AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Hei dere, trenger litt female input. Jeg begynte å date en dame for ca 3 uker siden som jeg har blitt betatt av, noe som er sjelden. Dette merker jeg ved at jeg vil snakke/være med denne dama hele tiden, slik at jeg må passe på å ikke bli "for mye". Jeg er i tillegg usikker på hvor godt hun egentlig liker meg... Aldri vært usikker på det før... Vi har vært sammen 3 ganger, en lang førstedate uten at vi sov sammen. En 2. date hvor jeg lagde pasta og vi drakk MYE hvorpå det endte med at vi sov og koste sammen uten at det ble sex og en 3. date hvor vi møttes ute for deretter å dra hjem å snakke/sove sammen hvor vi også våknet sammen og hang sammen hele lørdagen. Ingen sex altså. Aldri ventet så lenge. I våre samtaler, som er fantastiske, snakker vi om alt mellom himmel og jord, men hun kommer med noen uttalelser som gjør meg usikker på hva hun egentlig vil. Hun nevner ikke at hun dater meg for noen, hun "lurte" på om vi var seksuelle nok (på fylla) og jeg tulla med at hun"friendzonet" meg selv om jeg prøver meg og er seksuell - vi kysser også mye. Hun kunne "matchet meg med andre" osv. MEN, hun tar på meg med jevne mellomrom, sover tett inntil meg hele natten og kan kysse meg ømt på munnen og på armen/hånden. Hun spurte også om vi kunne møtes forrige gang og sendte meg en sen melding en annen dag for å sjekke om jeg var ute. Vi sender noen meldinger, stort sett daglig, men det er stort sett jeg som skriver første melding. Vi har også avtalt ny date. Hva tror dere? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: f510e...f5a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Du bør være deg selv. Det høres jo ut som om det går riktig så bra ☺ Anonymkode: 87ef3...24d 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Høres veldig lovende ut, ts. Lykke til videre. Håper dette går i boks for deg. Anonymkode: eb008...bd0 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Du bør være deg selv. Det høres jo ut som om det går riktig så bra ☺ Anonymkode: 87ef3...24d Takk! Får nesten bare gjøre det. Da vet jeg også at det ikke var meningen dersom det går i vasken 15 hours ago, AnonymBruker said: Høres veldig lovende ut, ts. Lykke til videre. Håper dette går i boks for deg. Anonymkode: eb008...bd0 Så bra du leser det slik. Takk! Anonymkode: f510e...f5a
visp Skrevet 3. desember 2019 #5 Skrevet 3. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, trenger litt female input. Jeg begynte å date en dame for ca 3 uker siden som jeg har blitt betatt av, noe som er sjelden. Dette merker jeg ved at jeg vil snakke/være med denne dama hele tiden, slik at jeg må passe på å ikke bli "for mye". Jeg er i tillegg usikker på hvor godt hun egentlig liker meg... Aldri vært usikker på det før... Vi har vært sammen 3 ganger, en lang førstedate uten at vi sov sammen. En 2. date hvor jeg lagde pasta og vi drakk MYE hvorpå det endte med at vi sov og koste sammen uten at det ble sex og en 3. date hvor vi møttes ute for deretter å dra hjem å snakke/sove sammen hvor vi også våknet sammen og hang sammen hele lørdagen. Ingen sex altså. Aldri ventet så lenge. I våre samtaler, som er fantastiske, snakker vi om alt mellom himmel og jord, men hun kommer med noen uttalelser som gjør meg usikker på hva hun egentlig vil. Hun nevner ikke at hun dater meg for noen, hun "lurte" på om vi var seksuelle nok (på fylla) og jeg tulla med at hun"friendzonet" meg selv om jeg prøver meg og er seksuell - vi kysser også mye. Hun kunne "matchet meg med andre" osv. MEN, hun tar på meg med jevne mellomrom, sover tett inntil meg hele natten og kan kysse meg ømt på munnen og på armen/hånden. Hun spurte også om vi kunne møtes forrige gang og sendte meg en sen melding en annen dag for å sjekke om jeg var ute. Vi sender noen meldinger, stort sett daglig, men det er stort sett jeg som skriver første melding. Vi har også avtalt ny date. Hva tror dere? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: f510e...f5a Det høres ut som om dere liker hverandre, men hun har jo også ymtet frampå at hun er usikker på om dere er seksuelle nok. Direkte oversatt: vær litt mer krevende. Ta initiativet i senga. Jeg har aldri ligget en natt inntil noen jeg kysser på uten at det har blitt sex av det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Just now, visp said: Det høres ut som om dere liker hverandre, men hun har jo også ymtet frampå at hun er usikker på om dere er seksuelle nok. Direkte oversatt: vær litt mer krevende. Ta initiativet i senga. Jeg har aldri ligget en natt inntil noen jeg kysser på uten at det har blitt sex av det. Ikke jeg heller! Når jeg tok initiativ første natten sammen kjente jeg at hun var våt, men hun ristet bare forsiktig på hodet når jeg prøvde å eskalere. Hun kan jo ha hatt uken e.l... Andre natten tok jeg mindre insj fordi jeg følte hun var såpass mye fullere enn meg at jeg ikke ønsket å "utnytte" det. Hvordan tenker du jeg bør være mer krevende? Anonymkode: f510e...f5a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #7 Skrevet 3. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg heller! Når jeg tok initiativ første natten sammen kjente jeg at hun var våt, men hun ristet bare forsiktig på hodet når jeg prøvde å eskalere. Hun kan jo ha hatt uken e.l... Andre natten tok jeg mindre insj fordi jeg følte hun var såpass mye fullere enn meg at jeg ikke ønsket å "utnytte" det. Hvordan tenker du jeg bør være mer krevende? Anonymkode: f510e...f5a Du høres ut til å være en kjempefin fyr. Fortsett med det. Anonymkode: eb008...bd0 10
visp Skrevet 3. desember 2019 #8 Skrevet 3. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller! Når jeg tok initiativ første natten sammen kjente jeg at hun var våt, men hun ristet bare forsiktig på hodet når jeg prøvde å eskalere. Hun kan jo ha hatt uken e.l... Andre natten tok jeg mindre insj fordi jeg følte hun var såpass mye fullere enn meg at jeg ikke ønsket å "utnytte" det. Hvordan tenker du jeg bør være mer krevende? Anonymkode: f510e...f5a Det kan jo ha vært tilfeldig. Om du kjente at hun var våt, så har dere jo allerede kommet et stykke på vei. Syns det er rart hun ikke ville gå videre da. Jeg ville prøvd én gang til og om hun stopper det da, så får du gå i tenkeboksen. Jeg syns nemlig det er dårlig gjort av henne å sove ved siden av noen som er helt klare og ikke gå videre med det. Jeg reagerer også på at hun tuller med det seksuelle fraværet. Om hun ikke er veldig ung tenker jeg muligens at hun ikke er helt seriøs, men at hun får utbytte av at noen vil ha henne. Dvs at hun leker med deg for å booste eget ego. Men litt for tidlig å si.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #9 Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, visp said: Det kan jo ha vært tilfeldig. Om du kjente at hun var våt, så har dere jo allerede kommet et stykke på vei. Syns det er rart hun ikke ville gå videre da. Jeg ville prøvd én gang til og om hun stopper det da, så får du gå i tenkeboksen. Jeg syns nemlig det er dårlig gjort av henne å sove ved siden av noen som er helt klare og ikke gå videre med det. Jeg reagerer også på at hun tuller med det seksuelle fraværet. Om hun ikke er veldig ung tenker jeg muligens at hun ikke er helt seriøs, men at hun får utbytte av at noen vil ha henne. Dvs at hun leker med deg for å booste eget ego. Men litt for tidlig å si. Hun er 29, så dette er jeg usikker på ja. Får se det an som du sier... Anonymkode: f510e...f5a
kisskissbangbang Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 17 minutter siden, visp skrev: Det kan jo ha vært tilfeldig. Om du kjente at hun var våt, så har dere jo allerede kommet et stykke på vei. Syns det er rart hun ikke ville gå videre da. Jeg ville prøvd én gang til og om hun stopper det da, så får du gå i tenkeboksen. Jeg syns nemlig det er dårlig gjort av henne å sove ved siden av noen som er helt klare og ikke gå videre med det. Jeg reagerer også på at hun tuller med det seksuelle fraværet. Om hun ikke er veldig ung tenker jeg muligens at hun ikke er helt seriøs, men at hun får utbytte av at noen vil ha henne. Dvs at hun leker med deg for å booste eget ego. Men litt for tidlig å si. For et merkelig utsagn. TS, jeg synes dette høres veldig bra ut, jeg! Og du høres respektfull ut, jeg synes ikke du skal pushe mer seksuelt, i hvert fall ikke så direkte at du er i trusa hennes. Kan ristinga på hodet ha kommet av at du gikk litt for fort fram, at du var litt for rask ned med hånda? Jeg ville bare fortsatt som du gjør, trur jeg. Hun virker jo interessert, og du virker som en fin fyr med gode antenner. 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 4 minutter siden, kisskissbangbang said: For et merkelig utsagn. TS, jeg synes dette høres veldig bra ut, jeg! Og du høres respektfull ut, jeg synes ikke du skal pushe mer seksuelt, i hvert fall ikke så direkte at du er i trusa hennes. Kan ristinga på hodet ha kommet av at du gikk litt for fort fram, at du var litt for rask ned med hånda? Jeg ville bare fortsatt som du gjør, trur jeg. Hun virker jo interessert, og du virker som en fin fyr med gode antenner. Godt å høre! Tja, det kan ha vært det, men fikk mer inntrykk av at hun syns det var litt for tidlig. Kom forresten på at hun etter første date spurte om jeg var sur/bitter for å ikke få sove med henne, hvorpå jeg svarte "tvert imot, jeg syns det er bra". Det er jo fordi jeg faktisk syns det er bra at hun ikke hopper til køys med en kar etter første date, men så kan hun ha dratt dette litt lenger da😅 Anonymkode: f510e...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #12 Skrevet 3. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre! Tja, det kan ha vært det, men fikk mer inntrykk av at hun syns det var litt for tidlig. Kom forresten på at hun etter første date spurte om jeg var sur/bitter for å ikke få sove med henne, hvorpå jeg svarte "tvert imot, jeg syns det er bra". Det er jo fordi jeg faktisk syns det er bra at hun ikke hopper til køys med en kar etter første date, men så kan hun ha dratt dette litt lenger da😅 Anonymkode: f510e...f5a Det er tidlig med 3 små dater enda, gi henne tid, vær deg selv, vis at du er interessert. Jeg tror dette blir veldig bra jeg, glem sex litt og se, kos deg med datingen Anonymkode: 02ead...621 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #13 Skrevet 5. desember 2019 On 12/3/2019 at 10:20 AM, visp said: Det kan jo ha vært tilfeldig. Om du kjente at hun var våt, så har dere jo allerede kommet et stykke på vei. Syns det er rart hun ikke ville gå videre da. Jeg ville prøvd én gang til og om hun stopper det da, så får du gå i tenkeboksen. Jeg syns nemlig det er dårlig gjort av henne å sove ved siden av noen som er helt klare og ikke gå videre med det. Jeg reagerer også på at hun tuller med det seksuelle fraværet. Om hun ikke er veldig ung tenker jeg muligens at hun ikke er helt seriøs, men at hun får utbytte av at noen vil ha henne. Dvs at hun leker med deg for å booste eget ego. Men litt for tidlig å si. Hun holdt nok bare litt tilbake og brukte meg ikke for å booste egoet On 12/3/2019 at 10:43 AM, kisskissbangbang said: For et merkelig utsagn. TS, jeg synes dette høres veldig bra ut, jeg! Og du høres respektfull ut, jeg synes ikke du skal pushe mer seksuelt, i hvert fall ikke så direkte at du er i trusa hennes. Kan ristinga på hodet ha kommet av at du gikk litt for fort fram, at du var litt for rask ned med hånda? Jeg ville bare fortsatt som du gjør, trur jeg. Hun virker jo interessert, og du virker som en fin fyr med gode antenner. Tror som sagt ikke jeg var så rask, men at hun ønsket å vente eller hadde uken. On 12/3/2019 at 10:59 AM, AnonymBruker said: Det er tidlig med 3 små dater enda, gi henne tid, vær deg selv, vis at du er interessert. Jeg tror dette blir veldig bra jeg, glem sex litt og se, kos deg med datingen Anonymkode: 02ead...621 Takk for input! Vi var sammen i går og endelig slapp hun seg litt mer løs og fortalte meg hvor hun står mtp oss. Så da ble det en helt fantastisk kveld, natt og morgen - fint å få bekreftet at vi "dater" hvertfall Gleder meg til fortsettelsen med henne! let's see Anonymkode: f510e...f5a 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 På 3.12.2019 den 10.51, AnonymBruker skrev: Godt å høre! Tja, det kan ha vært det, men fikk mer inntrykk av at hun syns det var litt for tidlig. Kom forresten på at hun etter første date spurte om jeg var sur/bitter for å ikke få sove med henne, hvorpå jeg svarte "tvert imot, jeg syns det er bra". Det er jo fordi jeg faktisk syns det er bra at hun ikke hopper til køys med en kar etter første date, men så kan hun ha dratt dette litt lenger da😅 Anonymkode: f510e...f5a Du skrev jo akkurat at du selv alltid har hatt sex på første eller senest andre date, så du er vel ikke helt i posisjon til å dømme henne uansett... Anonymkode: dfe55...c11 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #15 Skrevet 6. desember 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Du skrev jo akkurat at du selv alltid har hatt sex på første eller senest andre date, så du er vel ikke helt i posisjon til å dømme henne uansett... Anonymkode: dfe55...c11 Hvor dømmer jeg? Hadde vi hatt sex på første date hadde jeg ikke dømt henne for det, men kanskje tenkt at hun var ute etter sex og ikke noe mer, slik jeg selv har vært. Anonymkode: f510e...f5a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor dømmer jeg? Hadde vi hatt sex på første date hadde jeg ikke dømt henne for det, men kanskje tenkt at hun var ute etter sex og ikke noe mer, slik jeg selv har vært. Anonymkode: f510e...f5a Først er du usikker på henne fordi dere ikke har hatt sex etter tre dater, og så sier du at hvis dere hadde hatt sex på første eller andre date så hadde du tenkt at hun bare var ute etter sex. Det er ikke noe rart vi kvinner blir forrvirret av menn Anonymkode: f96a6...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Først er du usikker på henne fordi dere ikke har hatt sex etter tre dater, og så sier du at hvis dere hadde hatt sex på første eller andre date så hadde du tenkt at hun bare var ute etter sex. Det er ikke noe rart vi kvinner blir forrvirret av menn Anonymkode: f96a6...5d9 hehe, godt poeng... Men jeg vet hva jeg foretrekker, og hun gjorde mye riktig for å si det slik. Nå sover vi sammen hver kveld og jeg er altfor betatt - dette blir et sort hull... Anonymkode: f510e...f5a
Anim92 Skrevet 6. desember 2019 #18 Skrevet 6. desember 2019 Det med å nevne for andre at hu dater.. jeg fortalte ikke noen at jeg datet han jeg ble kjæreste med, før etter et par måneder. Betød egentlig ikke at jeg var usikker, men at jeg bare ikke var typen til å dra det opp blant venner. 2
Svartfugl Skrevet 11. desember 2019 #19 Skrevet 11. desember 2019 På 5.12.2019 den 10.16, AnonymBruker skrev: Hun holdt nok bare litt tilbake og brukte meg ikke for å booste egoet Tror som sagt ikke jeg var så rask, men at hun ønsket å vente eller hadde uken. Takk for input! Vi var sammen i går og endelig slapp hun seg litt mer løs og fortalte meg hvor hun står mtp oss. Så da ble det en helt fantastisk kveld, natt og morgen - fint å få bekreftet at vi "dater" hvertfall Gleder meg til fortsettelsen med henne! let's see Anonymkode: f510e...f5a Så bra! Håper det går riktig vei for dere!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #20 Skrevet 11. desember 2019 35 minutter siden, Svartfugl said: Så bra! Håper det går riktig vei for dere! Jo takk! Fantastisk dame det her, men også litt "farlig". Hun er nok litt ustabil, men hvorvidt hun er sjarmerende ustabil eller umulig ustabil kommer vel for en dag. Vi har hvertfall hengt sammen nesten hele uken, planlegger litt diverse og har masse sex. Anonymkode: f510e...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå