AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Vi har skrevet en del til hverandre, han og jeg. Vi hadde god kjemi og flørte lå i luften. Vi har kun snakket på meld på face og begge hadde en interesse for hverandre..... Han begynte å bli litt "stille" det vil si at det var jeg som tok kontakt på de siste meldingene. Derfor spurte jeg han rett ut på den siste meldingen om det kunne bli noe mellom oss, da han svarte med at han hadde begynt å treffe en annen og ville se hvor det ledet. Dette er 2 uker siden nå og jeg har selvfølgelig ønsket han lykke til og ikke skrevet mer etter den meld for 2 uker siden. Bare la han gå? Eller kjempe? Hva ville dere gjort? TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Glem han. Du har ikke møtt fyren en gang. Anonymkode: 30576...fac 16
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Det er ikke noe å "kjempe" for. Han har truffet noen. Anonymkode: 8b183...c62 14
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glem han. Du har ikke møtt fyren en gang. Anonymkode: 30576...fac Sant. Derfor jeg sikker ikke har prøvd heller😉 TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe å "kjempe" for. Han har truffet noen. Anonymkode: 8b183...c62 Jepp😣 fler fisk i havet, men de dukker vist aldri opp. Eller så har jeg ikke øya godtnok opp. TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Det skader ikke noe fra eller til å skrive en siste melding om du vil 🤷♀️ si at du tenker på han, og lure på om han har ombestemt seg. If you never try you'll never know. Høres ut som du tenker på det i hvertfall. Anonymkode: ef359...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skader ikke noe fra eller til å skrive en siste melding om du vil 🤷♀️ si at du tenker på han, og lure på om han har ombestemt seg. If you never try you'll never know. Høres ut som du tenker på det i hvertfall. Anonymkode: ef359...7ee Ja, du har rett ang at jeg tenker på han. Jeg overtenker ikke, men dukket opp en gang innimellom. Kanskje jeg egentlig tenker mer på han enn det jeg ønsker eller vil.... Fordi "avslutningen" ble så brå. Takk for at du tok deg tid å skrive litt vesentlig og ordentlig. Setter jeg pris på🤗 Og han ser på storyene mine på face og da tenker jeg hvertfall at han tenker på meg på et vis, ikke nødvendigvis at han angret etc... Men har meg i tankene og det kjennes på magefølelsen også. TS Anonymkode: d8d09...29f 1
Jasmine9 Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Siden han sier han har truffet noen annen ville jeg lagt saken død. Det er aldri kult å bli andrevalget og det pleier ikke å ende med et forhold. Fra ei som "alltid" blir nr. 2... 5
Eplen Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du har rett ang at jeg tenker på han. Jeg overtenker ikke, men dukket opp en gang innimellom. Kanskje jeg egentlig tenker mer på han enn det jeg ønsker eller vil.... Fordi "avslutningen" ble så brå. Takk for at du tok deg tid å skrive litt vesentlig og ordentlig. Setter jeg pris på🤗 Og han ser på storyene mine på face og da tenker jeg hvertfall at han tenker på meg på et vis, ikke nødvendigvis at han angret etc... Men har meg i tankene og det kjennes på magefølelsen også. TS Anonymkode: d8d09...29f Jeg føler at overtenker relasjonen til denne fyren. Du har aldri møtt fyren. Han har møtt en annen person i det virkelig liv. Hadde du virkelig godtatt å være nr 2, en som han kan falle tilbake på? Jeg hadde bare glemt han fullstendig. Hvorfor har du ikke møtt han? Endret 8. desember 2019 av Eplen 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, Jasmine18 skrev: Siden han sier han har truffet noen annen ville jeg lagt saken død. Det er aldri kult å bli andrevalget og det pleier ikke å ende med et forhold. Fra ei som "alltid" blir nr. 2... Åh, alltid nr 2?🙄 Vel, kan vel ikke si så mye der jeg heller. Har skikkelig uflaks med den kjærligheten og tror faktisk jeg begynner å bli redd for å åpne meg for denne kjærligheten. Ikke rart han fant seg en annen, merket vel at jeg var litt tilbakeholden og jeg skrev heller ikke meld hver dag, kunne gå 3 dager 6 dager.... Og tja🙈 kanskje han ikke trodde jeg var interessert? Så kom det ei vakker kvinne og viste han interesse? TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 Mhm. Har alltid blitt nr 2. og de har vært utro under forholdet helt til jeg ble sammen med min bestevenn fra barndommen. Mannfolk kan være noen j*vler altså... Ja, sannsynligvis fikk han ikke nok spenning ifra deg og kom i kontakt med noen som var mer frampå. Det har også vært et problem for meg. Å tape til mer selvsikre og mer frempå kvinnfolk. Å ikke ha den beste selvtilliten eller ikke være sikker på om man er klar setter en demper. Gutta liker at det er spennende de også, samtidig som man ikke må være alt for "easy going". Anonymkode: e89a8...d67
Jasmine9 Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, alltid nr 2?🙄 Vel, kan vel ikke si så mye der jeg heller. Har skikkelig uflaks med den kjærligheten og tror faktisk jeg begynner å bli redd for å åpne meg for denne kjærligheten. Ikke rart han fant seg en annen, merket vel at jeg var litt tilbakeholden og jeg skrev heller ikke meld hver dag, kunne gå 3 dager 6 dager.... Og tja🙈 kanskje han ikke trodde jeg var interessert? Så kom det ei vakker kvinne og viste han interesse? TS Anonymkode: d8d09...29f Mhm. Har alltid blitt nr 2. og de har vært utro under forholdet helt til jeg ble sammen med min bestevenn fra barndommen. Mannfolk kan være noen j*vler altså... Ja, sannsynligvis fikk han ikke nok spenning ifra deg og kom i kontakt med noen som var mer frampå. Det har også vært et problem for meg. Å tape til mer selvsikre og mer frempå kvinnfolk. Å ikke ha den beste selvtilliten eller ikke være sikker på om man er klar setter en demper. Gutta liker at det er spennende de også, samtidig som man ikke må være alt for "easy going". (Var ikke meningen å poste som anonym først) Endret 8. desember 2019 av Jasmine18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 8 minutter siden, Eplen skrev: Jeg føler at overtenker relasjonen til denne fyren. Du har aldri møtt fyren. Han har møtt en annen person i det virkelig liv. Hadde du virkelig godtatt å være nr 2, en som han kan falle tilbake på? Jeg hadde bare glemt han fullstendig. Hvorfor har du ikke møtt han? Altså saken er at vi har møttes 2 ganger i samme rom, men ikke hatt muligheten til å prate (jobb greier i Sverige) det var blikk mellom oss som bare kjentes på og man bare vet når det går begge veier. Han bor i Sverige og jeg i Norge. Begge er i full jobb og ikke tatt praten om å møtes. Vi meldte kun i ca 1,5 mnd. Jeg hadde nok ikke helt på den derre nr 2 om han og jeg skulle møtes igjen i jobb sammenheng, og han hadde sagt at han ville bli kjent med meg eller vi hadde funnet tonen. Spørs egentlig helt på personligheten hans. Det kunne vært omvendt og jeg er 100% ærlig og virker som om han er det også da han hvertfall fortalte det til meg. TS Anonymkode: d8d09...29f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 11 minutter siden, Jasmine18 skrev: Mhm. Har alltid blitt nr 2. og de har vært utro under forholdet helt til jeg ble sammen med min bestevenn fra barndommen. Mannfolk kan være noen j*vler altså... Ja, sannsynligvis fikk han ikke nok spenning ifra deg og kom i kontakt med noen som var mer frampå. Det har også vært et problem for meg. Å tape til mer selvsikre og mer frempå kvinnfolk. Å ikke ha den beste selvtilliten eller ikke være sikker på om man er klar setter en demper. Gutta liker at det er spennende de også, samtidig som man ikke må være alt for "easy going". (Var ikke meningen å poste som anonym først) Takk for svar🤗 Utroskap er noe driiiiiit!!!!!! Ja, han og jeg sendte en del bilder av turer vi har vært på for å få et blikk i livene til hverandre. Han sendte bilde av seg da han var på jobb og jeg tilbake og vi snakket om hva vi gjorde på fritiden etc. Han virket frampå, men jeg avsluttet liksom samtalene for jeg tenkte at jeg ikke skal være for mye for fort, men det klarte jeg heller å ødelegge det da🙄 Anonymkode: d8d09...29f
Eplen Skrevet 8. desember 2019 #15 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså saken er at vi har møttes 2 ganger i samme rom, men ikke hatt muligheten til å prate (jobb greier i Sverige) det var blikk mellom oss som bare kjentes på og man bare vet når det går begge veier. Han bor i Sverige og jeg i Norge. Begge er i full jobb og ikke tatt praten om å møtes. Vi meldte kun i ca 1,5 mnd. Jeg hadde nok ikke helt på den derre nr 2 om han og jeg skulle møtes igjen i jobb sammenheng, og han hadde sagt at han ville bli kjent med meg eller vi hadde funnet tonen. Spørs egentlig helt på personligheten hans. Det kunne vært omvendt og jeg er 100% ærlig og virker som om han er det også da han hvertfall fortalte det til meg. TS Anonymkode: d8d09...29f Altså dere har jo fortsatt ikke møtt hverandre ordentlig. Hvis det ikke er noen unger innblandet så synes jeg ikke at Sverige er ikke så langt unna for en weekendtur. Etter 1,5 mnd kunne han vel i hvert fall nevnt interesse for å møtes hvis han var seriøs og ikke bare så etter en brevvenn. Jeg tror du bare betatt av tanken om hvordan han er. Det å faktisk snakke med noen face to face er noe helt annet enn å chatte med hverandre på SoMe. Som sagt så burde du glemme han. Jeg regner med at han har funnet seg en som bor i Svergie. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 Joda vi har barn begge to, så "stopper" opp litt der for begge, men nei Sverige er ikke langt i det hele tatt. Vi kommer til å møtes i slutten av januar pga jobb og da kan det jo være at vi får skravla litt. Er ikke desperat, men tenker jo på han om hva hva det "kan/kunne" blitt.... Ja, det rekner jeg med også, at det er en dame fra Sverige som er helt tipptopp for han sin del. Blir det ikke noe mellom de. Så kanskje jeg/vi får sjangsen til å bli litt bedre kjent på den helgen. TS Anonymkode: d8d09...29f
Jasmine9 Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar🤗 Utroskap er noe driiiiiit!!!!!! Ja, han og jeg sendte en del bilder av turer vi har vært på for å få et blikk i livene til hverandre. Han sendte bilde av seg da han var på jobb og jeg tilbake og vi snakket om hva vi gjorde på fritiden etc. Han virket frampå, men jeg avsluttet liksom samtalene for jeg tenkte at jeg ikke skal være for mye for fort, men det klarte jeg heller å ødelegge det da🙄 Anonymkode: d8d09...29f Mange single chatter med flere samtidig, så det var nok en kombinasjon der. Du må ikke klandre deg selv fordi du ikke var frampå nok. Hadde han vært skikkelig gira ville han jo brukt mer tid på deg i stedet for. Han var sikkert ikke noe for deg. Det er jo bedre å finne ut tidlig om man ikke passer sammen enn når man virkelig har begynt å like hverandre. Se på det slik
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Skrevet 8. desember 2019 Det skader ikke å skrive ei mld der du skriver at han er i tankene dine og osv osv. Det skader ikke,så ser du nå hva ufallet blir av det. Det ka jo ikke bli verre enn nå Anonymkode: ad63c...889 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #19 Skrevet 9. desember 2019 Du har ikke møtt han en gang..? Anonymkode: 70128...2ad
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #20 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det skader ikke å skrive ei mld der du skriver at han er i tankene dine og osv osv. Det skader ikke,så ser du nå hva ufallet blir av det. Det ka jo ikke bli verre enn nå Anonymkode: ad63c...889 Det skader ikke, men sjansen for at hun ikke får svar når han har funnet seg en annen, er veldig stor. Og da er TS like langt, og kanskje enda mer lei seg etter å ha blitt ignorert. Hvis han var interessert ville han tatt initiativ. I stedet fortalte han at han hadde kontakt med en annen. Da er det på tide å gå videre, mener jeg. Anonymkode: dedbf...6d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå