Gå til innhold

Vente med sex ? M20


Hr11

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at man må leve og ha det gøy mens man er ung og fri. Ellers risikerer mab å angre bittert senere i livet. Mange skiller seg i midten av livet, da de føler at de ble sammen for tidlig og ikke har utforsket det livet har å by på.

Selv var jeg jomfru til jeg var 21 år. Jeg var "flink pike" i mange år, hadde kun hatt sex med kjærester. Men så kom en periode hvor jeg levde litt, slo meg litt løs. Og det trengte jeg! Nå er jeg 32 og har funnet han jeg vil dele livet med. Og det føles riktig.

Nå skal det også sier at det å ha sex med en uerfaren mann er et mareritt. Vet så vidt hvor klitoris er, og gnikker for hardt, at det bare gjør vondt. En erfaren mann som vet hva han driver med? Priceless

Anonymkode: 66132...5a0

Takk for råd. Fordeler og ulemper med å vente😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Kvelertak skrev:

Dust. Du får bli lesbisk hvis alle menn er så ekle pga de ikke er jomfru..

Er da helt normalt å ha hatt sex når man er 20 år og gutt? 

Men også helt normalt at man ikke har hatt sex. 

Anonymkode: a1372...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da helt normalt å ha hatt sex når man er 20 år og gutt? 

Men også helt normalt at man ikke har hatt sex. 

Anonymkode: a1372...c2d

Selvfølgelig er det normalt å ha hatt sex når man er 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kvelertak skrev:

Dust. Du får bli lesbisk hvis alle menn er så ekle pga de ikke er jomfru..

Nah, gift og 2 barn jeg👏🏻
men jeg syns mange er ekle, 50 partnere +++ nei takk

Anonymkode: dedff...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at man må leve og ha det gøy mens man er ung og fri. Ellers risikerer mab å angre bittert senere i livet. Mange skiller seg i midten av livet, da de føler at de ble sammen for tidlig og ikke har utforsket det livet har å by på.

Selv var jeg jomfru til jeg var 21 år. Jeg var "flink pike" i mange år, hadde kun hatt sex med kjærester. Men så kom en periode hvor jeg levde litt, slo meg litt løs. Og det trengte jeg! Nå er jeg 32 og har funnet han jeg vil dele livet med. Og det føles riktig.

Nå skal det også sier at det å ha sex med en uerfaren mann er et mareritt. Vet så vidt hvor klitoris er, og gnikker for hardt, at det bare gjør vondt. En erfaren mann som vet hva han driver med? Priceless

Anonymkode: 66132...5a0

Bare å vise han et par ganger hvordan du liker det. Er ikke akkurat "rocket sience"😅 Heller det enn noen som tar alt som har puls.

Anonymkode: 9e8da...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å treffe en mann som med hånden på hjertet kan si at jeg er en av få han har villet være med er mye verd. Å vite at jeg bare er ei i en lang rekke kvinner... man lurer egentlig bare på hvem som blir hans neste. Vanligvis med god grunn. Du er ung, 20 år er ingenting. Å vente en stund til du møter ei du føler litt mer for kan være verdt det for begge. 

Anonymkode: 4cd7d...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nah, gift og 2 barn jeg👏🏻
men jeg syns mange er ekle, 50 partnere +++ nei takk

Anonymkode: dedff...50c

Noen liker faktisk og leve livet. Det må man få lov til uten å bli kalt ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes tydeligvis bare ytterpunkter på KG. Alternativet til ny partner hver uke er å vente med sex til man er 40...

Det er tydeligvis også noe som tror at erfaring = mange partnere, men det et selvfølgelig feil. En med mye seksuell erfaring behøver ikke ha hatt mer enn en partner, en med 50 partnere kan ha hatt sex kun 50 ganger...

Endret av Jdz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hr11 skrev:

Betryggende å høre. Positivt for meg også hvis kjæreste ikke har ligget rundt med alt og alle, selv om det ikke er noe deal breaker.

Du vet det er mulig å ha erfaring uten å ha ligget "rundt med alt og alle"? Det er ikke sånn at alle som har seksuell erfaring drar på byen og får seg et ligg etter hver helg. Og så er det også sånn at selv om du finner noen du føler er "den rette" der og da så kan ting forandre seg i et forhold også. Man kan vokse fra hverandre, miste følelser osv. Den som en gang var den rette er ikke nødvendigvis det for alltid. Og så har jeg ingen tro på at det er en person som er "den rette". Det er mange som kan være rett for en.  

Du velger selv når du er klar for å ha sex med noen, men jeg synes det er svært negativt å dømme folk som har sex med at de "ligger rundt med alt og alle" som om at det ikke finnes en mellomting mellom jomfru og det å ha sex med enhver ting som har to føtter her i verden. 

Jeg personlig tenker at jeg er glad folk har hatt et liv før de møtte meg og levd litt. Jeg ville ikke vært med en mann som ikke hadde noe erfaring og dermed heller ikke visste hvordan sex med andre vil føles. Hvordan kan man egentlig vite hva som er dårlig sex om man ikke har hatt fantastisk sex? Hvordan kan man vite hvordan sex blir bedre jo bedre man kjenner hverandre og jo mer følelser man har for hverandre om man aldri har vært i et langvarig forhold for eksempel? 

Anonymkode: e7c8e...3e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kvelertak skrev:

Noen liker faktisk og leve livet. Det må man få lov til uten å bli kalt ekkel.

Jeg har lov til å syns det er ekkelt, du trenger ikke være enig med meg,

jeg har dumpet en tidligere for han hadde hatt 50+ partnere, dette var heldigvis før vi hadde hatt sex, jeg var forelsket, han prøvde å kontakte meg 1 år senere og men, nei takk

Anonymkode: dedff...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lov til å syns det er ekkelt, du trenger ikke være enig med meg,

jeg har dumpet en tidligere for han hadde hatt 50+ partnere, dette var heldigvis før vi hadde hatt sex, jeg var forelsket, han prøvde å kontakte meg 1 år senere og men, nei takk

Anonymkode: dedff...50c

Det er merkelig at han måtte fortelle hvor mange sexpartnere han har hatt før deg. Det er sånn man holder for seg selv. Andre har ikke noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kvelertak skrev:

Det er merkelig at han måtte fortelle hvor mange sexpartnere han har hatt før deg. Det er sånn man holder for seg selv. Andre har ikke noe med det å gjøre.

Noen liker jo å skryte av erfaring😂 det er få menn som holder tyst om dette, ved mindre de har noe å skamme seg over

Anonymkode: dedff...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen liker jo å skryte av erfaring😂 det er få menn som holder tyst om dette, ved mindre de har noe å skamme seg over

Anonymkode: dedff...50c

Vanlig å fortelle det blant nærmeste venner, men venner kan man fortelle alt til. Tenker ofte at de som må si antall og skryte av det til hvem som helst, til og med damer de prøver seg på ofte har hatt få/ingen partnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...