Gå til innhold

Hvordan spiser dere non-stop?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ulike farger har ulik smak?? Må visst sortere jeg og,  for DET har jeg ikke oppdaget 😮

Anonymkode: da28a...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, CabinCruiser skrev:

Jeg syns det er litt sært med dere som ikke sorterer 😂🤣
Spiser dere liksom vilkårlig av smågodteposen også? 😮

Det smaker nesten likt av nonstoppen? Ikke av smågodt

Anonymkode: b1914...2e5

Skrevet

Personlig spiser jeg de også i rekkefølge. Plasserer de på bordet i en stripe, i følgende rekkefølge Brun, sort, rød, rød, orange, grønn, gul, gul og rød. Deretter tar jeg satst og glefser i meg en etter en bare ved hjelp av munnen, etter alle er spist avslutter jeg med å vrinske og klapper meg selv på ryggen. Av den grunn kan jeg aldri ta med nonstop på jobb, eller spist det blandt andre. De ville bare sett rart på meg...

Anonymkode: e9325...e79

Skrevet

Jeg spiser bare de gule, svarte og røde (for ja, selvsagt smaker de ulike fargene ulikt). Sorterer dem ut og lar andre spise resten. Spiser én og én nonstop. :) 

Skrevet

De smaker helt likt så spiser de sammen, gjerne 4-5 i munnen på en gang. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiser de brune og sorte, de er best, smaker vanilje. 

Anonymkode: 4011d...269

Enig med deg, det gjør jeg også :jepp:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, SupaWoman said:

De smaker likt fordi du spiser 4-5 i munnen på en gang. :P 

Anonymkode: ef4c0...f3c

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig spiser jeg de også i rekkefølge. Plasserer de på bordet i en stripe, i følgende rekkefølge Brun, sort, rød, rød, orange, grønn, gul, gul og rød. Deretter tar jeg satst og glefser i meg en etter en bare ved hjelp av munnen, etter alle er spist avslutter jeg med å vrinske og klapper meg selv på ryggen. Av den grunn kan jeg aldri ta med nonstop på jobb, eller spist det blandt andre. De ville bare sett rart på meg...

Anonymkode: e9325...e79

Anonymkode: ef4c0...f3c

Skrevet

Nonstop spiser jeg stort sett uten å tenke så mye over det mens jeg pynter kaker. Pleide å ha det med på eksamen da jeg var student - spiste jeg en og en (rett fra posen uten å ofte fargen en tanke) varte en pose hele eksamensdagen -all annen sjokolade forsvant i løpet av den første timen :fnise:  

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 timer siden, CabinCruiser skrev:

Jeg sitter her på morningen og tyller i meg nonstop som egentlig skal brukes på pepperkakehus, men jeg kjenner meg selv og har kjøpt en ekstra pose bare fordi jeg vet dette.

Hvordan spiser dere non-stop. Jeg tenker ikke på løfte armen og putte i munnen.

Jeg tar en neve, sorterer dem i farger og spiser de brune først fordi de ødelegger estetikken. Så spiser jeg to av hver farge etter hverandre. Begynner med gult, så sort, så rødt, grønt og oransje.

Jeg tror ikke det er mulig å bare spise non-stop rett fra posen. Det ville aldri gått bra!

😂

Tanken på å sortere etter farge har faktisk aldri slått meg 🤣Alltid  bare tatt vilkårlig farger i neven og glefs. Nonstop er 🙌

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Spiser dem i rekkefølge etter hvilke jeg liker dårligst, og sparer de beste til slutt. Så grønn først, så gul, oransje, rød, brun, og svart til slutt siden de er best☺️

Anonymkode: ec950...cc3

• Liker 1
Skrevet

Jeg heller i en liten skål, og spiser selvfølgelig hver farge for seg. Sparer svart og gul til slutt fordi de smaker best.

Skrevet

Det varierer egentlig. Stort sett tar jeg en neve rett fra posen uten å tenke på fargesammensetning. Noen ganger spiser jeg derimot alle andre enn de sorte, brune og oransje. Disse får da være igjen tilslutt,  men det må være like mange av de. Lager et tilfredstillende mønster før de spises opp.

Skrevet
På 1.12.2019 den 9.39, CabinCruiser skrev:

Jeg sitter her på morningen og tyller i meg nonstop som egentlig skal brukes på pepperkakehus, men jeg kjenner meg selv og har kjøpt en ekstra pose bare fordi jeg vet dette.

Hvordan spiser dere non-stop. Jeg tenker ikke på løfte armen og putte i munnen.

Jeg tar en neve, sorterer dem i farger og spiser de brune først fordi de ødelegger estetikken. Så spiser jeg to av hver farge etter hverandre. Begynner med gult, så sort, så rødt, grønt og oransje.

Jeg tror ikke det er mulig å bare spise non-stop rett fra posen. Det ville aldri gått bra!

Spiser ikke så ofte nonstop men når jeg spiser det spiser jeg bare rett fra posen. Bryr meg ikke om fargene

• Liker 1
Skrevet
På 1.12.2019 den 11.57, CabinCruiser skrev:

Haha hva mener du? Ja! Plukker en og en ting opp fra godteposen - alt ettersom hva jeg har lyst på da. Spiser du alt av samme sort samtidig? 😅

Anonymkode: 603d5...000

Skrevet

Jeg tar den mengden jeg skal ha i en liten skål. Så starter jeg med gul og Orange. Tar 2 i munnen av gangen, av samme farge. Så tar jeg grønn og rød, så svart og brun til sist. For jeg synes brun smaker best.

Anonymkode: 5d87d...34e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva mener du? Ja! Plukker en og en ting opp fra godteposen - alt ettersom hva jeg har lyst på da. Spiser du alt av samme sort samtidig? 😅

Anonymkode: 603d5...000

Smågodt bør spises sånn her:

Sjokolade (hvilken sjokoladegreie er ikke så nøye, bortsett fra punsjball og banansjokolade) - gummigodt (jeg liker ikke f.eks gelemenner, men liker salte skaller, søte lepper osv), sjokolade, sukkertøy, punsjball, gummigodt, sjokolade, sukkertøy osv. Banansjokoladen helt til sist. Hvis man spiser f.eks linser eller sånne tyggepastiller som er vanskelig å beregne antallet på (ja, jeg teller antall ting som går ned i posen) så må man passe på at man spise opp de før man spiser siste sjokoladebanan :P

😎😂

Skrevet

Heller ut så mye jeg skal ha på en tallerken, sorterer fargene som et slags diagram (fargen med flest biter nederst, og så farger med ferre og ferre biter oppover) og spiser i riktig rekkefølge: brun, sort, gul, orange, rød, grønn. Den beste fargen til slutt.

Har spist nonstop sånn siden jeg var liten. Mamma og pappa prøvde å avlede meg fra rakettene en nyttårsaften (alltid vært redd for raketter), og da sorterte vi nonstop. :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet
På 1.12.2019 den 11.57, CabinCruiser skrev:

Ja.

Skrevet
På 1.12.2019 den 22.21, SupaWoman skrev:

Eg tek også gjerne ein liten haug i munnen, og får dekt det første kritiske sjokoladebehovet. Men deretter er det tid for å ta ein om gongen;) berre prøv, så vil du oppdage at det er forskjell på smaken! 

Eg anar ikkje kva som smakar kva, eller om noko er betre enn dei andre. Men det er forskjell, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...