Nala Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tenkte jeg skulle hjelpe broren min å finne hotell i Barcelona noen dager i juni. Hvilke søketjenester på nett er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 denne er best: www.hotels.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har funnet utrolig mye nyttig på tripadvisor.com. Det er en side der folk skriver deres erfaringer med hoteller. Har bestilt hotell i Barcelona, London, Berlin og København ved å følge tips derfra, og jeg har alltid vært storfornøyd. De formidler også kontakt til nettsteder som selger hotellrom, og jeg har funnet gode priser via disse. Hotels.com er bra på noe, men kan være endel dyrere enn mange andre. Octopustravel.com er veldig bra, og jeg har også funnet veldig gode priser på alpharooms.com. Alle stedene er seriøse og kan anbefales. Jeg har altså først funnet byen jeg skal besøke hos tripadvisor, funnet listen over de mest populære hotellene, og bestilt via nevnte nettsteder det hotellet som har passet meg best. (Jeg skal forøvrig bo på Barcelona Universal i sommer, og har både lest på nettet og hørt av venner at det skal være bra.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 Her finner du en oversikt over endel hotelbooking sider: http://forbruker.no/reise/article1006464.ece Ellers enig med Newt, www.tripadvisor.com er genial til å lese reviews om hoteller. Vi drar også til Barcelona i sommer, har bestillt på dette hotellet: Vincchi Maritimo Dette bestillte vi på ebookers.no som ble billigst i den perioden vi skal reise, og 650 kr natta for dobbeltrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for gode tilbakemeldinger, dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berry Skrevet 30. mai 2005 #6 Del Skrevet 30. mai 2005 Fant en del bra og billig på www.hotell.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på reisefot1 Skrevet 31. mai 2005 #7 Del Skrevet 31. mai 2005 denne er best: www.hotels.com Prøvde hotels.com i går da jeg skulle bestille i portugal, men kom billigere ut med sunhotels. Uansett, både på sas.no og klm.com finner du link til hotellsøkemotorer som er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå