ntrane Skrevet 7. desember 2019 #21 Del Skrevet 7. desember 2019 Opplevde nabo i blokk som røykte hasj. De trakk til seg ufine folk for å si det slik Selv fant jeg en «klump» med hasj pakket inn i slik stretch plastikk rett utfor blokka. Ringte politiet og fikk dem til å hente det. Sa også hvem jeg visste røykte hasj Greia er at personen som røyker hasj i blokka drar ned verdien på leilighetene. Det stinker. Og ikke greit når barn ferdes. Jeg har ikke problem med hasj, men røyk det ute evnt flytt for deg selv i en enebolig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #22 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg hadde informert de om at det lukter kraftig i gangen, og latt det være med det. I alle fall midlertidig. Anonymkode: 7072f...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #23 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjelder det også det våre nye landsmenn bor? For i de gangene er det ikke værendes etter at de har laget mat. Lukten henger forresten i hele tiden, men er ekstrem rett etter matlaging. Anonymkode: a1673...c59 En ruser da seg ikke på matos. Anonymkode: 561a2...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #24 Del Skrevet 7. desember 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å ringe politiet hver gang noe sånt skjer. Gjort det på 3 steder jeg har bodd. Når de har logget det nok ganger kommer de tilnslutt. Lukter det da har de slått inn døren i to av tilfellene. Endt med utkastelse eller tvangssalg i alle tre tilfeller. Anonymkode: 69f41...955 Bra! Anonymkode: 561a2...a97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2019 #25 Del Skrevet 7. desember 2019 Hadde banka på og spurt om de ville ha selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå