Væren Skrevet 3. juni 2005 #21 Skrevet 3. juni 2005 Man skjærer bort huden før man bruker sideflesket! Det er veldig godt med stekt sideflesk til komle / raspeball, og jeg er "vokst opp" med sideflesk - selv om jeg stort sett bare bruker bacon nå.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #22 Skrevet 3. juni 2005 Står du og skjærer hud vekk fra alle de små terningene...?
Væren Skrevet 3. juni 2005 #23 Skrevet 3. juni 2005 TEX!!! Man skjærer bort hele flaket med hud, som når man fileterer fisk! Og DERETTER skjærer man flesket opp i skiver / småbiter og steker det! Du er jammen morsom!!!
Gjest Sukkerert Skrevet 3. juni 2005 #24 Skrevet 3. juni 2005 De fleste mennesker spiser muskler, blodårer og fett hver dag. Og, ja det er lite appetittvekkende, men verre er alt dyrene går gjennom før de havner på kjøkkenbenken.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #25 Skrevet 3. juni 2005 Huff, når jeg ser overskriften på denne tråden, tenker jeg på alle slanketrådene...
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #26 Skrevet 4. juni 2005 TEX!!! Man skjærer bort hele flaket med hud, som når man fileterer fisk! Og DERETTER skjærer man flesket opp i skiver / småbiter og steker det! Du er jammen morsom!!! Men kjære deg, sideflesk som allerede er ferdig ternet fra butikkens side............. Hva gjør du da??
Nella Skrevet 4. juni 2005 #27 Skrevet 4. juni 2005 Sideflesk som er i terninger fra butikken kjøper man ikke Pleier å gjøre som væren selv om det er lenge siden nå. Skjøre sideflesket i terninger, hakke opp en løk i biter. Stek begge disse og server over potetmos. Vips, har du lagd "brennede kærlighet" Kjempegodt og mektig.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #28 Skrevet 4. juni 2005 Sideflesk som er i terninger fra butikken kjøper man ikke Hvorfor det?
Nella Skrevet 4. juni 2005 #29 Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor det? For å slippe det du opplevde vel Liker ikke alt det fettet og huden selv jeg og med et stykke så har jeg liksom litt å "operere" på Sikkert ikke noe galt med det for de som liker masse sånne greier altså.
jamjam Skrevet 5. juni 2005 #30 Skrevet 5. juni 2005 Jeg kjøper alltid bare hele stykker av både sideflesk og bacon,nettopp fordi man da "pynter" på den selv og får med akkurat den mengden fett man ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå