Gå til innhold

Vente med sex ? M20


Hr11

Anbefalte innlegg

Hei. Er en mann på 20 år som aldri har vært i noe kjærlighetsforhold eller liknende før.

Altså aldri hatt sex. Dette er ikke noe som plager meg overhodet. Har sjelden hatt problemer med å tiltrekkes av det motsatte kjønn, og har alltid sagt ( indirekte) nei, når sjansen har bydd seg. Til tross for at jeg er 100% hetero og har sterk seksualdrift. Grunnen er at jeg vil vente til «den rette». Vet det høres dumt ut men sånn er det. Tenker det er en fin ting å gjøre ovenfor fremtidig partner, som man vil dele resten av livet med. 

Jeg vil aller helst vente til jeg treffer drømmedama. Men risikerer jeg da( som mann) å gjøre meg selv uattraktiv pga dette? Og er det noe vits å vente ??

 

 

Endret av Hr11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann ventet til han traff meg. Synes det er utrolig fint. Han er veldig kjekk, hadde masse tilbud fra damene. 🥰 

Anonymkode: a1907...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min mann ventet til han traff meg. Synes det er utrolig fint. Han er veldig kjekk, hadde masse tilbud fra damene. 🥰 

Anonymkode: a1907...50b

Hvorfor valgte han å vente?? Hva var motivasjon??? 

Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ana0603 skrev:

I min mening er det langt mer tiltrekkende om en mann har masse erfaring 😬 ønsket ditt er søtt, men det er alt.

Er du ikke redd for at kjæreste lettere blir utro, hvis han har hatt mye erfaring? Dum logikk men hvis vanen er 1 ny hver helg blir det kanskje vanskelig for noen med fast forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hr11 skrev:

Er du ikke redd for at kjæreste lettere blir utro, hvis han har hatt mye erfaring? Dum logikk men hvis vanen er 1 ny hver helg blir det kanskje vanskelig for noen med fast forhold.

Mmm, kanskje du har rett, men det er en ting å tenke logisk, og en annen ting å være tiltrukket av et eller annet 😉

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Hr11 said:

Hei. Er en mann på 20 år som aldri har vært i noe kjærlighetsforhold eller liknende før.

Altså aldri hatt sex. Dette er ikke noe som plager meg overhodet. Har sjelden hatt problemer med å tiltrekkes av det motsatte kjønn, og har alltid sagt ( indirekte) nei, når sjansen har bydd seg. Til tross for at jeg er 100% hetero og har sterk seksualdrift. Grunnen er at jeg vil vente til «den rette». Vet det høres dumt ut men sånn er det. Tenker det er en fin ting å gjøre ovenfor fremtidig partner, som man vil dele resten av livet med. 

Jeg vil aller helst vente til jeg treffer drømmedama. Men risikerer jeg da( som mann) å gjøre meg selv uattraktiv pga dette? Og er det noe vits å vente ??

 

 

Dette ga meg troen tilbake på menneskeheten. 

Anonymkode: 73905...339

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ga meg troen tilbake på menneskeheten. 

Anonymkode: 73905...339

Haha lol. Liker ikke fuckboys osv og vil ikke være en selv... mest derfor jeg venter. Men alle får gjøre som dem vil. Jeg vil aller helst vente

Endret av Hr11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, bedre det enn alle ekle mennene som vandrer rundt her i norge

Anonymkode: dedff...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hr11 skrev:

Haha lol. Liker ikke fuckboys osv og vil ikke være en selv... mest derfor jeg venter. Men alle får gjøre som dem vil. Jeg vil aller helst vente

Hadde jeg bare møtt en mann med slikt tankemønster i min grønne ungdom for 10 år siden da jeg var 20 så hadde livet vært lettere nå tenker jeg...For mange fuckboys overalt nå, er trist. 

Anonymkode: 0afad...605

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hr11 skrev:

Jeg vil aller helst vente til jeg treffer drømmedama. Men risikerer jeg da( som mann) å gjøre meg selv uattraktiv pga dette? Og er det noe vits å vente ??

Du vil nok få det best hvis du venter på drømmedama di ja, det handler og trygghet og kjærlighet først og fremst. Nei, du er ikke uaktraktiv, mange jenter synes det er greit, det er et tegn på at du er en ordentlig gutt, og det vet jo jeg fra før👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere gutter/menn som tenker som deg som er veldig kjekke og attraktive på alle måter. Tror de fleste damer syns det er positivt at du ikke ligger med alt og alle om muligheten bydde seg.😊

Anonymkode: 9e8da...747

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 20 år her. Jeg tenker som deg, så for meg er det definitivt positivt.

Anonymkode: a7e07...bba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2019 at 1:53 PM, Hr11 said:

Haha lol. Liker ikke fuckboys osv og vil ikke være en selv... mest derfor jeg venter. Men alle får gjøre som dem vil. Jeg vil aller helst vente

Det finnes da en mellomting mellom fuckboy og jomfru.

Anonymkode: f21c1...0e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jente 20 år her. Jeg tenker som deg, så for meg er det definitivt positivt.

Anonymkode: a7e07...bba

Betryggende å høre. Positivt for meg også hvis kjæreste ikke har ligget rundt med alt og alle, selv om det ikke er noe deal breaker.

Endret av Hr11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
På 30.11.2019 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Gjør det, bedre det enn alle ekle mennene som vandrer rundt her i norge

Anonymkode: dedff...50c

Dust. Du får bli lesbisk hvis alle menn er så ekle pga de ikke er jomfru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at du ikke ser mellomting mellom avholden og fuckboy. Å skaffe seg seksuell erfaring på en ærlig og redelig måte, gjør deg ikke avstumpet eller lite attraktiv.  Verdien av jomfrudommen er en engangsting, som partner kanskje ikke engang fatter. Kanskje blir forholdet kortvarig likevel , og hva har du da av verdifulle dyder å vise til? Verdien av et godt seksualliv kan du ha hele livet. 

Fokuser heller på å bli god på mellommenneskelige relasjoner, og det som skal til for å få et forhold til å vare.

M50

Anonymkode: 72d0b...4e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man må leve og ha det gøy mens man er ung og fri. Ellers risikerer mab å angre bittert senere i livet. Mange skiller seg i midten av livet, da de føler at de ble sammen for tidlig og ikke har utforsket det livet har å by på.

Selv var jeg jomfru til jeg var 21 år. Jeg var "flink pike" i mange år, hadde kun hatt sex med kjærester. Men så kom en periode hvor jeg levde litt, slo meg litt løs. Og det trengte jeg! Nå er jeg 32 og har funnet han jeg vil dele livet med. Og det føles riktig.

Nå skal det også sier at det å ha sex med en uerfaren mann er et mareritt. Vet så vidt hvor klitoris er, og gnikker for hardt, at det bare gjør vondt. En erfaren mann som vet hva han driver med? Priceless

Anonymkode: 66132...5a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer på at du ikke ser mellomting mellom avholden og fuckboy. Å skaffe seg seksuell erfaring på en ærlig og redelig måte, gjør deg ikke avstumpet eller lite attraktiv.  Verdien av jomfrudommen er en engangsting, som partner kanskje ikke engang fatter. Kanskje blir forholdet kortvarig likevel , og hva har du da av verdifulle dyder å vise til? Verdien av et godt seksualliv kan du ha hele livet. 

Fokuser heller på å bli god på mellommenneskelige relasjoner, og det som skal til for å få et forhold til å vare.

M50

Anonymkode: 72d0b...4e8

Takk for råd. Litt feil ord å bruke, men ja jeg ser en mellomting. Og det er helt greit, jeg har ikke noe imot det. Tror bare at fremtidig partner ville ha satt pris på det. Å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...