Trolltunge Skrevet 2. desember 2019 #21 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Bygdetrollet er ekte. Jeg har sett det. Trollkjerringer er også ekte. Jeg kan selv være en. Samme med forførende hulder. Trollgubber er også ekte. Min mann kan være det til tider. Ofte det som forvandler meg til trollkjerring. Jeg blir definitivt ikke forførende hulder av at han er et troll. Djevler finnes i mange utgaver. Endret 2. desember 2019 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #22 Del Skrevet 2. desember 2019 2 minutter siden, Trolltunge skrev: Bygdetrollet er ekte. Jeg har sett det. Trollkjerringer er også ekte. Jeg kan selv være en. Samme med forførende hulder. Trollgubber er også ekte. Min mann kan være det til tider. Ofte det som forvandler meg til trollkjerring. Jeg blir definitivt ikke forførende hulder av at han er et troll. Djevler finnes i mange utgaver. Djevelen er morsom! I alle sine former. Om han så finnes, eller om han bare er en slags figur, materialisert av menneskene dumskap, ondskap eller feighet, så liker jeg ham veldig godt hver gang har trer frem som karakter i kunstverk. Anonymkode: 27a6c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. desember 2019 #23 Del Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet bjørner kan være farlige.. men sånn sett ser de bare koslige ut med pels. Uten pels... jah.. ville løpt for livet! Anonymkode: 4101d...d9b Men om du hadde møtt en bjørn med pels, hadde du kost med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #24 Del Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, Tanuki skrev: Bjørn med skabb Åh fy og f... Den ser virkelig ut som noe fra en skrekkfilm, ja! (Men stakkars, så vondt den må ha det! 😥) Anonymkode: 4e0ee...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #25 Del Skrevet 3. desember 2019 Erna Solberg. Anonymkode: 30728...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå