Gå til innhold

Menn er så perverse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
2 timer siden, Anim92 skrev:

Jeg har et ganske "høyt driv". Jeg har allikevel vett nok til å skrive såpass velformulert at jeg ikke blir blokkert etter første melding... Kåtskap er ikke det samme som total mangel på sosiale antenner. 

Jeg elsker dirtytalk. Med kjæresten! Ikke random folk som skriver på messenger eller som første setning når jeg hadde tinder og det stod tydelig i profilen hva jeg var ute etter. Vesentlig forskjell...

Alt handler om timing. Mange kvinner kan være minst like grisete og vulgære som menn, og elsker mannens hemningsløse dyriske drift, men bare når anledningen er riktig. I hverdagen er det nok med noen diskret hint, noen påminnelser om at mannen elsker biffen blodig ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst svar:

Dette handler ikke om testosteron, sexlyst eller kåthet. Det handler om at en del menn mangler impulskontroll. 

En person som er moden og rasjonell skjønner at uansett hvor kåt man er, er det uhøflig og umodent å skrive sånn til en tilfeldig person. Det samme med å sende bilder av tissen sin. Men for en person som ikke er moden (en del menn) handler det om å gjøre noe først og ikke reflektere over hvordan mottaker oppfatter meldingen. Det er på godt norsk hjernedødt, men handler ikke om hvor kåt man er. Det handler om hvor umoden man er

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

Det er en reaksjon på hvordan kvinnen er.

Anonymkode: 8293c...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Mange menn er desverre slik

Nei faktisk ikke. Men mange gutter er dessverre slik. 

Anonymkode: 63f83...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, for jeg har snakka med en i 1 år nå. Han er ganske snill, men når han blir kåt så blir jeg så flau over alt han sier og skriver😫

Anonymkode: b56ec...64a

Snakka med i ETT ÅR? Men herregud, kanksje friendzona litt hardt da om han åpenbart er interisert i noe mer? Er jo bare urettferdig for denna stakkars av en mann som ikke er bra nok for deg, men du beholder han som noen backup langt ned i lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke de fleste menn fremstår som perverse, men jeg synes jævlig mange kvinner er bitre drittkjerringer. Hilsen kvinne 

Anonymkode: ed1d4...8ec

Enig i det første, men stusser på hva du mener med det siste du skriver.

Anonymkode: 320d9...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det første, men stusser på hva du mener med det siste du skriver.

Anonymkode: 320d9...5a1

Bare se deg rundt her på kvinneguiden. Kvinner rakker ned på både andre kvinner og menn hele tiden. Har lagt merke til mye av det i det siste. Voldtekter, fødselsdepresjon, psykisk sykdom osv... er visst bare bagateller i følge mange kvinner her. Beklager avsporing i tråden, ts. Men jeg blir så provosert. Mange synes menn er perverse fordi de spør om et bilde av fitta di. Ok, men jeg synes det er like perverst av en kvinne å si til en annen kvinne at 'voldtekten er en bagatell, skjerp deg og gå videre.' eller å si 'du fortjener ikke å bli mor', til en kvinne med fødselsdepresjon. 

Anonymkode: ed1d4...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske individuelt. Jeg har møtt mange perverse damer også som jeg har blitt sjokket av. En mor til 3 barn og samboer ville at jeg skulle være hennes elsker og ha anal sex med henne og tisse henne i rumpa etterpå. Så tenker dette med perversiteter finner man hos begge kjønn.

Ei annen dame som jeg hadde som sex venn. Ville at jeg skulle møte henne ute og betale henne for sexen etterpå. Så hun følte seg som en underdanig prostituert. Ga så pengene tilbake etterpå. Var kun følelsen hun likte. Denne damen var voksen, vakker og veldig oppegående ellers. Høy utdannelse og godt renommé. 

Det bunner kanskje i det å utfordre sine egne grenser og hvor langt man drar det. Erfaring og selvsikkerhet har sikkert mye og si også. Mange menn og kvinner har kanskje ikke den selvkontrollen og det kan bli komisk eller bare ekkelt når de mister den.  Like leker best og noe kinky og grensesprengning med måtehold tenker jeg er sunt så lenge alle parter vil det. Når det er sagt så gjorde jeg aldri det den første dama spurte meg om. 

Så jeg tror det kommer an på individet.

Anonymkode: 13756...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Må da tåle litt, men skjønner det er ubehagelig hvis en tilfeldig skriver sånt og ikke noen du tenner på. Samme når tilfeldige kvinner skriver «jeg vil suge deg tom» og sånne ting. Enda verre «jeg vil leke med rumpa de/ta deg bak» 

Må ikke tro det bare er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Paramount skrev:

Alt handler om timing. Mange kvinner kan være minst like grisete og vulgære som menn, og elsker mannens hemningsløse dyriske drift, men bare når anledningen er riktig. I hverdagen er det nok med noen diskret hint, noen påminnelser om at mannen elsker biffen blodig ;) . 

Nettopp, timing. Og har man et snev av sosiale antenner, skjønner man at blant annet man ikke sender sexmeld til en random jente du ser i en Facebookgruppe, på tinder  osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke de fleste menn fremstår som perverse, men jeg synes jævlig mange kvinner er bitre drittkjerringer. Hilsen kvinne 

Anonymkode: ed1d4...8ec


Selvsagt er man ikke en pervers gris fordi man liker å  slikke fitte. Selv elsker det! Jeg slikker fitta til venninnen min stort sett vær eneste dag. Problemet ti TS er at hun er svært ung, å derfor ikke har tatt innover seg realitetene enda. Legger man ut en profil på eks vis Tinder og eller sender seksualiserte meldinger av typen: «hei, har du lyst på den fine kroppen min?»  til gud og hver mann,
kan man ikke regne med annet enn å få litt rå tilbakemeldinger. Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.12.2019 den 21.00, AnonymBruker skrev:

blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Det du beskriver der, er typisk oppførsel av menn som ikke skjønner seg på å omgås kvinner.
Da kan det løses på to måter:
1: legge for dagen en forunderlig, aseksuell væremåte, der man forholder seg til kvinner som , tja, ei bæresøyle, som fotgjengere forholder seg til trafikkskilt, trappa til naboen...
2: komme med slibrige bemerkninger om hva man har lyst å gjøre.

Ingen av tingene er nødvendigvis feil, men det er feile og riktige tider og steder å gjøre det på og feile og riktige personer å gjøre det mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasiene til kvinner er som regel mye drøyere enn menns sine, så det du sier er feil. Forskjellen er at menn er mere verbale å sier ting uten filter. Typisk menn liker sexy undertøy, strømper osv, mens kvinner tenner på mere drøye ting.

Anonymkode: 29b93...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantasiene til kvinner er som regel mye drøyere enn menns sine, så det du sier er feil. Forskjellen er at menn er mere verbale å sier ting uten filter. Typisk menn liker sexy undertøy, strømper osv, mens kvinner tenner på mere drøye ting.

Anonymkode: 29b93...54e

Hva vet du om det egentlig? Menn kan ha like drøye fantasier de som kvinner. Alle kan ha drøye fantasier, og menn er definitivt ikke unntak her. 

Anonymkode: 879f0...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...