Gå til innhold

Nabo så meg naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som liker å være naken hjemme. Jeg er blitt vandt til det nå og er vanlig at jeg ofte soler meg toppløs og lignende på terrassen på siden naboen ikke kan se. Jeg var her om dagen naken hjemme også var naboen på tur og han så meg når jeg gikk rundt i huset og vinket til meg når vi fikk øyekontakt. Er litt flau og redd for å møte han hva kommer han til å si osv 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun smile. Kommer ikke til å si noe.

Anonymkode: e0fb9...c8a

Skjønner er det ikke sånn farlig at han så meg naken?

Anonymkode: ac870...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om du går naken rundt i huset uten gardiner trekt for er jo det en risiko å ta. Om han sier noe om det, er det jo bare å le av det.

Anonymkode: 7a197...6b6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper naboen tar seg en runk når han ser deg Ts...

Anonymkode: 95a94...d2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper naboen tar seg en runk når han ser deg Ts...

Anonymkode: 95a94...d2d

Han smilte jo og vi er ganske jevnaldrende 

Anonymkode: ac870...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, om du går naken rundt i huset uten gardiner trekt for er jo det en risiko å ta. Om han sier noe om det, er det jo bare å le av det.

Anonymkode: 7a197...6b6

Ja han tar det nokk godt tror han ble glad han smilte og vinket når jeg var naken 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The Kitten skrev:

Du får spørre om du kan se ham naken da, siden han har sett deg...

Har sett han i bar overkropp men er vel litt drøyt å spørre om å se han naken 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabokona så meg gikk naken i huset. Gardinene går litt opp og igjen her hjemme så lenge det er barn her. Så hun så meg. Hun kom ruslende bort noen dager senere da jeg holdt på i hagen. Dette er ei gammel dame rundt 80 år. Jeg sa hei, hun sa hei. Hun er litt tøff skjønner du. Så hun sier så, ja du driver på å går naken rundt i huset med et smil om munnen. Normalt pleier det å gå greit sier jeg, men barna glemmer ofte den gardina der, men det var vel ikke farlig for du likte vel det du så sier jeg. Så sier hun, ja jeg gjorde det sier hun og ler. Skikkelig kul dame altså. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hva så? Har ingen problem med at naboene ser meg naken jeg. Ville helst gått naken hvor som helst hadde det bare vært lovlig😂

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente som liker å være naken hjemme. Jeg er blitt vandt til det nå og er vanlig at jeg ofte soler meg toppløs og lignende på terrassen på siden naboen ikke kan se. Jeg var her om dagen naken hjemme også var naboen på tur og han så meg når jeg gikk rundt i huset og vinket til meg når vi fikk øyekontakt. Er litt flau og redd for å møte han hva kommer han til å si osv 

Anonymkode: ac870...b36

So what? Bare smil og si hei, ellers ikke noe, om han med nød skulle nevne episoden så sier du bare "jaja, du har jo sett naken kropp før". 

Anonymkode: 6caee...223

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hva så? Har ingen problem med at naboene ser meg naken jeg. Ville helst gått naken hvor som helst hadde det bare vært lovlig😂

Haha så gøy 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Alterego666 skrev:

Be ham om å rate deg.

Virka jo som at jeg så grei ut for han han ble glad for å se meg splitter naken får vel åpne vinduet og si hei neste gang 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Slike nakenepisoder er deilig krydder i hverdagen. Bare positivt, du har helt sikkert gitt naboen et fint minne. Det eneste du risikerer er et positivt rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Paramount skrev:

Slike nakenepisoder er deilig krydder i hverdagen. Bare positivt, du har helt sikkert gitt naboen et fint minne. Det eneste du risikerer er et positivt rykte.

Tror nokk ikke han er en som sier noe videre men man vet aldri 

Anonymkode: ac870...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virka jo som at jeg så grei ut for han han ble glad for å se meg splitter naken får vel åpne vinduet og si hei neste gang 

Anonymkode: ac870...b36

🤟😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde vært en mann som gikk naken rundt i leiligheten sin så hadde han blitt beskyldt for å være en gris og en blotter!.🤣

Anonymkode: 98599...553

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...