Gå til innhold

Pris på fotballkamper i England


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket så vidt priser på engelske fotballkamper fordi jeg vurderer å dra med sønnen min. Jeg har i utgangspunktet null peiling og interesse for fotball, så kan ingenting om dette. Ser ut til at en enkeltbillett til en kamp koster rundt 5000 kr og oppover? 😱 Stemmer virkelig dette? Eller finnes det steder der man får tak i billetter til en litt mer fornuftig pris? Her hjemme koster det jo type 100 kr...

Anonymkode: 007fa...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisen for de største kampene er fra 5000 og oppover. Smålag mot smålag, hvor du kan sjanse på billettkjøp på stadion, er mye billigere, men mindre attraktivt selvsagt.

Anonymkode: 901af...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 stemmer nok ikke, men det er mer kostbart enn her hjemme. Har betalt fra 500 kr. Det er forskjellige priser på stadionene også, alt etter hvor setene er. Gå direkte til fotballlaget sin hjemmeside og sjekk der. Kanskje du finner på den norske supportersiden om sønnen din er medlem der.

Pakkepriser koster ofte mer.

Anonymkode: 2ea5f...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 er mye. Det må i så fall være en toppkamp, f.eks. sluttspill i CL, topplag mot topplag osv.

På finn.no er det mange norske med sesongkort som tilbyr å leie ut plassen sin. Dette er ganske vanlig. Jeg har selv benytta meg av dette, men det er klart at det er en viss sjanse for svindel.

Midtukekamper er som regel billigere, så sjekk ut det hvis dere har mulighet til å ta dere fri. Det er ofte veldig god stemning også, for kampene spilles seint på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...