Gå til innhold

Drar damer med giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært en spesielt attraktivt kar på byen. Nå som jeg er gift står damer ofte og skal prate med meg, ta på meg og få meg til å bli med videre på nach eller hjem til dem fordi de ser gifteringen min. Jeg har aldri gitt de noe tilbake på det fordi jeg elsker kona mi og vet at gresset ikke er grønnere på andre siden.

Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

Anonymkode: 2143e...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du "dere damer"?

Anonymkode: 659c7...ee1

Fordi jeg er mann?

Anonymkode: 2143e...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg er mann?

Anonymkode: 2143e...64b

Du skriver:

-Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

 

Anonymkode: 659c7...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du møter luddere med null respekt for seg selv og andre. Kvinner med god moral gjør ikke det.

Anonymkode: ea280...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært en spesielt attraktivt kar på byen. Nå som jeg er gift står damer ofte og skal prate med meg, ta på meg og få meg til å bli med videre på nach eller hjem til dem fordi de ser gifteringen min. Jeg har aldri gitt de noe tilbake på det fordi jeg elsker kona mi og vet at gresset ikke er grønnere på andre siden.

Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

Anonymkode: 2143e...64b

Aldri vært det. Hvorfor lager du et innlegg for å booste egoet ditt? Det betyr jo mye for deg tydeligvis å dra masse damer(siden du lager innlegg om det), og at du ikke liker kona di, men valgte hun fordi hun var det eneste du fikk(du skriver at du ikke hadde draget før). Er jo typisk dere menn å sikle etter alt som puster og kryper, det evige jaget. Hvorfor går dere inn i forhold og gifter dere når dere burde vært single?

Anonymkode: fa5d1...25e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du møter luddere med null respekt for seg selv og andre. Kvinner med god moral gjør ikke det.

Anonymkode: ea280...671

Har du tenkt på at kanskje de er for fulle til å se ringen? Ingen går å ser på hendene til folk. Du virker ganske fæl og bitter, full av hat, siden du kaller damer som prøver seg på gifte menn stygge ting. Har selv blitt sjekket opp mens jeg var forlovet, tror du eksen klikke og slo ned de? Nei, normale og stabile folk gjør ikke sånt. Jeg gav også f når damer prøvde seg på han foran trynet mitt. Man eier ikke partneren sin og de klarer å si ifra selv hvis de er trofaste og verdige.

Anonymkode: fa5d1...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du tenkt på at kanskje de er for fulle til å se ringen? Ingen går å ser på hendene til folk. Du virker ganske fæl og bitter, full av hat, siden du kaller damer som prøver seg på gifte menn stygge ting. Har selv blitt sjekket opp mens jeg var forlovet, tror du eksen klikke og slo ned de? Nei, normale og stabile folk gjør ikke sånt. Jeg gav også f når damer prøvde seg på han foran trynet mitt. Man eier ikke partneren sin og de klarer å si ifra selv hvis de er trofaste og verdige.

Anonymkode: fa5d1...25e

Det er ikke ts som har skrevet det der.

Men en rar tråd har han laget.

Anonymkode: 659c7...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

Det er nok fordi de vet at den gifte mannen holder kjeft, han går ikke rundt å skryter av hvem han har pult!

Vet ikke hvem disse damene er, men det kan tenkes det er gifte damer uten ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke ts som har skrevet det der.

Men en rar tråd har han laget.

Anonymkode: 659c7...ee1

Beklager, ser nå at du ikke trodde det var ts. Og innlegget du siterte var fælt, ja.

Anonymkode: 659c7...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i forhold er automatisk mer attraktive enn om de er single. Når du er bra nok for en annen dame øker statusen din. Samme med sex, hvis du har sex med en dame får du høyere markedsverdi. 

Anonymkode: 3eebd...b26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Kun kvinnfolk uten moral og uten respekt for seg selv og andre går etter gifte menn.

Mulig det, isåfall er det ganske mange av den typen. For dette er ikke noe ukjent fenomen om man har litt "fartstid" på by`n.

Anonymkode: d770b...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver:

-Lurer likevel på hvorfor dere damer er så mye mer interessert i menn med giftering enn uten.

 

Anonymkode: 659c7...ee1

Ja, hva var så rart med denne setningen? Jeg er mann og stiller spørsmålet til kvinner!

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært det. Hvorfor lager du et innlegg for å booste egoet ditt? Det betyr jo mye for deg tydeligvis å dra masse damer(siden du lager innlegg om det), og at du ikke liker kona di, men valgte hun fordi hun var det eneste du fikk(du skriver at du ikke hadde draget før). Er jo typisk dere menn å sikle etter alt som puster og kryper, det evige jaget. Hvorfor går dere inn i forhold og gifter dere når dere burde vært single?

Anonymkode: fa5d1...25e

Jeg har aldri hatt draget på byen.

Hvor har jeg sagt at jeg ikke liker kona mi? Elsker henne jeg, og har aldri vært utro. Jeg har ikke sjekket opp noen jeg, jeg får oppmerksomhet også leder jeg den til de single kompisene mine.

Tror du skal roe ned litt på bitterheten din. Er ikke min skyld at din mann er utro.

Anonymkode: 2143e...64b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, hva var så rart med denne setningen? Jeg er mann og stiller spørsmålet til kvinner!

"Hvorfor er dere kvinner...." er det håpløse ved den setningen. Det burde stått "hvorfor er noen kvinner...".

Anonymkode: 659c7...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å underholde en gift mann, og gitt han æren å snakke med meg. Gifte menn er desperate

Anonymkode: 3012e...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som lever i et forhold og får stellet sitt, virker ofte litt mer harmoniske og selvsikre enn de som ikke gjør det. Så det er ikke sikkert at det er selve ringen som gjør utslaget her, selv om det ikke kan utelukkes. Det finnes de som går etter opptatte menn og kvinner, for å prøve å få en slags bekreftelse på egen verdi.

Anonymkode: 6e7a9...2ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn som lever i et forhold og får stellet sitt, virker ofte litt mer harmoniske og selvsikre enn de som ikke gjør det. Så det er ikke sikkert at det er selve ringen som gjør utslaget her, selv om det ikke kan utelukkes. Det finnes de som går etter opptatte menn og kvinner, for å prøve å få en slags bekreftelse på egen verdi.

Anonymkode: 6e7a9...2ad

👍

Klokeste svaret i tråden så langt. Du forstår, og vet hva du snakker om, det er helt tydelig.

Anonymkode: d770b...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drar menn også når man har giftering. Det virker som det er en del der ute som enten elsker en utfordring, tenker at det er ufarlig å flørte med en som er opptatt, eller opplever at interessen stiger når de ser at man er godkjent og utvalgt av en annen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært det. Hvorfor lager du et innlegg for å booste egoet ditt? Det betyr jo mye for deg tydeligvis å dra masse damer(siden du lager innlegg om det), og at du ikke liker kona di, men valgte hun fordi hun var det eneste du fikk(du skriver at du ikke hadde draget før). Er jo typisk dere menn å sikle etter alt som puster og kryper, det evige jaget. Hvorfor går dere inn i forhold og gifter dere når dere burde vært single?

Anonymkode: fa5d1...25e

Hvorfor skriver du dere menn

Anonymkode: 34acb...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...