Gjest ensomgutt Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg har likt en jente veldig godt i en periode, men har ikke snakket så mye med henne (noen dager) men dette er bare på internett. Når vi snakker sammen så har vi det ganske så gøy, snakker om alt mulig!! Men ulempen med dette er at jeg er endel år eldre, hun er 15 og jeg er 18:( Hva skal jeg gjøre her? Burde vel vente til hun blir eldre før jeg kan gjøre noe mer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 du burde hvertfall vente noen dager til, før du kan avgjøre om hun er like fin som du føler idag... kan hende det går greit med aldersforskjellen for foreldrene, kanskje ikke... det må du være tålmodig med... hun er bare 15... se ting litt an, dere har jo ikke møtt hverandre en gang, slik jeg forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomgutt Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 jepp, jeg må være tålmodig!! jeg har møtt henne før, men det er en stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 Møtt henne før? Korleis gjekk det då? Er det avstand mellom dåke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomgutt Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, har snakket med henne før.. Det var da jeg begynte å like henne, men den følelsen har blitt mye større nå. Det er ikke stor avstand mellom oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 Eg syntest du skal berre gå for det eg! 3 år er ikkje så mykje det! Berre husk at den seksuelle lavalderen er 16! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomgutt Skrevet 29. mai 2005 #7 Del Skrevet 29. mai 2005 åja takk takk for alle svar!! tenke litt på dette før jeg gjør noe:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #8 Del Skrevet 29. mai 2005 Eg syntest du skal berre gå for det eg! 3 år er ikkje så mykje det! Berre husk at den seksuelle lavalderen er 16! Helt enig! Og lykke til uansett hva du "bestemmer" deg for. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille frk. meg Skrevet 21. juni 2005 #9 Del Skrevet 21. juni 2005 hei ville bare si at det me alderen bør du ikke tenke så ¨mye på egentlig, viss hun syntest det er greit.. eg er bare 15, 16 om noen måneder og han eg e sammen me e 19, 20 om ikke så altfor lenge og d funker helt fint... litt sånn skeptiske foreldre men det klarer vi å leve med. lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 21. juni 2005 #10 Del Skrevet 21. juni 2005 Så lenge jenta ikke er over den seksuelle lavalderen (16 år) så må du passe deg. Men 3 års aldersforskjell er veldig lite så dere har absolutt en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå