Gå til innhold

Wunderland sesong 4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med sesong 4 ? Blitt skikkelig sjarmert av Jon Arild og Hugsten. 
 

Mads må være den mest bortskjemte som finnes. 

Anonymkode: ed2a0...68f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UglerIMosen

Ja. Arti serie. Syns Jon Arild og Hugsten kunne fått sin egen serie hvor de reiser rundt i verden. To sjarmerende karer som jeg tror bryr seg mye om hverandre. 

Mads er som en 5åring. Dama er mer mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med. Liker hugsten og Jon Arild. Elsker den ene låten som spilles når dem er på turer. Er det noen som vet hvilken låt det er egentlig? Litt fart i låten.

Anonymkode: 98d99...75d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med. Liker hugsten og Jon Arild. Elsker den ene låten som spilles når dem er på turer. Er det noen som vet hvilken låt det er egentlig? Litt fart i låten.

Anonymkode: 98d99...75d

Adios Mexico?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sicci skrev:

Adios Mexico?

Nei, det er mere en "gitar" trudelutt som er rocket. Hurtig takt. Ingen som synger. Det bare spilles.

Anonymkode: 98d99...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra serie om unike vennskap og en kultur de færreste av oss kjenner til. Trodde dette skulle bli en ny runde med "Danskebåten", "Charterfeber" eller en eller annen campingplassreality. Det er det så definitivt ikke. Wunderland har adskillig mer dybde enn som så.

Anonymkode: d79b1...0b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Torodd er den artigste å følge med på. Han har blitt litt mere ydmyk også i de siste to sesongene enn tidligere. ☺️ 

Anonymkode: 03347...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett alle fire sesongene på rappen, den serien er jo rent gull. Ekte mennesker som bare lever livet som de selv ønsker det. Morsomt å følge utviklingen til vennskapet mellom Mats og Bakken, der har det vært mye drama 😂 

Ønsker meg mer reality med ekte ungdom som lever livet med forskjellige hobbyer. Paradise hotel, Ex on the beach osv er da bare søppel i forhold. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...