Gå til innhold

Norske kvinner og vaginal orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, vet at det sies at kun ca 25% av kvinner får dette, men gjelder dette hovedsakelig norske kvinner? Har datet og vært sammen med en del kvinner fra utlandet og alle disse har kommet vaginalt, kun ved hjelp av penis. Dater en fra brasil nå og hun er rene orgasme maskinen. Samme kan jeg si om en tidligere eks som var fra asia(hun kom også analt). Jeg er helt på snittet i størrelse, slik at det er avklart. Også ett par andre utenlandske jeg har hatt sex med (ONS) fra Asia og de kom også vaginalt. Hu ene kunne squirte også.Ingen av disse har faket, for jeg kjenner når det er ekte(blir mer vått, sammentrekninger, rykk, stive bein osv)

Men de norske kvinnene jeg har vært med og hatt sex med, har hatt mye mindre sjanser for å få vaginal orgasme. Mulig dette bare er tilfeldig, men litt rart også at det har vært ett slik mønster!? Kanskje mange norske kvinner tenker for mye, eller har for mye oppi hodet under sex osv? 

Anonymkode: 4798d...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det! Det er bare norske kvinner som er kjipe og dårlige i senga, og ikke klarer å komme av kun piv, mens enhver ikke-norsk kvinne kan det.

Anonymkode: 6bea3...255

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de ikke faker? Hvis statisikken tilsier 25 % av verdens kvinner kommer vaginalt og resten ikke, sier ikke det i seg selv da at mesteparten av verdens kvinner ikke kommer vaginalt og at du har enten hatt veldig flaks, eller vært med mange som faker?

 

Anonymkode: 0aebd...dfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det! Det er bare norske kvinner som er kjipe og dårlige i senga, og ikke klarer å komme av kun piv, mens enhver ikke-norsk kvinne kan det.

Slutt å rakke ned på Norske kvinner, det er det samme som å rakke ned på mora di, hvis hun er Norsk da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det! Det er bare norske kvinner som er kjipe og dårlige i senga, og ikke klarer å komme av kun piv, mens enhver ikke-norsk kvinne kan det.

Anonymkode: 6bea3...255

Ja norske kvinner er sååå dårlige i senga du. Fleste mannfolk vet jo ikke engang at de fleste kvinner ikke kommer vaginalt engang og tror at litt jokking får de til å komme. Mange menn enser ikke å bruke hverken tunge eller fingre. Menn er dårlig i senga, ikke kvinner. Er en grunn til at statistikken viser til at lesbiske par får mest orgasmer, mens heterofile par får minst orgasmer. Google det. 

Anonymkode: 0aebd...dfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om menn kan bedøme om enn kvinne facker eller ikkje 😂

Anonymkode: e1282...b07

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv norske alenenemødre. Det er orgasmemaskiner🌄

Anonymkode: b4caf...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme ved vaginal sex, mange ganger, og jeg kan absolutt ikke komme ved vaginal sex. Piv er absolutt ikke det samme, uansett hvordan. Sex er en hel pakke, fra hvordan det innledes, til holdninger til sex, til å lese partner, og kanskje det viktigste av alt, om man først og fremst nyter sin egen nytelse, eller om begge nyter at den andre nyter, og derfor beveger seg etter hva som trigger partner. 

Orgasme ved piv er sjelden umulig når det er to som nyter hverandre og hverandres nytelse. 

Menn som tror trikset er kun inn og ut, gjerne i hastig tempo, eller kun slik han liker det = ingen vaginal orgasme. 

Sex er som å danse. Hjelper ikke at du er bra til å danse om du ikke ønsker å tilpasse deg og følge partner. 

Dette går begge veier, men det problemet jeg som kvinne har opplevd med menn, og årsaken til at jeg ikke har fått vaginal orgasme med en del, er at det er for rett på og hastig. 

Selv når man har frivillig sex er det vanskelig å roe ned en mann som først og fremst har den sex han selv liker, og mange menn er svært dårlig på å ta tegn på at de ikke spiller på lag. For mange tar ikke engang direkte meldinger, og prøv du å bremse ned en mann på 20-50 kg mer muskler enn deg. 

Ofre er det dessverre slik at vi kvinner har litt flaks og uflaks med partnere, og har man hatt for mange som ikke tar hensyn er det lett for at man gir litt opp det å spille på lag. Man tar det man får, og regner egentlig ikke med å få vaginal orgasme. Da får man det neppe heller. Da må man isåfall være veldig heldig med en partner som spiller på lag plutselig, som gir deg troen på at din nytelse også betyr noe igjen. 

På andre siden, har man stort sett vært heldig med partnere, og har stort sett opplevd at de bryr seg om din nytelse, så forventer man også orgasme, og får de det stort sett, om ny partner ikke direkte ødelegger mulighet for det. 

Utbytte av sex er mye hva man har erfart og hva man forventer. Evne til å slippe seg løs og få orgasme sitter rett og slett i hodet. 

Anonymkode: 527cd...d3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke orgasmemaskiner. De faker. Og det er veldig vanlig at norske kvinner gjør også. Heldigvis så blir det flere og flere som har skjønt at det er bortkastet og kjedelig å fake. 

Anonymkode: 4f2de...985

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja norske kvinner er sååå dårlige i senga du. Fleste mannfolk vet jo ikke engang at de fleste kvinner ikke kommer vaginalt engang og tror at litt jokking får de til å komme. Mange menn enser ikke å bruke hverken tunge eller fingre. Menn er dårlig i senga, ikke kvinner. Er en grunn til at statistikken viser til at lesbiske par får mest orgasmer, mens heterofile par får minst orgasmer. Google det. 

Anonymkode: 0aebd...dfd

Trodde ironien i innlegget mitt var åpenbar, men tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 6bea3...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ironien i innlegget mitt var åpenbar, men tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 6bea3...255

Eg tog an. Men ironi i sånne sammenhenger er en veldig vanskelig øvelse, siden du konkurrerer med alle som skriver idiotiske ting i fullt alvor. 

Anonymkode: defd9...a71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg tog an. Men ironi i sånne sammenhenger er en veldig vanskelig øvelse, siden du konkurrerer med alle som skriver idiotiske ting i fullt alvor. 

Anonymkode: defd9...a71

Ser den.

Anonymkode: 6bea3...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De faker. Selvfølgelig. Det er ikke vanskelig å fake komplett med stive ben, sammentrekninger her og der og hele pakka.

Anonymkode: 7bc0b...7ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

............... Hu ene kunne squirte også.Ingen av disse har faket, for jeg kjenner når det er ekte(blir mer vått, sammentrekninger, rykk, stive bein osv)

.................

Anonymkode: 4798d...09a

Det er klart det blir mere vått når de tisser under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at kvinner fra andre land er mer frifunnet med seg selv

Anonymkode: 3f14e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at kvinner fra andre land er mer frifunnet med seg selv

Frifunnet?? 🤣

Anonymkode: bafe9...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frifunnet?? 🤣

Anonymkode: bafe9...ccb

Frigjort😂 haha

Anonymkode: 3f14e...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få i Norge som har det rette utstyret til å gi norske kvinner orgasme. Men heldigivs er andelen menn med rett utstyr økende i Norge. Samtidig er jo flybilletter til eksotiske strøk ganske billig. Så prosentandelen norske kvinner som får vaginal orgasme er ventet å øke med tiden.

Anonymkode: 8e757...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Slutt å rakke ned på Norske kvinner, det er det samme som å rakke ned på mora di, hvis hun er Norsk da...

Det var nok ment ironisk.

Anonymkode: 97ec1...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk og har ikke sjans til å få vaginal orgasme

men å få en finger på klitten etter sex

ubetalelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...