Gå til innhold

MÅ menn onanere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ha "utløsning" minst en gang om dagen, hvis ikke fungerer jeg ikke rett og slett.😞

Anonymkode: eb3c3...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både de første ukene i militæret og på Folkehøgskole gikk jeg i mange uker uten fordi man bodde så tett og det var så mye inntrykk at behovet ikke var der.

 

Blue balls slik mange tror det finnes er bare en myte, derimot er seksuell frustrasjon veldig ekte.

 

 

Anonymkode: 5e9a0...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% av friske menn har behov for seksuell utløsning mange ganger i uka og et fysisk og psykisk behov for å ha jevnlig sex med partner, får de ikke det hjemme finner de det andre steder.

Anonymkode: 5e9a0...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

95% av friske menn har behov for seksuell utløsning mange ganger i uka og et fysisk og psykisk behov for å ha jevnlig sex med partner, får de ikke det hjemme finner de det andre steder.

Anonymkode: 5e9a0...780

Mener du da menn mellom 25 og 50? 

Anonymkode: 689d3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å onanere mannen min, så sier til han at det bra for helsa 😏

Anonymkode: 04d30...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer 100%.

Hvis det går 2-3 dager siden sist utløsing får jeg veldig vondt i testiklene. Rimelig stor fysisk smerte ved den minste berøring.

Dersom det går så mye som 4-5 dager, så kommer jeg i søvne og spruter ned både meg selv og og sengetrekket/dyne.

Anonymkode: def8c...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.11.2019 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt at pga produksjonen av sæd så må/bør menn onanere jevnlig. Minst en gang i uka. Hvis ikke kan det føre til ubehag/ballespreng eller at man ejakulerer i søvne (griser til senga). Stemmer dette eller tar jeg fullstendig feil?

Kan en frisk og normal mann gå flere uker uten å føle noe behov for sex eller onani? Selv om de kanskje også har en attraktiv kjæreste og lite stress i hverdagen?

Håper dere kan opplyse en litt dum og naiv kvinne. 🙂

Anonymkode: c4cd3...33c

Dette vet jeg ikke nok til å svare på. Sex og onani er forøvrig effektiv sovemedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...