Gå til innhold

Hvor lenge kan slike masrier vare?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går kveld kjente jeg noen skikkelig tak nederst i magen, korsryggen og nedover lårene. Det var ujevnt og varte ganske lenge.

Gikk å la meg å da ga det seg etterhvert, så fikk sove i natt. 

Hadde et stort håp om at noe var på gang. Helt til jeg leste på nett at slike masrier kan pågå i flere uker.. Er 39 uker på vei nå, og fødte for 10 år siden. Husker ikke så veldig mye fra den gangen, men kjente igjen disse rielignende takene.

Anonymkode: 39e9d...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde maserier av og på fra uke 35 til 39+6 da jeg fødte. 

Anonymkode: a0c7c...203

• Liker 1
Skrevet

Det kan visst holde på veldig lenge, men siden du er 39 uker på vei, er det i hvert fall gode sjanser for at det betyr at det nærmer seg veldig

Jeg fikk det ved en anledning i uke 39 sist (et par dager før fødsel). Det ga seg, og da det kom tilbake igjen, var det starten på fødselen. 

Men nå er jeg i uke 34, og har hatt skikkelig vonde tak i noen timer ved to anledninger, og regelmessige, tette kynnere nesten hver kveld siden forrige uke. Jeg belager meg likevel på å gå til ca. uke 40, og håper ikke det skjer noe med det første heller, siden det er tidlig. Men for deg som er innenfor termin, krysser jeg fingrene for at det betyr fødsel rett rundt hjørnet. 

Anonymkode: d09ac...8ec

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan visst holde på veldig lenge, men siden du er 39 uker på vei, er det i hvert fall gode sjanser for at det betyr at det nærmer seg veldig

Jeg fikk det ved en anledning i uke 39 sist (et par dager før fødsel). Det ga seg, og da det kom tilbake igjen, var det starten på fødselen. 

Men nå er jeg i uke 34, og har hatt skikkelig vonde tak i noen timer ved to anledninger, og regelmessige, tette kynnere nesten hver kveld siden forrige uke. Jeg belager meg likevel på å gå til ca. uke 40, og håper ikke det skjer noe med det første heller, siden det er tidlig. Men for deg som er innenfor termin, krysser jeg fingrene for at det betyr fødsel rett rundt hjørnet. 

Anonymkode: d09ac...8ec

Kynnere har jeg hatt ganske kraftige av hele svangerskapet. Og noen regelmessige den siste mnd

Disse var ikke like de i det hele tatt. Kjente igjen riefølelsen ganske bra. 

Håper du har rett 🙏

Håper babyen din venter minst en mnd, og at du slipper å bli utslitt av for mye kynnere. Det er ingen spøk 

Ts 

Anonymkode: 39e9d...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...