Gå til innhold

Er feminismen ond?


Anonym27

Anbefalte innlegg

Feminisme er pur ondskap fordi den kjemper mot det gode. Feminismens tospann med islam avslører dens egentlige mål for alle som vil se. Det er åpenbart ikke kvinnens ve og vel. De "rettigheter" feminismen tar til sin inntekt, er bare biprodukter av det store målet, som er å ødelegge den vestlige, kristne kulturens makt.

Hvis ulike rettigheter basert på kjønn er ondskap, så er feminismen ondskap, for den har institusjonalisert akkurat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Krampus said:

Jeg kjenner ingen radikale feminister. De er det ikke veldig mange av I forhold til de ikke-radikale . Derimot kjenner jeg flere feminister enn jeg kjenner menn som er forkjempere og åpent jobber for menns rettigheter. Og det er jo veldig merkelig. Virker som om menn liker å klage over manglende rettigheter på internett, men egentlig ikke bryr seg nok til å organisere seg. 

Da kan jeg si til deg at på toppen av akademisk feminisme og profilerte feminister som Marit Simonsen sier og gjør aktivisme i dit navn. Dette mens de avskriver deg som en kaffefeminist som ikke vet ekte "feminisme" som de gjør. 

Les dette"https://kvinnefronten.no/det-strafferettslige-diskrimineringsvernet/" og kan du med hånden på hjerte si til meg at disse kvinner som har politisk og media makt, representerer deg og meg? Når Marit Simonsen som sjefs redaktør for dagbladet avskriver menn som voldtektsmenn på konserter, som dette er naturlig for kvinner å foreventer snakker hun for normale kvinner? 

Menn samler seg ikke i "klubber" som kvinner gjør og å driver aktivisme for menn, dette har ført til ekstreme feminister få igjenom ekstreme fordeler for kvinner i arbeidslivet, Uni og høyskolen samt rettsvesenet. Der menn i 2005 fikk omsorg for barn mindre enn 5% av sakene, der på skolen fikk kvinner gratis studiepoeng og kvotering inn høyere stillinger i arbeidsliv.

Feminisme har blitt tatt over at ekstremistene, de rasjonelle og "kaffefeministene" er kastet ut. Feminisme døde i 2000 tallet og kommer ikke tilbake, feminisme kommer til å bli og blir ansett som idioti og ekstremisme.                  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke ond, men jeg vil påstå at dagens feminisme i ganske stor grad er dum. Mye av kommunikasjonen fra feministene går rett og slett ut på å ikke forstå tall og sammenhenger, eksempelvis når en ser på lønn, og å kommunisere misvisende bilder av disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...