GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 25.3.2022 den 10.41):

Første gangen vi skulle ha sex så tok han DEN seriøse strippingen foran meg. Det tok laaaaaaaaang tid og jeg måtte flere ganger spørre om han snart ville komme til sengen, uten at han tok hintet. I sitt siste strippe stunt var det bare bokseren igjen, og den dro han sååååå sakte ned, så penisen hans spratt hardt opp og fikk en klaskelyd på magen. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville se han igjen. Og for de som lurer, så kom han ikke til sengen med en gang heller, han sto der og viste meg masse forskjellige positurer der han sto naken med en hard on.

Anonymkode: 2273b...f3b

Det tror jeg faktisk jeg hadde likt 😄 Litt sexy med gutter som stripper.

Anonymkode: 07cff...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Fordi hun var tjukk. Og det ille er at jeg personlig hadde ikke noe imot at hun var tjukk. Hun var fantastisk vakker. Hun kunne gått inn i ethvert motemagasin om hun hadde vært slank. Men jeg var redd for hva kompiser skulle si. At jeg datet en tjukk jente. Joda…uten ryggrad der. 

Anonymkode: 86909...082

Fy pokker så tannløst og totalt uten ryggrad! Har selv datet en dame som hadde litt for mange kilo, men en herlig personlighet, trygg, snill og god. Så er hun fantastisk i sengen. Det gjorde at jeg falt helt for henne, og jeg driter i hva andre mener om det. Eneste som er galt er at jeg ikke traff henne for mange år siden, og kunne fått  enda flere flotte år sammen med henne. 

Anonymkode: 2eb11...c0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fy pokker så tannløst og totalt uten ryggrad! Har selv datet en dame som hadde litt for mange kilo, men en herlig personlighet, trygg, snill og god. Så er hun fantastisk i sengen. Det gjorde at jeg falt helt for henne, og jeg driter i hva andre mener om det. Eneste som er galt er at jeg ikke traff henne for mange år siden, og kunne fått  enda flere flotte år sammen med henne. 

Anonymkode: 2eb11...c0d

Jeg vet. Av alle damer jeg har møtt opp gjennom livet er det henne jeg alltid har husket og angret som en hund på mitt valg. Den jenta var ikke bare veldig vakker, hun så faktisk ut som en tjukk Cindy Crawford, men hun var også veldig snill og morsom. Men som du sier, på den tiden var jeg svak, tannløs og uten ryggrad. Og var redd for at kompiser skulle le av meg og gjøre narr av en tjukk kjæreste. 

Anonymkode: 86909...082

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...