Gå til innhold

Brudekjole i sølv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjolen er fin og med tilbehøret du nevner kommer du til å bli en veldig vakker brud!

Det er utrolig dårlig gjort av venninnen din og si de tingene hun sa om en kjole hun VET du allerede har kjøpt. Hva tenkte hun at du skulle gjøre? Kjøpe en kjole til? Det er jo ikke hun som skal gifte seg, så det er ikke hun som skal velge kjole denne gangen. Du kommer aldri til å finne en kjole som alle gjestene liker, så hvorfor skal denne ene venninnen ha noe hun skulle ha sagt? Hun kan gjerne tenke disse tingene inni seg (det er ikke alle brudekjoler jeg liker!), men man sier rett og slett ikke slike ting høyt. Utrolig slemt og empatiløst av henne.

Anonymkode: a3a0e...5aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoffet over brystet er så... Harry🙈 Beltet gjør at kjolen ser enda mer Harry og billig ut. Minner meg om Disney kostyme for barn. Absolutt ikke pent. 

Anonymkode: 5c8e6...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stoffet over brystet er så... Harry🙈 Beltet gjør at kjolen ser enda mer Harry og billig ut. Minner meg om Disney kostyme for barn. Absolutt ikke pent. 

Anonymkode: 5c8e6...307

Så...for to timer siden fikk jeg notifikasjon på samtlige av brudekjoletrådene jeg har fulgt i det siste. Leste de nå, og det er da en AB som driter ut kjolene i alle sammen. Man begynner jo å lure på om det er samme triste person, som sitter kl. 6 og kaster dritt om andres kjoler, for å dempe misunnelsen inni seg...

Anonymkode: 740ca...c0b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så...for to timer siden fikk jeg notifikasjon på samtlige av brudekjoletrådene jeg har fulgt i det siste. Leste de nå, og det er da en AB som driter ut kjolene i alle sammen. Man begynner jo å lure på om det er samme triste person, som sitter kl. 6 og kaster dritt om andres kjoler, for å dempe misunnelsen inni seg...

Anonymkode: 740ca...c0b

Haha, det stemmer, alle innlegg skrevet på samme tid 😂 Tenk å være så sur og bitter at du går inn for å spre hat om alle sine brudekjoler

Anonymkode: dc5d1...618

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så...for to timer siden fikk jeg notifikasjon på samtlige av brudekjoletrådene jeg har fulgt i det siste. Leste de nå, og det er da en AB som driter ut kjolene i alle sammen. Man begynner jo å lure på om det er samme triste person, som sitter kl. 6 og kaster dritt om andres kjoler, for å dempe misunnelsen inni seg...

Anonymkode: 740ca...c0b

Tåler man ikke et ærlig svar, så kan man vel la vær å spørre etter andres meninger. Ærlig talt, om det der er din smak så kjør på👍🏻 Jeg syntes ingen av de kjolene jeg har kommentert på var fine og jeg har også begrunnet svarene mine og det er lov. Slutt å sipp😂

Anonymkode: 5c8e6...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare HÆÆÆ til de venninnene dine, haha - den kjolen der er SMASHING. 😘

Pluss at enhver kjole en brud har på seg blir - simsalabim - en brudekjole. 

stylingen din høres helt fantastisk ut også. Deilig å høre om noe som ikke bare er hvitt og blekrosa... Din kommende ektefelle vil aldri ha sett noe så vakkert før i sitt liv.

Håper du får ett nydelig bryllup. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen var veldig fin, og glamorøs. Men jeg var i et bryllup der bruden hadde en kjole i fargen «Steel», lysegrå sateng. Kjolen var nydelig, og hun var en vakker brud. Men på bilder, og når det ikke var sterkt lys ble hun bare grå. Egentlig litt dumt, men derfor ville jeg vært skeptisk til sølv og grå toner i en brudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...