Gå til innhold

Menn er så perverse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

Da svarer du at han må vente en uke eller 14 dager uten dusj og til du ha tiden din. Da skal ha få smake....

Fra spøk til alvor. Mange menn er desverre slik. Vet egentlig ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svaret er testosteron. kvinnelige bodybuildere sier de får helt annen driv når de går på hormoner.

Anonymkode: dc6ae...be0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Da svarer du at han må vente en uke eller 14 dager uten dusj og til du ha tiden din. Da skal ha få smake....

Fra spøk til alvor. Mange menn er desverre slik. Vet egentlig ikke hvorfor. 

Ja, for jeg har snakka med en i 1 år nå. Han er ganske snill, men når han blir kåt så blir jeg så flau over alt han sier og skriver😫

Anonymkode: b56ec...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for jeg har snakka med en i 1 år nå. Han er ganske snill, men når han blir kåt så blir jeg så flau over alt han sier og skriver😫

Anonymkode: b56ec...64a

Da må du si at du ikke liker at han sier sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt når jeg leste denne! Er 20 år gammel selv. og Har lurt på det samme. Mange er skikkelig ekle også? synes det er veldig rart fordi jeg kan ikke tenke meg mange jenter som synes det er veldig attraktivt når de får nasty mld eller lignende. Men er vel litt annerledes om er har holdt på en stund eller er kjærester. Men ja, har møtt på sånne selv, men kan ikke svare helt på hvorfor. 

Anonymkode: 680ae...c1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

Du har sluppet billig unna. Bare vent når noen begynner å spørre om å slippe til å bæsjehullet ditt. 😄

Anonymkode: de0a8...566

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så flott med mange menn. De lar seg bli kåte og slipper hemningene. Det fører gjerne med seg at de dummer seg ut når de ikke holder seg innenfor kjente rammer. Kjekkest er det med dem som har lært seg å bruke hjernen til det passer å legge den vekk. I utgangspunktet er det en egenskap flere kvinner bør tilstrebe å etterape, tenker jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

Når skal du fortelle om det perverse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

Fordi de som ikke gjør det ender oftest opp alene og er evig jomfruer osv for jentene finner de ikke seksuelle.

Anonymkode: 9e993...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overrasker meg hvor perverse noen menn er, er en dame på 20 og klarer ikke sånt as😅 blir så flau når noen skriver til meg ;  vil smake på fitta di. Æsj.. hvorfor er menn sånn? 

Anonymkode: b56ec...64a

De aller fleste menn er slik, tror jeg. Det er genetisk, tror jeg. Når du blir litt eldre forsvinner det fra overflaten, og dukker bare opp ved riktige anledninger. Da blir de fleste kvinner glade for at han er sånn. Unge menn har lite utviklede antenner, og sender sine signaler i alle retninger, uten filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de som ikke gjør det ender oftest opp alene og er evig jomfruer osv for jentene finner de ikke seksuelle.

Anonymkode: 9e993...189

Tøys!

Anonymkode: 320d9...5a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette egentlig så perverst? Det er jo mange kvinner som både liker dirty talk og er minst like direkte selv. Jeg har alltid vært dårlig på dirty talk, det har uansett ikke gitt meg så mye og jeg har gjennom flere år vært sammen med ei som ikke brydde seg så mye om det. Hun jeg er sammen med nå er derimot helt motsatt og legger ingenting i mellom når hun forteller hva hun vil gjøre med meg og hva hun vil jeg skal gjøre med henne 🥵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jdz skrev:

Er dette egentlig så perverst? Det er jo mange kvinner som både liker dirty talk og er minst like direkte selv. Jeg har alltid vært dårlig på dirty talk, det har uansett ikke gitt meg så mye og jeg har gjennom flere år vært sammen med ei som ikke brydde seg så mye om det. Hun jeg er sammen med nå er derimot helt motsatt og legger ingenting i mellom når hun forteller hva hun vil gjøre med meg og hva hun vil jeg skal gjøre med henne 🥵

Kanskje ikke perverst, men for meg er slik direkte dirty talk ganske avtennende. Subtil pirring, derimot virker på meg. Og slik tror jeg det er for mange kvinner. 

Litt av "problemet" med menn er (som alltid i slike diskusjoner) at de tror motparten tenner på akkurat det samme som de gjør. Samme hvor mange ganger de får beskjed om at dick pics er uønsket, så fortsetter de å sende dem - fordi de selv liker det å motta intime bilder.

Men det beste for TS er å kommunisere at hun ikke liker det. Hvis hun ikke sier ifra kan han heller ikke vite det

 

Anonymkode: 518d4...3c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke perverst, men for meg er slik direkte dirty talk ganske avtennende. Subtil pirring, derimot virker på meg. Og slik tror jeg det er for mange kvinner. 

Litt av "problemet" med menn er (som alltid i slike diskusjoner) at de tror motparten tenner på akkurat det samme som de gjør. Samme hvor mange ganger de får beskjed om at dick pics er uønsket, så fortsetter de å sende dem - fordi de selv liker det å motta intime bilder.

Men det beste for TS er å kommunisere at hun ikke liker det. Hvis hun ikke sier ifra kan han heller ikke vite det

 

Anonymkode: 518d4...3c4

Du har nok dessverre til en viss grad rett der, og jeg er egentlig litt glad for å høre at det ikke er jeg som er unormal. Jeg ville nok aldri innledet noen dirty talk med mindre jeg hadde fått indikasjoner på at det var ønskelig, og jeg ville aldri brukt ordet fitte uansett. Synes ikke det er fint :)

Har forøvrig aldri sendt en dick pick heller, selv ikke når jeg uoppfordret har fått ganske grove bilder og videosnutter. Det føles bare ikke naturlig for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de som ikke gjør det ender oftest opp alene og er evig jomfruer osv for jentene finner de ikke seksuelle.

Anonymkode: 9e993...189

Kanskje påtide å innse at ikke alle kvinner er like? 

TS syns det var perverst, jeg hadde ledd det bort. Altså, ts har noe i mot sånn. Jeg bryr meg ikke. Mens andre igjen tenner på meldinger som det. 

Anonymkode: d3c12...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

svaret er testosteron. kvinnelige bodybuildere sier de får helt annen driv når de går på hormoner.

Anonymkode: dc6ae...be0

Jeg har et ganske "høyt driv". Jeg har allikevel vett nok til å skrive såpass velformulert at jeg ikke blir blokkert etter første melding... Kåtskap er ikke det samme som total mangel på sosiale antenner. 

55 minutter siden, Jdz skrev:

Er dette egentlig så perverst? Det er jo mange kvinner som både liker dirty talk og er minst like direkte selv. Jeg har alltid vært dårlig på dirty talk, det har uansett ikke gitt meg så mye og jeg har gjennom flere år vært sammen med ei som ikke brydde seg så mye om det. Hun jeg er sammen med nå er derimot helt motsatt og legger ingenting i mellom når hun forteller hva hun vil gjøre med meg og hva hun vil jeg skal gjøre med henne 🥵

Jeg elsker dirtytalk. Med kjæresten! Ikke random folk som skriver på messenger eller som første setning når jeg hadde tinder og det stod tydelig i profilen hva jeg var ute etter. Vesentlig forskjell...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilskriver det toxic maskulinitet. I tillegg til å være vellykket, smart, rik og ha muskler skal man også ha en "dyrisk tiltrekningskraft". Så man agerer som om man har det slik at man kan level lenge på den bekreftelse man får fra hver tjuende (?) dame eller så. 

Det å etablere en trygg ramme i samhandling med hverandre, vil nok dessverre den samme gruppen se som fallit-erklæring på at man ikke er som han ene fyren alle vet om som "drar hauger av damer". Og hvis man ikke har noen genuin intensjon om å anerkjenne individet foran seg, så blir nok "nice guy"-fasaden gjennomskuet åkke som, og det fremstår bare som mer innsats for samme utfall (null sex)... i tillegg til at man måtte ofre sin (forskrudde oppfatning av) maskulinitet underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de fleste menn fremstår som perverse, men jeg synes jævlig mange kvinner er bitre drittkjerringer. Hilsen kvinne 

Anonymkode: ed1d4...8ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...