Gå til innhold

Pinnekjøtt "best i test" 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal feire jul i utlandet og skal kjøpe pinnekjøttet i morgen for å ta med. Jeg har kun tilgang på kjedebutikkene, altså ingen "spesialbutikker". 

Ser at flere nettaviser har testet årets pinnekjøtt, men samtlige ligger som sperret hvis man ikke kjøper tilgang. Har liten lyst til å kjøpe tilgang til antall nettaviser kun for å finne godt pinnekjøtt. 

Noen som kan fortelle meg hvilke merker som har blitt kåret som best og nestbest? 

Anonymkode: d229b...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som er best og dårligst avhenger av hvilken test du leser. Det pinnekjøttet jeg har kjøpt fikk 5 av 6 i en test og 2 av 6 i en annen...

Anonymkode: 376c3...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er best og dårligst avhenger av hvilken test du leser. Det pinnekjøttet jeg har kjøpt fikk 5 av 6 i en test og 2 av 6 i en annen...

Anonymkode: 376c3...7d0

Hvilket var det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoler ikke på testene, selv om jeg har lest VGs test. De har testet en pakke, av X antall tusen pakker fra samme produsent. Ikke engang alt er fra samme partiet engang, og kjøtt er «levende» materiale med individuelle kvalitetsforskjeller på hvert eneste dyr som ender opp på tallerkenen. Vi kjøper det kjøttet som ser best ut, man ser lett om fettet er gult/harsknet og man ser også kvaliteten på stykkene i pakken. 

Anonymkode: 4970c...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noen tester, men gourmet fra gilde pleier være helt nydelig. Det samme med Henriettes. Foretrekker HA Hansen, men tror det kun selges i nord 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 73511...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke med pinnekjøtt fra Rema, den billigste varianten de har. Kjøpte fordi jeg så en pakke med flotte stykker. Den er tilberedt og fortært, og det var kjempegodt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...