Gå til innhold

Drar damer med giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter et langt liv,

1 time siden, Luna Llena skrev:

Kun kvinnfolk uten moral og uten respekt for seg selv og andre går etter gifte menn.

Etter et langt liv, er det min erfaring at ts faktisk har et poeng. Og at damer er minst like interessert i å få seg et uforpliktende happening som menn. Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men jeg vil ikke bli overrasket om mer enn 50% av både menn og kvinner er utro mot sin partner gjennom livet. 

Anonymkode: 43bb6...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hvorfor er dere kvinner...." er det håpløse ved den setningen. Det burde stått "hvorfor er noen kvinner...".

Anonymkode: 659c7...ee1

Snakk om å henge seg opp i semantikk. Du forstod hva jeg mente.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri giddet å underholde en gift mann, og gitt han æren å snakke med meg. Gifte menn er desperate

Anonymkode: 3012e...d45

Vel, dersom du leser hva jeg skriver så er det ikke jeg som oppsøker kontakten, så ikke prøv å få meg til å fremstå som desperat.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som lever i et forhold og får stellet sitt, virker ofte litt mer harmoniske og selvsikre enn de som ikke gjør det. Så det er ikke sikkert at det er selve ringen som gjør utslaget her, selv om det ikke kan utelukkes. Det finnes de som går etter opptatte menn og kvinner, for å prøve å få en slags bekreftelse på egen verdi.

Anonymkode: 6e7a9...2ad

Dette gir mening. Personlig synes jeg det er hyggelig å bruke oppmerksomheten til å være wingman for single kompiser.

Anonymkode: 2143e...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tryggere å flørte med noen som er opptatt. Så trenger det ikke bli noe mer enn det: En spennende og hyggelig utveksling, der det ligger i kortene at det ikke kan bli noe mer. Så jeg liker også menn med gifteringer best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer spennende og forbudt, da blir det gøy, går litt sport i det

Anonymkode: c08bb...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du møter luddere med null respekt for seg selv og andre. Kvinner med god moral gjør ikke det.

Anonymkode: ea280...671

Jeg er selv gift å får tilbud fra alle slags kvinner. Det går omtrent sport å kapre gifte attraktive menn. Svært mange damer har dårlig moral og holdninger. 

Anonymkode: d5491...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner har "preselection". Kvinner er i større grad et sosialt vesen og det betyr mer for de hva andre mener enn det gjør for menn. En kvinne vil derfor lettere bli tiltrukket av en mann hvis hun tror at også andre kvinner blir tiltrukket av han. Det medfører også at hun lettere får negative følelser hvis hun tror andre kvinne missliker han. Har hun funnet en ny kjæreste er det viktig å få en godkjenning av venninnene. Det medfører også at kvinnene får barn med et mindre antall menn. Noen menn kan ha barn med flere damer og hvis de går ut av et forhold er det raskt en ny dame som erv interessert. Motsatt vil noen menn aldri få noen sjans hos damene. Menn som ikke har hatt forhold bak seg har større problem med å finne en ny partner enn kvinner i tilsvarende situasjon. En kjent sjekketriks for menn er derfor å gi inntrykk av at de har nedlagt mange damer. Jo flere damer en mann har pult jo mer attraktiv blir han for neste dame. Damene er uselvstendige og usikkere på egen vurdering og påvirkes i større grad av andre. De tenker at når mange andre daner har valgt han tidligere så er det tegn på at han er en attraktiv partner. 

Mens kvinner er uselvstendige og må få bekreftelse fra andre damer på sie vakg så er menn ukritiske og puler hva som helst.

Anonymkode: feabb...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.12.2019 den 3.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært en spesielt attraktivt kar på byen. Nå som jeg er gift står damer ofte og skal prate med meg, ta på meg og få meg til å bli med videre på nach eller hjem til dem fordi de ser gifteringen min. Jeg har aldri gitt de noe tilbake på det fordi jeg elsker kona mi og vet at gresset ikke er grønnere på andre siden.

Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

Anonymkode: 2143e...64b

Hei. Dette er det jeg lurer på også. Det virker så jævla useriøst. Hvorfor tar alle de som det ikke er plass til stor plass, mens dem som folk i stillhet burde gitt stor plass får ikke plass fordi de useriøse skal ha plass. Og så lurer jeg på hvem som har klart å hjernevaske dem til å tro at de har noe de skulle sagt. Og at det må være en slem person. ‘Folket skal kun få det verste’ må være tankegangen bak noe slikt. Ser ingen annen forklaring. 

Anonymkode: f3d4b...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...