Gå til innhold

Brudekjole i sølv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Uff, så vondt jeg fikk av deg ts. Ikke bry deg om hva venninnene dine sier. Både du og din mor gråt når du prøvde kjolen og det er det som teller. Husk at når du spør andre, feks venninner så klarer de ikke å være objektive fordi de ser for seg selv i kjolen og ikke du. Forøvrig, jeg syns planen din høres skikkelig bra ut uavhengig hva min personlig mening er om kjolen:-) Lykke til!

Anonymkode: 86b35...872

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, kjolen du har valgt var seriøst heilt nydelig 😍 Du kommer til å se fantastisk ut som vinterbrud. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen var kjempefin, og tror absolutt du kan få frem følelsen av glitrende snø med det du skal ha til. Jeg ser for meg at det er snittet i tillegg til fargen som gjør at folk ikke tenker brudekjole, men det er jo mange som har mye enklere kjoler enn dette. Når du er ferdig stylet og med kåpe og alt tror jeg ingen kommer til å tvile på at dette er en brudekjole. Nyt vinterbryllupet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke den ser noe ut som en tradisjonell brudekjole, og jeg tror den hadde sett rar ut med slør til. Når det er sagt så er jeg skikkelig positiv til folk som våger å gjøre annerledes, og som tør å følge impulsene sine! Kjolen i seg selv er jo fin, så om du ønsker en slik kjole syns jeg du skal gå for det. Jeg syns det er mye finere med mennesker i kjoler de føler seg komfortable i, i bryllup de selv er fornøyde med, heller enn bruden i hvitt i et tradisjonelt bryllup som ikke passer hverken hennes eller hans personlighet på noen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Jeg syns fasongen er fin, men den ser ikke ut som en brudekjole. Du skal gifte deg, du skal ha på kjolen og føle deg vel. Og gjør du det i kjolen, er den perfekt for deg. Gi faen i hva andre måtte mene. Det er din kjole. Det eneste jeg kanskje ville endret var å fjerne stroppene, og sette på et penere belte. Og ikke bruk for mye smykker, kjolen er et smykke i seg selv med rett styling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den! Beltet (eller er det to 'integrerte' belter kanskje) er også nydelig og gjør at den nesten blir litt Arwen i LotR :)

Anonymkode: e0015...5ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var nydelig 💕 Det viktigste er at DU føler deg vel i den. Angrer den dag i dag at jeg ikke fjernet brudesminke og ordnet hår på en måte som var mer meg,  men turte den gangen ikke gjøre det som føltes rett. 

Anonymkode: ab5f0...ba5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole. Du falt for denne, da er det denne du skal ha. Det blir både vakkert og stilig, uavhengig av om du skal ha et overdådig stort bryllup, eller en enkel liten fest etter seremonien. Lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skal ha et krystallsmykke i art deco-stil, som ligger som en «båthals» fremme, for så å ligge nedover ryggen. Kjolen viser en god del rygg.

 Jeg skal ha matchende sko, og brudebuketten blir vintergrønn. Jeg skal ha art deco-diamantøredobber, og håret blir satt opp i en løs frisyre i nakken, med løse hår.

Siden vi skal ha bryllupet en plass det er garantert snø, så skal jeg ha en hvit vinterkåpe jeg arvet fra bestemoren min utenpå.

Anonymkode: 50fed...44b

Dette høres helt nydelig ut 😍

Du har en venninne som for det første mangler folkeskikk og for det andre ikke klarer å sette seg inn i at andre mennesker tenker og synes annerledes enn henne selv...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skal ha et krystallsmykke i art deco-stil, som ligger som en «båthals» fremme, for så å ligge nedover ryggen. Kjolen viser en god del rygg.

 Jeg skal ha matchende sko, og brudebuketten blir vintergrønn. Jeg skal ha art deco-diamantøredobber, og håret blir satt opp i en løs frisyre i nakken, med løse hår.

Siden vi skal ha bryllupet en plass det er garantert snø, så skal jeg ha en hvit vinterkåpe jeg arvet fra bestemoren min utenpå.

Anonymkode: 50fed...44b

Jeg tror du blir kjempefin! En brudekjole trenger absolutt ikke være en lys prinsesseaktig kreasjon, selv om enkelte tror at det må være slik.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var faktisk ganske lik ballkjolen jeg hadde da jeg var 15, så jeg kan forstå den reaksjonen til venninnen din. Kjolen ser litt billig ut på bildet, men er kanskje annerledes i virkeligheten?
Det viktigste er uansett at du elsker kjolen, og føler deg fin i den. Det kan jo heller ikke misforstås at du er bruden, og at dette er din brudekjole. Jeg ville fulgt hjertet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skal ha et krystallsmykke i art deco-stil, som ligger som en «båthals» fremme, for så å ligge nedover ryggen. Kjolen viser en god del rygg.

 Jeg skal ha matchende sko, og brudebuketten blir vintergrønn. Jeg skal ha art deco-diamantøredobber, og håret blir satt opp i en løs frisyre i nakken, med løse hår.

Siden vi skal ha bryllupet en plass det er garantert snø, så skal jeg ha en hvit vinterkåpe jeg arvet fra bestemoren min utenpå.

Anonymkode: 50fed...44b

Kommer til å bli dritlekkert :) Go for it!! 

Gi blaffen i den ene teite venninna di! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som sier at kjolen ser billig ut, den var helt utrolig nydelig😱

Anonymkode: b68b5...c4f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var forfriskende annerledes. Venninna di høres A4 ut - det er kjedelig for henne, da! ;) kjør på!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker når du beskriver settingen og den hvite t vinterkåpen blir det med enn gang meir bryllupet aktiv ☺️

Anonymkode: 5d1c0...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene dine har ikke fantasi til å visualisere det du har tenkt, eller se for seg at man kan gifte seg i noe annet enn en kritthvit kjole. Så ikke bry deg med det, som de andre her sier.

Spurte du dem hva de mente, eller viste du den bare frem? Jeg synes de var frekke. Og uansett: når den allerede er kjøpt så legger man godviljen til, og kritiserer ikke valg som allerede er tatt. 

Anonymkode: 3c5d7...5ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen er vakker! passer perfekt til et vinter bryllup. Prinsesse i sølv. Med vakkert oppsatt hår så vil dette være nydelig. Så gøy når noen velger kjoler som ikke er typisk vanlige brudekjoler :) 

Anonymkode: ca903...b06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...