Gå til innhold

Gleder alle seg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til god mat, gaver og familie. Jobber stort sett hver dag så noe fri og avslapping blir det ikke, tvert imot da min jobb er på det travleste i jula, og spesielt når mange andre har ekstra lang fri i år. 

Anonymkode: 26acc...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gledet meg til jul, god mat med familie. Men nå kjenner jeg at jeg bare vil at jula skal bli ferdig. 

Anonymkode: 242f1...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å ha fri fra jobben, men det er det eneste.

Det blir dessverre ingen feiring med familien, da jeg ikke har råd til å reise hjem. Så det blir bare kona og meg. Kommer nok til å stikke ut på restaurant, orker ikke styre så mye hjemme.

Anonymkode: bfb80...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jul er kjempefint. Koselig å pynte, god mat, kjøpt noen julegaver både til meg selv og andre. Er alene og syns det gjør alt ekstra deilig 😄

Anonymkode: 61ce3...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, som jeg gleder meg!!! Jeg har gledet meg leeenge..! Har en julecrazy familie, en samboer som elsker jul like høyt som jeg gjør, og en arbeidsplass med hemmelig nissevenn og julekos hver dag. Advent og jul er magisk, synes jeg, og i år er intet unntak.

Kjøper gaver hele året, slik at jeg er ferdig i november, og bare kan nyte desember. Baker masse kaker, småkaker, brød, rundstykker, aniskringler, og lager julegodt til det tyter ut av kjøleskapet. Pynter juletreet allerede 2. søndag i advent, og har det oppe til midten av januar. Vi drar vestover 22. desember, og da hugger vi juletre sammen med familien min(vi feirer ikke med samboers familie), og så starter en uke med tradisjoner og selskap. Åh,  får tårer i øynene av tanken. 
Nå skal jeg lage meg en kopp kakao, og lese dagens kapittel av Snøsøsteren. God jul, alle sammen!

Anonymkode: 6a05b...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det kun er kvinner som gleder seg sånn?

Anonymkode: 0aac0...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg ikke noe til jul. Det er egentlig bare mas og kjas fra tidlig i desember og alle er så forbaska opptatte med noe som har med jul å gjøre. Mas når man går gjennom kjøpesenteret, julemusikk og glorete pynt overalt, ansatte har på seg nisseluer i butikkene og i det hele tatt.... Etter at jeg skilte meg, la jeg igjen all julepynten i kassene sine i gamle boligen, og lot eksen ta seg av det. Her jeg bor nå alene med sønnen, er det kjemisk fritt for julemas og julepynt. Sånn liker jeg det!

Jeg gledet meg til jul da sønnen min var barn, og gledet meg til å se hans glede over gavene i jula. Det var noen fine år. Før det igjen var vel jula egentlig bare stas når jeg selv var liten og gledet meg til julegaver.  

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker jula. Jeg  liker julestemningen, julemusikk og å ha det pyntet til jul.  

Feirer også jula med min familie og det er en av få ganer i året hvor vi alle er samlet. 

I vår familie er alle barna voksne og vi gir hverandre ikke julegave. Synes det letter på stresset med jul. 

Anonymkode: 4aa50...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år gleder jeg meg faktisk til jul. Men vi stresser ikke så fælt. Skal bare være sammen og håper på skiføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn...jeg er glad vi skal til syden i jula! 2 uker i dag til vi flyr til varmere strøk...!

Anonymkode: 1cced...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis så elsker jeg jul. Jeg elsker å pynte til jul,elsker alle førjulsaktiviteter og den gode men ikke i år. Dattera mi velger å feire jul med familien til sin far, så jeg får ikke sett henne. Dessuten er jeg veldig syk så det blir en trist jul😔

Anonymkode: 3a58c...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Før gjorde jeg det, men nå gruer jeg meg. Pga hendelser og at jeg sliter psykisk. Føler ingen glede med det. Egentlig vil jeg bare drikke bort hele jula, men kan ikke det siden det er barn med å feirer. Så må prøve å holde ut hele jula, og overleve. Håper bare jeg ikke får noe sinne anfall eller hva jeg skal kalle det. Jeg reagerer med sinne når jeg blir redd/har det tøft, og det er ikke alltid så moro for andre å se på. Huff jeg gruer meg noe jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg allerede til neste jul. 😊

Anonymkode: 0aac0...adf

Jeg også♥️

Anonymkode: 02077...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...