N-trønderpia Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Er innlagt på psyk.avdeling pga alvorlig depresjon. Nå har de kommet opp med en behandlingsplan for meg. Slutte med alle medisinene og ikke gå i behandling. Det eneste som hjelper er at jeg går ned litt i vekt. Da blir jeg visst frisk.
Purple_Pixiedust Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Hva mener du? Vil de du skal slutte på alle medisiner og ikke gå i behandling?
N-trønderpia Skrevet 4. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Hva mener du? Vil de du skal slutte på alle medisiner og ikke gå i behandling? Ja.Det eneste som tydeligvis virker er vis jeg går ned 15 kg. Da blir visst jeg frisk.... av en kronisk lidelse. Forstå det den som kan🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 8 minutter siden, N-trønderpia skrev: Ja.Det eneste som tydeligvis virker er vis jeg går ned 15 kg. Da blir visst jeg frisk.... av en kronisk lidelse. Forstå det den som kan🤷♀️ Nå snakker du tull, det er helt sikkert 100 andre faktorer med i bildet som du bevisst ikke nevner for å få psykiatrien til å se åndssvak ut. Anonymkode: eac5a...b66 2
Gjest Omelas Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Hva i all verden? Hva slags behandlere er dette? De må jo vite at bipolare i de aller fleste tilfeller trenger varig medisinsk behandling? Greit nok at overvekt er usunt og kan for noen forverre en depresjon, og det sånn sett mest sannsynlig vil være positivt for deg å gå ned i vekt. Men det er jo ikke et argument for å slutte å ta medisiner eller gå i behandling. Herre min hatt, jeg håper det er noen andre der du er innlagt som du kan snakke med? Har du en fast behandler utenom? Fastlege med god peiling på bipolar lidelse kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå