aldeles nydelig mat, men jeg er sikker på at den, som alle andre, er tilpasset nordmenn.

Gjest Embla s
Skrevet

Ikke definert noe. Alt er ønskelig. Vi er et gjeng som går ut to ganger i året og har prøvd det meste. Noen ymtet frempå at vi ikke skulle ha sushi i år, men bortsett fra det er alt lov. Har du noen forslag, Embla s?

Mulig Maneo ligger litt i overkant prismessig (ifht din prisantydning), men der har de veldig spennende, raffinert og delikat mat og flotte lokaler, synes jeg! (i såfall kan du jo teste det ut en annen anledning!) http://www.maneo.no/index.html

Gjest Embla s
Skrevet

...og hvis dere liker thaimat, syns jeg Chiang Mai i Peder Claussøns g 4 (like ved Balderklinikken/Pilestredet osv) har veldig god mat og hyggelige lokaler (om enn litt rosa og glorete, men det hører jo med. Er glorete på en litt ordentlig og hyggelig måte, hvis du skjønner ;)

Finner ingen hjemmeside (da jeg søkte kom det opp en resturant med samme navn i Soho :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...