Gå til innhold

Nabo så meg naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo verst for deg. For han var det en gavepakke. Ja du du bort noe du ikke ville gi bort, men det er nå litt vanskelig å ta det tilbake nå. Kanskje du kan få noe igjen fra han som gjenytelse, kanskje han kjøre bort noen tunge ting for deg eller noe. Sånn at han ikke får det helt gratis i alle fall.

Anonymkode: a67c4...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente som liker å være naken hjemme. Jeg er blitt vandt til det nå og er vanlig at jeg ofte soler meg toppløs og lignende på terrassen på siden naboen ikke kan se. Jeg var her om dagen naken hjemme også var naboen på tur og han så meg når jeg gikk rundt i huset og vinket til meg når vi fikk øyekontakt. Er litt flau og redd for å møte han hva kommer han til å si osv 

Anonymkode: ac870...b36

Jeg er naboen, du var utrolig pen, vil se deg mer naken 😍

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett han i bar overkropp men er vel litt drøyt å spørre om å se han naken 

Anonymkode: ac870...b36

Jeg kan komme etterpå så kan vi være nakne sammen hos deg. Og nei, det er ikke for drøyt å spørre om å se meg nake kjære deg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... «Hei! Så deg naken her om dagen. Fin kropp du har forresten....»
Senk skuldrene og slapp av. Ta det helt med ro, det kommer aldri til å skje. 
Hvis i det hele tatt: kommer han bare til, å blunke lurt til deg neste gang dere møtes. 
Så vær deg selv. Har du lyst til å gå naken hjemme, forsett med det. Nå som han har sett deg, spiller det ingen rolle om han ser deg en gang (eller mange) til.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Han smilte jo og vi er ganske jevnaldrende 

Anonymkode: ac870...b36

Har du lyst på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo verst for deg. For han var det en gavepakke. Ja du du bort noe du ikke ville gi bort, men det er nå litt vanskelig å ta det tilbake nå. Kanskje du kan få noe igjen fra han som gjenytelse, kanskje han kjøre bort noen tunge ting for deg eller noe. Sånn at han ikke får det helt gratis i alle fall.

Anonymkode: a67c4...6c8

Det var smart:)

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, casanova 1 skrev:

.... «Hei! Så deg naken her om dagen. Fin kropp du har forresten....»
Senk skuldrene og slapp av. Ta det helt med ro, det kommer aldri til å skje. 
Hvis i det hele tatt: kommer han bare til, å blunke lurt til deg neste gang dere møtes. 
Så vær deg selv. Har du lyst til å gå naken hjemme, forsett med det. Nå som han har sett deg, spiller det ingen rolle om han ser deg en gang (eller mange) til.        

Det er sant 😊😊

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker jo som at du likte det da.. at det var litt med vilje eller et lite håp om at han kunne se deg. 

Anonymkode: af24e...ac3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker jo som at du likte det da.. at det var litt med vilje eller et lite håp om at han kunne se deg. 

Anonymkode: af24e...ac3

Nei men er jo vandt til å gå rundt naken hjemme

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo verst for deg. For han var det en gavepakke. Ja du du bort noe du ikke ville gi bort, men det er nå litt vanskelig å ta det tilbake nå. Kanskje du kan få noe igjen fra han som gjenytelse, kanskje han kjøre bort noen tunge ting for deg eller noe. Sånn at han ikke får det helt gratis i alle fall.

Anonymkode: a67c4...6c8

Hva faen. Det koster ikke å se folk naken😂 I så fall skal jeg løpe ut naken å ta betalt av alle som ser meg! God ide. Lettjente penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Hva faen. Det koster ikke å se folk naken😂 I så fall skal jeg løpe ut naken å ta betalt av alle som ser meg! God ide. Lettjente penger. 

Haha er du kvinne?

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha er du kvinne?

Anonymkode: ac870...b36

Jeg er intetkjønn og unik så jeg er ikke billig for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2019 den 13.56, Paramount skrev:

Slike nakenepisoder er deilig krydder i hverdagen. Bare positivt, du har helt sikkert gitt naboen et fint minne. Det eneste du risikerer er et positivt rykte.

Enig, men det bør ikke bli for mye av det synes jeg. Da blir det rask litt slitsomt. Men slike små, uventede hendelser er bare koselig. 

Anonymkode: e4f97...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nye nabo er nøyaktig slik som deg TS😉 Så du er ikke alene. Hun liker å vise seg frem, og vi har vinket til hverandre gjennom soveromsvinduet et par ganger. Jeg føler det som flørt, uten å være helt sikker. Hun er nyinnflyttet, men jeg har ikke "tatt til mot" å prate med henne enda, føler meg litt flau. Men det må vel være hyggelig å ønske sin nye nabo velkommen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Min nye nabo er nøyaktig slik som deg TS😉 Så du er ikke alene. Hun liker å vise seg frem, og vi har vinket til hverandre gjennom soveromsvinduet et par ganger. Jeg føler det som flørt, uten å være helt sikker. Hun er nyinnflyttet, men jeg har ikke "tatt til mot" å prate med henne enda, føler meg litt flau. Men det må vel være hyggelig å ønske sin nye nabo velkommen?

Ja du må jo ønske hun velkommen:) 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du må jo ønske hun velkommen:) 

Må vel pønske ut en plan, gode naboer er bestandig godt å ha! Kan vel spørre om hun trenger en handymann, hvis hun vil reparere noe😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at den som kikker inn gjennom noens vinduer, må selv ta ansvar for hva man kan se der inne.

Den nabo som ikke har sett meg naken, tror jeg ikke finnes. Jeg bryr meg ikke.

Det ville være veldig dumt av deg å ta dette opp med naboen din. Utover det, er dette ikke noe du skal ofre en tanke.

Anonymkode: 33cd9...1e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er jeg som er naboen din.....og du har ikkeno å være flau over, jeg har tenkt på deg hver kveld etter jeg har lagt meg, og nå gleder jeg meg bare til vi sees igjen:-)

Endret av ludden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å bry seg om! Hvis du ser han oftere i vinduet fra nå av, så vet du jo at han likte det han så. Og får du øyekontakt med han igjen, så "blott" deg med vilje. Vis at du ikke bryr deg om det. :) 

Anonymkode: 96304...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere antagelig unge menn som poster her: Hvorfor legger dere så mye seksuelt i dette? Dette handler om at noen har sett en annen naken gjennom et vindu. Det er hele saken. Å gjøre dette til gjenstand for egne fantasier er bare flaut å være vitne til. Seksuelt betingede fortolkninger om hva noen tenker, mener eller bør gjøre, hører ikke hjemme noe steds. Hva er motivet deres for å skrive slikt?

Hilsen voksen mann.

Anonymkode: 33cd9...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...