Gå til innhold

Alle de gode damene er tatt

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen er i 30 årene. Og for å være brutalt ærlig ser er det ikke så vanskelig å forstå hvorfor de som er single i vår omgangskrets fortsatt er det. De er fine mennesker, alle sammen, ellers ville vi jo ikke hatt dem rundt oss. Men likevel - ikke vanskelig å forstå at de ikke finner sin match. 

Imidlertid er det stadig nye på vei ut på annenhandsmarkedet. Så mulig her man bør satse? 

Anonymkode: 06a00...daf

😅

Du forstår hvorfor vennene som er single er det "for å være brutalt ærlig" og du anbefaler dem "annenhåndsmarkedet" .

Jeg dør 🤣🤣🤣

Anonymkode: 1883a...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver av og til å bli kjent med nye jenter i naturlige mer settinger enn å ty direkte til dating. Kjemien kan gjerne være veldig god slik at jeg blir litt mer nysgjerrige på dem, så jeg begynner å legge merke til forskjellige ting for å prøve å indirekte finne ut av sivilstatus og slikt uten å være påtrengende og spørre direkte. Jeg ønsker ikke at utgangspunktet skal være "jeg er singel og på jakt etter noen". Men det går dessverre sjelden så lang tid før de kommer inn på et tema der de sier noe slikt som "jeg og kjæresten min pleier ofte å ... sammen". Eller "Minstesønnen min på 5 år er veldig glad i å ...". Slik at jeg får bekreftet at det ikke er noe å hente.

Jeg blir fort litt lei og lurer på om det i det hele tatt finnes noen igjen der ute som fortsatt er single og som er for meg, for mine typer jenter er alltid tatt. Jeg får inntrykket av at dem som fortsatt er igjen, er de samme som jeg uansett ikke får noe god kjemi med, de som utstråler en dårlig karisma og det bare er totalt bom på match. De som ingen andre heller ville ha. Andre som føler det slik?

Anonymkode: 01401...7d2m

De fleste du møter over en viss alder er opptatt og/eller har barn. Sånn er det bare. Her jeg jobber er det f.eks nesten ingen single. De fleste er gift med 1-3 barn. Unntaket er de under 26 og de som er "gift med jobben" og brød og veldig opptatt med ting som garantert ikke gir kjæreste (type lede damekor når man er heterofil dame). 

De single vennene mine over 30 som er single har veldig ofte barn fra samlivskurs eller donor. Noen er tom enker/enkemenn. Søstera mi på 30 er singel men fortsatt forelska i eksmannen. Jeg selv var singel i 2 mnd etter at eksen gikk. Da ekswn dro visste jeg at det var null å hente i min egen vennekrets (fordi folk jeg kjenner enten er opptatt eller lite interessante for meg), og signa meg derfor på nettdating. Også der har mange på min alder barn fra før, men jeg fant meg en uten pga felles interesse. 

Anonymkode: 1883a...4a7

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver av og til å bli kjent med nye jenter i naturlige mer settinger enn å ty direkte til dating. Kjemien kan gjerne være veldig god slik at jeg blir litt mer nysgjerrige på dem, så jeg begynner å legge merke til forskjellige ting for å prøve å indirekte finne ut av sivilstatus og slikt uten å være påtrengende og spørre direkte. Jeg ønsker ikke at utgangspunktet skal være "jeg er singel og på jakt etter noen". Men det går dessverre sjelden så lang tid før de kommer inn på et tema der de sier noe slikt som "jeg og kjæresten min pleier ofte å ... sammen". Eller "Minstesønnen min på 5 år er veldig glad i å ...". Slik at jeg får bekreftet at det ikke er noe å hente.

Jeg blir fort litt lei og lurer på om det i det hele tatt finnes noen igjen der ute som fortsatt er single og som er for meg, for mine typer jenter er alltid tatt. Jeg får inntrykket av at dem som fortsatt er igjen, er de samme som jeg uansett ikke får noe god kjemi med, de som utstråler en dårlig karisma og det bare er totalt bom på match. De som ingen andre heller ville ha. Andre som føler det slik?

Anonymkode: 01401...7d2

Hadde du vært en match for de jentene du liker, så hadde du vel hatt en sånn jente. De har nok opp gjennom årene - når de var single - dessverre plassert deg i skivebom kategorien.

Jo eldre du blir jo snevrere blir også mulighetene dine generelt - siden du tydeligvis siler bort alle damer med barn. 

Vet ikke hvor gammel du er, men hvis du føler ting på den fronten er umulig så har du nok ikke annet valg enn å endre deg selv/ det du ser etter i en partner - det at du blir eldre jobber utelukkende mot deg, så sant du ikke begynner å "fiske med større garn". 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
Skrevet

TS her. Jeg kan være enig i at jeg kanskje ikke benyttet mulighetene den gangen de var der. Mest fordi jeg var for nervøs i slike sammenhenger og dermed forsøkte å unngå situasjonene. I dag er dette heldigvis annerledes og jeg føler meg mer komfortabel der, men mange sjanser er jo tapt. Jeg siler ikke bort dem som har barn.

Anonymkode: 01401...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...