Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 Har en ullgenser som krympet i vask... Kostet ganske masse!! Og så lurer jeg på om det finnes noen råd for å få den tibake til normal størrelse... eller om alt håp er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Tror nok at alt håp er ute der ja........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #3 Del Skrevet 6. september 2002 Hei det er et lite håp!! Du kan forsøke å legge den i et vannbad med hårbalsam, la den ligge en stund deretter prøv å strekk den tilbake til den gamle formen. Dette har jeg gjort med hell på et par lammeullsgensere som "noen" var så snille å vaske for meg Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 Hei. Du kan prøve å legge den i vann med mye tøymykner og så dra og strekke i den. Det har jeg hørt at skal være effektivt på krympet ull. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 7. september 2002 #5 Del Skrevet 7. september 2002 Funker det på silke/lin også? I blanding altså? Hmm, skader vel ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #6 Del Skrevet 10. september 2002 Takk for rådene! Tror faktisk at jeg skal prøve, for den har ikke krympet kjempemasse. Bare nok til at den ser "snuppete" ut :-? Gleder meg til å se om det blir noe resultat. Uansett ikke noe å tape... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå