Gå til innhold

Hva er vanlig pris for dj på bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søstera mi skal gifte seg og jeg fikk ansvar for å skaffe musikk osv hva er vanlig pris for live band eller dj på bryllup?

Anonymkode: 7f636...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi betalte 20 000 kr for DJ en hel kveld.

Anonymkode: 307f9...318

Tusen takk for svar:)

Anonymkode: 7f636...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, glad jeg hadde DJ inkludert i pris.  Liste kan man lage på forhånd, spør om en du kjenner kan styre musikken.  Man trenger ikke DJ når man har Spotify. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forlover i bryllup og skaffet her også DJ. De betalte 6000kr og da spilte han fra 21.30 til 02. Hadde med seg alt utstyr og rigget opp dette i forkant. 

Dette var en venn av en venn som driver med dette profesjonelt. Så fikk en god pris. 

Anonymkode: 3a640...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Herregud, glad jeg hadde DJ inkludert i pris.  Liste kan man lage på forhånd, spør om en du kjenner kan styre musikken.  Man trenger ikke DJ når man har Spotify. 

Ikke enig, å ha en DJ som styrer musikken gir en HELT annen stemning enn en spotifyliste som går. Det har med overganger å gjøre, spesialtilpasset musikk som passer alle, lys og tilpasset lyd osv osv .. kan ikke sammenlignes, og tror absolutt alle som velger å ha en dj i bryllupet sitt er veldig glad for dette i etterkant.

Anonymkode: 3a640...acf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig, å ha en DJ som styrer musikken gir en HELT annen stemning enn en spotifyliste som går. Det har med overganger å gjøre, spesialtilpasset musikk som passer alle, lys og tilpasset lyd osv osv .. kan ikke sammenlignes, og tror absolutt alle som velger å ha en dj i bryllupet sitt er veldig glad for dette i etterkant.

Anonymkode: 3a640...acf

Enig, har selv fått en spotifyliste i fanget en gang jeg jobbet med teknikk i bryllup. Noen sanger bygger seg sakte opp eller ned, og det blir en klein stopp mellom sangene. Sjøl om det blir god stemning med en sang, dabber det fort av når man hører hele og ikke bytter før det dabber for mye. 

Men en DJ trenger ikke koste 20 tusen heller altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...