AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #21 Skrevet 9. desember 2019 Gjør som du selv vil, ikke hør på forumsfolk 👍 Anonymkode: ef359...7ee
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #22 Skrevet 9. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke møtt han en gang..? Anonymkode: 70128...2ad Joa, 2 ganger i jobbsammenheng, men fikk aldri pratet med hverandre. Vi skal møtes igjen nå i januar og er det interesse der og han er singel så får vi vel skravla mer. 🙂 TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #23 Skrevet 9. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør som du selv vil, ikke hør på forumsfolk 👍 Anonymkode: ef359...7ee 😉 TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #24 Skrevet 9. desember 2019 6 timer siden, Jasmine18 skrev: Mange single chatter med flere samtidig, så det var nok en kombinasjon der. Du må ikke klandre deg selv fordi du ikke var frampå nok. Hadde han vært skikkelig gira ville han jo brukt mer tid på deg i stedet for. Han var sikkert ikke noe for deg. Det er jo bedre å finne ut tidlig om man ikke passer sammen enn når man virkelig har begynt å like hverandre. Se på det slik Tenker også at dette var meningen, men på en annen side er det riktig å la alle gå. Ønsker man noe, drømmer om det så skal man ikke gi seg så lett med det samme???? TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #25 Skrevet 9. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker også at dette var meningen, men på en annen side er det riktig å la alle gå. Ønsker man noe, drømmer om det så skal man ikke gi seg så lett med det samme???? TS Anonymkode: d8d09...29f Dere ses jo i slutten av januar? Ikke stress og mas med han fram til det. Kanskje dere får tatt en liten prat da? Langvarig chatting er uansett en dårlig start på et forhold. Anonymkode: 9a911...540
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #26 Skrevet 9. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere ses jo i slutten av januar? Ikke stress og mas med han fram til det. Kanskje dere får tatt en liten prat da? Langvarig chatting er uansett en dårlig start på et forhold. Anonymkode: 9a911...540 Ja, enig med deg. Vi ses jo i januar og kommer ikke til å løpe etter han, kjenner meg såpass godt. Men kommer vi til å ses så strekker jeg ut hånden og hilser. Kommer heller ikke til å gi de samme blikk da han faktisk har sagt han har møtt ei annen og det respekterer jeg. Og ja langvarig chatting med en du ikke kjenner så godt har jeg erfart før ikke er en god deal😉 TS Anonymkode: d8d09...29f
Eplen Skrevet 9. desember 2019 #27 Skrevet 9. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joa, 2 ganger i jobbsammenheng, men fikk aldri pratet med hverandre. Vi skal møtes igjen nå i januar og er det interesse der og han er singel så får vi vel skravla mer. 🙂 TS Anonymkode: d8d09...29f Men dere har fortsatt ikke pratet sammen. Det har ingenting å si at dere så på hverandre. Du burde finne deg en her hjemme i Norge og en som du faktisk har pratet med f2f. Hvis dere har barn og det er vanskelig å treffes nå, hvordan blir det senere hvis dere faktisk starter noe? Ikke hold pusten at han blir singel. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i han. Tydeligvis så var han ikke så interessert i deg når han holder på med en annen. Du vil jo bare høre at du skal gå for å han eller at du skal vente på han. Du tar ikke innover deg at han har truffet en annen og at det blir veldig vanskelig å treffes siden dere begge har barn, har 100 % prosent jobb og bor i to forskjellige land. 1
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #28 Skrevet 9. desember 2019 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han begynte å bli litt "stille" det vil si at det var jeg som tok kontakt på de siste meldingene. Derfor spurte jeg han rett ut på den siste meldingen om det kunne bli noe mellom oss, da han svarte med at han hadde begynt å treffe en annen og ville se hvor det ledet. Hvis han dater flere samtidig, blir det konkuranse mellom kvinnene, hun som scores mest på interessene hans, vinner! Dater man bare en så får man bedre tid til å bli kjent og viser mere engasjement. Jo flere man dater samtidig, jo større sjans for å mislykkes. Fordi da velger man bare ut ifra hva andre skriver uten å bli kjent først. For dem som synes det er vanskelig og skrive om seg selv, blir de som regel en tapende part. Men han går mest sannsynlig glipp av den mest fantastiske dama😉 I ditt tilfelle TS, skal du ikke føle dette som tap, bare gå videre, men tenk at det er konkuranse om damene💚 Endret 9. desember 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #29 Skrevet 9. desember 2019 39 minutter siden, Eplen skrev: Men dere har fortsatt ikke pratet sammen. Det har ingenting å si at dere så på hverandre. Du burde finne deg en her hjemme i Norge og en som du faktisk har pratet med f2f. Hvis dere har barn og det er vanskelig å treffes nå, hvordan blir det senere hvis dere faktisk starter noe? Ikke hold pusten at han blir singel. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i han. Tydeligvis så var han ikke så interessert i deg når han holder på med en annen. Du vil jo bare høre at du skal gå for å han eller at du skal vente på han. Du tar ikke innover deg at han har truffet en annen og at det blir veldig vanskelig å treffes siden dere begge har barn, har 100 % prosent jobb og bor i to forskjellige land. Poenge mitt med dette innlegge var egentlig veldig helt enkelt. Skal/burde man satse eller gå videre- hva er verdt å gå for. Har ikke tatt kontakt med han eller noe så har vel egentlig svaret selv😉 Har hørt de historier om den type kjærligheten hvor h*n ikke ga opp og det ble ekte vare. Men den type kjærlighet finnes vel ikke lengre, da flesteparten gir seg for lett. Skjønte du poenget mitt? Vi er blitt ekstremt redde for å kjempe eller prøve, vise at h*n er elsket eller likt etc etc, pga av redselen for å bli ignorert eller bli stemplet som desperat. Skjønner? Jeg skjønner andre veien pgså😉 TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #30 Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Hvis han dater flere samtidig, blir det konkuranse mellom kvinnene, hun som scores mest på interessene hans, vinner! Dater man bare en så får man bedre tid til å bli kjent og viser mere engasjement. Jo flere man dater samtidig, jo større sjans for å mislykkes. Fordi da velger man bare ut ifra hva andre skriver uten å bli kjent først. For dem som synes det er vanskelig og skrive om seg selv, blir de som regel en tapende part. Men han går mest sannsynlig glipp av den mest fantastiske dama😉 I ditt tilfelle TS, skal du ikke føle dette som tap, bare gå videre, men tenk at det er konkuranse om damene💚 Ah, denne var bra. Dette likte jeg og hva du får fram her🙂 Ja, og det samme hadde jo vært for oss. Der du skriver at h*n går muligens glipp av den "beste" den er interessant. Magefølelsen min er ganske sterk og riktig og jeg føler han ille har det 100% (ennå) med henne han dater nå🙈 tror det er derfor jeg har et lite håp i meg. Men ønsker han selvsagt alt godt og føler ikke tap, har heldigvis lært meg at vi er forskjellig og unike på hver vår måte. Finnes ikke sjalusi i meg, det fører kun til ondhet! TS Anonymkode: d8d09...29f 1
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #31 Skrevet 9. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magefølelsen min er ganske sterk og riktig og jeg føler han ille har det 100% (ennå) med henne han dater nå🙈 tror det er derfor jeg har et lite håp i meg. Men ønsker han selvsagt alt godt og føler ikke tap, har heldigvis lært meg at vi er forskjellig og unike på hver vår måte. Finnes ikke sjalusi i meg, det fører kun til ondhet! Takk, jeg er nok en ganske enkel mann selv, hehe, jeg tror det er mye håp i deg når jeg ser hva du skriver. Du har en god egenskap som mange ikke har. Lykke til videre💚
Eplen Skrevet 9. desember 2019 #32 Skrevet 9. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenge mitt med dette innlegge var egentlig veldig helt enkelt. Skal/burde man satse eller gå videre- hva er verdt å gå for. Har ikke tatt kontakt med han eller noe så har vel egentlig svaret selv😉 Har hørt de historier om den type kjærligheten hvor h*n ikke ga opp og det ble ekte vare. Men den type kjærlighet finnes vel ikke lengre, da flesteparten gir seg for lett. Skjønte du poenget mitt? Vi er blitt ekstremt redde for å kjempe eller prøve, vise at h*n er elsket eller likt etc etc, pga av redselen for å bli ignorert eller bli stemplet som desperat. Skjønner? Jeg skjønner andre veien pgså😉 TS Anonymkode: d8d09...29f Hæ? Du spør om du burde glemme han og du får jo svar men du vil jo bare ha svar som du er fornøyd med 🤦♀️ Siden han ikke er interessert i deg, sagt at han har møtt en annen og ikke tar kontakt, så blir det veldig desperat av deg å ta kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #33 Skrevet 9. desember 2019 Du skal ikke bare glemme han. Ta kontakt. Anonymkode: f6924...c29
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #34 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Takk, jeg er nok en ganske enkel mann selv, hehe, jeg tror det er mye håp i deg når jeg ser hva du skriver. Du har en god egenskap som mange ikke har. Lykke til videre💚 Takk gode deg, det det er så koselig å si av deg🤗 derfor jeg tror jeg er veldig lykkelig og glad i livet også, for negativitet holder jeg langt unna og lar det ikke gro i meg😉 Aha, så du er mann?! Trodde det kun var menn her🙈 men herlig altså TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #35 Skrevet 9. desember 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke bare glemme han. Ta kontakt. Anonymkode: f6924...c29 Takk for at du har håp du også, uten det blir det jo absolutt ingen action. Jeg sendte han en meld jeg🙈 spurte om han hadde det bra. Ca 5 min siden. Jeg fulgte hjerte mitt og magefølelsen jeg og ikke "alle" andre. Livserfaring😉 Takk kjære deg! Herremin fikk meld nå🙈 TS Anonymkode: d8d09...29f
Eplen Skrevet 9. desember 2019 #36 Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du har håp du også, uten det blir det jo absolutt ingen action. Jeg sendte han en meld jeg🙈 spurte om han hadde det bra. Ca 5 min siden. Jeg fulgte hjerte mitt og magefølelsen jeg og ikke "alle" andre. Livserfaring😉 Takk kjære deg! Herremin fikk meld nå🙈 TS Anonymkode: d8d09...29f Hva var vitsen å lage en tråd om du bare skal gjøre det motsatte? Kan hende han svarte fordi han vil være hyggelig. Han tar jo ikke kontakt med deg når du ikke sender melding.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #37 Skrevet 9. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk gode deg, det det er så koselig å si av deg🤗 derfor jeg tror jeg er veldig lykkelig og glad i livet også, for negativitet holder jeg langt unna og lar det ikke gro i meg😉 Aha, så du er mann?! Trodde det kun var menn her🙈 men herlig altså TS Anonymkode: d8d09...29f Trodde det kun var kvinner, skulle det stå😀 TS Anonymkode: d8d09...29f
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #38 Skrevet 9. desember 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk gode deg, det det er så koselig å si av deg🤗 derfor jeg tror jeg er veldig lykkelig og glad i livet også, for negativitet holder jeg langt unna og lar det ikke gro i meg😉 Aha, så du er mann?! Trodde det kun var menn her🙈 men herlig altså Haha, men det er forskjellen på mann og menn uansett💚Jeg er mann, og jeg er mann nok til å gi positivitet og glede hver dag, det gjør meg selv til et bedre medmennesket💚😉 Endret 9. desember 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #39 Skrevet 9. desember 2019 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: Haha, men det er forskjellen på mann og menn uansett💚Jeg er mann, og jeg er mann nok til å gi positivitet og glede hver dag, det gjør meg selv til et bedre medmennesket💚😉 Helt enig med deg!! 🤗 TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #40 Skrevet 10. desember 2019 Hva skrev han da? Anonymkode: fcb48...2ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå