AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #21 Skrevet 12. desember 2019 På 6.12.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev: Hvor dømmer jeg? Hadde vi hatt sex på første date hadde jeg ikke dømt henne for det, men kanskje tenkt at hun var ute etter sex og ikke noe mer, slik jeg selv har vært. Anonymkode: f510e...f5a Synes du virker billig og desperat mtp at du alltid har hatt sex på første date. Du virker jo ikke som en ordentlig fyr og kan bære med deg mye sykdommer og kanskje har en unge der ute med en random person? Uansett, jeg hadde skygget banen og mistet interessen fort for en fyr som er så lett på tråden og knuller alt som går og puster med engang man ser de. Det er sånn dere menn er utro også og blir lei dama etter noen måneder og må pule videre. For du kommer til å bli lei denne dama, nå så er du liksom så keen og har hast med å komme ned i trusa på henne ser jeg. Det er akkurat det samme jeg opplever med dere menn også, sykt irriterende. Dere ser bare ikke på sex som noe hellig og lidenskapelig. Hadde dere gjort det, hadde dere ikke gått lei av dama dere er forelsket i, pult masse andre damer, pult hva som helst og vært så raske og desperate med å pule en dame dere liker! Anonymkode: 99e58...b68 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #22 Skrevet 12. desember 2019 På 3.12.2019 den 10.00, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller! Når jeg tok initiativ første natten sammen kjente jeg at hun var våt, men hun ristet bare forsiktig på hodet når jeg prøvde å eskalere. Hun kan jo ha hatt uken e.l... Andre natten tok jeg mindre insj fordi jeg følte hun var såpass mye fullere enn meg at jeg ikke ønsket å "utnytte" det. Hvordan tenker du jeg bør være mer krevende? Anonymkode: f510e...f5a Du er så teit. Må dele private detaljer om andre her på nettet. Tror du hun synes om det? Vi er ikke interessert i å lese ekle detaljer om sexlivet ditt!! Gå å legg deg eller bli påkjørt Anonymkode: 99e58...b68 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #23 Skrevet 12. desember 2019 "Aldri ventet så lenge." vil du ha premie eller? Anonymkode: f84d3...282
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #24 Skrevet 12. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er så teit. Må dele private detaljer om andre her på nettet. Tror du hun synes om det? Vi er ikke interessert i å lese ekle detaljer om sexlivet ditt!! Gå å legg deg eller bli påkjørt Anonymkode: 99e58...b68 Det siste der var da veldig overdrevet. men enig i at TS utleverer myeee informasjon og det er lett for henne å kjenne seg igjen. Er også sykt usjarmerende med voksen mann som sutrer over at han ikke får ha sex med daten, "når han prøver å eskalere" 🤢 hva med å SNAKKE sammen???? Det er helt vanlig å vente med å sex. Anonymkode: f84d3...282 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #25 Skrevet 12. desember 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Synes du virker billig og desperat mtp at du alltid har hatt sex på første date. Du virker jo ikke som en ordentlig fyr og kan bære med deg mye sykdommer og kanskje har en unge der ute med en random person? Uansett, jeg hadde skygget banen og mistet interessen fort for en fyr som er så lett på tråden og knuller alt som går og puster med engang man ser de. Det er sånn dere menn er utro også og blir lei dama etter noen måneder og må pule videre. For du kommer til å bli lei denne dama, nå så er du liksom så keen og har hast med å komme ned i trusa på henne ser jeg. Det er akkurat det samme jeg opplever med dere menn også, sykt irriterende. Dere ser bare ikke på sex som noe hellig og lidenskapelig. Hadde dere gjort det, hadde dere ikke gått lei av dama dere er forelsket i, pult masse andre damer, pult hva som helst og vært så raske og desperate med å pule en dame dere liker! Anonymkode: 99e58...b68 Oi, bitter? Jeg puler heldigvis langt fra alt som går og puster. 4 hours ago, AnonymBruker said: Du er så teit. Må dele private detaljer om andre her på nettet. Tror du hun synes om det? Vi er ikke interessert i å lese ekle detaljer om sexlivet ditt!! Gå å legg deg eller bli påkjørt Anonymkode: 99e58...b68 Så ikke les da? Alt er sensurert slik at jeg vet at hun ikke kunne forstått det utifra teksten 4 hours ago, AnonymBruker said: "Aldri ventet så lenge." vil du ha premie eller? Anonymkode: f84d3...282 Send gjerne diplom 4 hours ago, AnonymBruker said: Det siste der var da veldig overdrevet. men enig i at TS utleverer myeee informasjon og det er lett for henne å kjenne seg igjen. Er også sykt usjarmerende med voksen mann som sutrer over at han ikke får ha sex med daten, "når han prøver å eskalere" 🤢 hva med å SNAKKE sammen???? Det er helt vanlig å vente med å sex. Anonymkode: f84d3...282 Og hva er ditt problem? Det er ikke vanlig å date i ukesvis i dag uten å ha sex. Du må nok bare prøve dating selv Anonymkode: f510e...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #26 Skrevet 12. desember 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Og hva er ditt problem? Det er ikke vanlig å date i ukesvis i dag uten å ha sex. Du må nok bare prøve dating selv Anonymkode: f510e...f5a Det er helt vanlig jo. Synd du er for løs til å ikke se det selv da Anonymkode: 4f288...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå