kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2019 #21 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg motiverer meg ikke egentlig, jeg bare gjør det. Noen ganger gleder jeg meg til trening, noen ganger vil jeg helst ligge i senga litt ekstra, men jeg angrer aldri etter å ha vært der. Det er gøy å se forandringer, da, og å kjenne at jeg blir sterkere. Dersom det ikke skjedde ting med kroppen min så hadde jeg sikkert hatt vanskeligere for å komme meg på trening. Jeg trener styrketrening, null løping eller sykling og slikt, for det synes jeg er tortur. Du legger for øvrig lista høyt da, med å skulle gå hardt ut med trening 3 dager i uka og endre kostholdet samtidig. Anbefaler å starte med det ene, så kommer kanskje motivasjonen til det andre litt av seg sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #22 Del Skrevet 11. desember 2019 Det kan være litt tungt å motivere seg, men jeg meldte meg på 2 gruppetreninger i uka som var på faste tidspunkt og gjorde det litt til en "plikt" for meg selv som jeg hadde som mål å alltid stille til, fremfor å gjøre det til noe som føltes valgfritt. Etterhvert ble det mer en rutine og det ble kjekkere etterhvert som resultatene ble mer synlige både på vekt og mage. De eneste gangene jeg har latt være har vært de der jeg har hatt en reelt god grunn (forberede til jobbintervju). Anonymkode: fc430...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #23 Del Skrevet 13. desember 2019 På 6.12.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev: Er ikke mamma selv, men syns det er trist å se hvordan nybakte mødre har et så heftig fokus på kropp, og at mødre etter å ha født barn hater kroppen sin. Det er helt sykt og jeg forstår ikke at det er mulig å være så forbanna overfladisk. Du har trykket ut en unge, for faen! Og du har båret den inni deg i mange måneder! Du, sammen med en mann, har laget deres avkom og du klager over ekstra vekt, løs hud, strekkmerker og at håret har blitt tynt og at puppene henger mer enn før? Følte meg ikke krenka. Blir lei meg på andres vegne som har så små problemer i livet. Trådstarter, slutt å hat deg selv, da kommer alt naturlig og du kan klare å gå ned i vekt om det er problemet. Har ikke lest innlegget og gidder ikke, skumleste og så bare "hater meg selv for ditten og datten". Du får ikke til en dritt om du skal gå rundt å hate deg selv, du hadde da aldri vært grei mot noen du hater? Vær glad i dere selv for pokker, dere skal leve med dere selv livet ut. Tenk litt over det. Anonymkode: 3ff78...ac3 Var missfornøyd med kroppen min før jeg fikk barn også. Dersom du liker å være dvask og slapp så er det fint for deg. Ikke bli forbanna på andre fordi de vil gjøre en endring i livsstilen sin. Å trene fornuftig og å spise sunt er ikke en negativ ting. Anonymkode: 53a08...fb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 14. desember 2019 #24 Del Skrevet 14. desember 2019 Vil bare tipse alle om at Pia Seeberg, en kjent treningsprofil, skriver om akkurat dette temaet på bloggen sin nå om dagen. Hun fikk en sønn i slutten av november. Snart kommer det bok også Synes hun generelt er et flott forbilde når det kommer til trening og helse, og jeg synes hun gjør mange fornuftige og interessante refleksjoner. https://www.piaseeberg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 15. desember 2019 #25 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg bare gjør!! er jeg motiver? De fleste dagene nei. Men jeg setter meg mål! og jeg skal få til alt jeg vil i livet! jeg trener fordi det dreier seg om meg meg meg!😁 om man elsker seg selv så trener man.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 22. desember 2019 #26 Del Skrevet 22. desember 2019 Jeg har funnet noen treningstimer jeg liker å gå på. Yoga og core. Finn et senter der de har gode instruktører som varierer på programmet. Da blir du ikke like lett lei. Om våren begynner jeg å jogge ute og også her er variasjon viktig. Jeg varierer mellom lange joggeturer i variert terreng og intervaller. Jeg synes Trines matblogg ofte har gode oppskrifter som det er lette å lage. Hun setter opp forslag til ukesmenyer, så om du er lei av å finne opp noe nytt til middag hver dag, kan jeg anbefale bloggen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå