Gå til innhold

Norske kvinner og vaginal orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg innbiller meg i allefall at jeg er ganske god på å fake, kommer kanskje 2 av 10 ganger. Alt det du nevner som typisk orgasme, kan jeg lett gjøre uten å komme. Når jeg kommer på ordentlig, blir det bare litt kraftigere..

Det sies at kun 25% som kommer av piv,  men trur du virkelig det bare er 25% av mannfolk som er overbevist om at dama kom av det? Jeg tviler sterkt. Det snakkes litt om i media kanskje, men trur det er mange (de som ikke er spesielt interesserte i å lese om sex, men kun ha det) som ikke har fått det med seg.

Med andre ord, uteblandske kvinner er nok like flinke til å fake som norske. Man kan ha bra sex og være vill i senga og ha det moro uten å komme også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Det er nå en del norske som får vaginal orgasme også. Uansett hva så om ikke alle kommer vaginalt? Bare å få de til å komme på en annen måte, og det viktigste er at begge har det digg og nyter sexen. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de ikke faker? Hvis statisikken tilsier 25 % av verdens kvinner kommer vaginalt og resten ikke, sier ikke det i seg selv da at mesteparten av verdens kvinner ikke kommer vaginalt og at du har enten hatt veldig flaks, eller vært med mange som faker?

 

Anonymkode: 0aebd...dfd

Det går i alle fall ikke an å fake squirting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...