Gå til innhold

Alle er ikke attraktive.

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se utenfor landets grenser.  Norske menn er svært populære i bl.a Asia. Min fetter i 40 årene fant seg ingen dame i Norge men ble til slutt gift med en pen dame fra Thailand. De har nå fått to skjønne barn som er utrolig pene.

Anonymkode: 1edfa...6d0

Kan også anbefale kristne damer fra filippinerne. De jeg kjenner som er gifte med damer fra filippinerne har veldig gode og familieorienterte ekteskap der kvinnene tar godt vare på mennene sine. Bare et tips.

Anonymkode: 1edfa...6d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, UkjentN skrev:

Alle er ikke attraktive, så hva skal mindre pene gjøre for å oppnå kjærlighet? En stygg, liten og feit mann med masse utstråling og en fin personlighet, som er morsom, vil aldri bli sveipet til høyre på Tinder. Jeg har normal kroppsvekt, og tror jeg ser helt ok ut, men Tinder var ikke akkurat et sted som ga meg god selvfølelse! 

Hva om man er superstygg? Hvordan kan man date, over nett?

Nett og appdating er veldig overfladisk.. En slik man vil generelt ha mye lettere for å finne noen i det miljøet han oppholder seg i i stedet.

Anonymkode: 3da35...fef

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sweet Ingrid skrev:

Men det er jeg ikke - det er snarere omvendt, pga HVEM han er. Det er det vi mener.

Jeg tviler ikke på at du er forelsket i han❤️Du beskriver han som utrolig sexy, og er også for meg et ord som har større betydning enn et vakkert utseende. Vakker og sexy kan egenlig ikke sammenlignes, det er øye som ser...

Jeg mener at det er det innvendige som teller mest, så er man sexy at på til så er det en fantastisk god match😘

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en følelse av at for oss som er gjennomsnittlige er det lett å bli oversett på datingsider og apper. Og derfor tror jeg vi har bedre sjanser i virkeligheten, som ute på byen, på treff med grupper, med venner man går ut med og lignende. Hvis man har en bra personlighet, er hyggelig og positiv og har endel sjarm også, så tror jeg muligheten er bedre ute i virkeligheten enn på disse datingsidene. Det er sant at det er mer slitsomt og mer jobb på en måte, men samtidig kan man kanskje ha det mer hyggelig underveis enn når man bare sitter og strever på nettet. Og jeg tror også at et bekjentskap som oppstår i virkeligheten kan ha bedre sjanser for å bli et forhold enn disse datene etter nettdating.

Anonymkode: f7880...255

Skrevet

Stygg mann trenger penger, og bør da legge ut bilder av den dyre bilen, dyre huset, dyre båten og dyre hytta, + glad bilder, glad i tur, glad i å skjemme bort en dame, glad i dyr og barn. 

Stygg kvinne må gi mer omsorg, hun må legge ut kosebilder, flink til å lage mat, super til å bake,  flink til å gi omsorg og kjærlighet.

Dess mindre attraktiv, dess mer må du gi av deg selv til andre for å få være med å leke. 

Anonymkode: f1357...fdb

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettet er kanskje ikke det beste med mindre man er over snittet pen, og Tinder i særdeleshet funker kun til en viss grad for de aller peneste. Jeg er selv høy og har ofte fått høre at jeg er kjekk, men Tinder funka ikke for meg heller. Sukker har fungert veldig bra, og byen har fungert fint tidligere. Jo mindre bildefokusert sted man oppsøker, jo større sjanse for å gjøre det bra selv om man ikke er den peneste.

Anonymkode: 4939a...8d5

Dette.

Dropp Tinder og sats heller på Sukker eller lignende, og når du først lager deg en profil der bør du bruke tid på å skrive en del. Har du skriveferdigheter så bruk dem, og har du ikke vil jeg heller anbefale å få en skrivefør venn til å ta seg av det enn å poste en vanlig "kjekk og snill mann 32 søker søt dame". Damene vil lese om deg og danne seg et bilde av hvordan du er, hva du er opptatt av, hvordan du er sammen med andre, hvordan du behandler kvinner, hvilke band og filmer du liker, hva du bruker dagene dine til ++,  og ikke minst hva du kan tilføre dem og hvordan det vil være å være kjæresten din. 

Jeg kjenner en overvektig kar i femtiårene som verken er rik, pen eller berømt, men han får massevis av oppmerksomhet fra pene og oppegående damer som er en god del yngre enn ham. Hans triks er å overbevise og forføre dem skriftlig før han i det hele tatt møter dem. Han bruker humor, varme og sjarm, og det funker som bare det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og ser bra nok ut. Når jeg har vært på disse dating appene så får jeg en del respons. Det kan chattes en stund, men så opplever en at mange menn er mest ute etter å flørte rundt. Ja, selv etter en kanskje har truffet. Så selv om en kan se pen ut, så er jakten der alltid etter å finne en penere, mer sexy. Nå mener jeg ikke at jeg er nødvendigvis den peneste altså, men mange er sånn "passe" intressert til å holde det gående, men ikke til virkelig å bli kjent.

Dette gjelder helt sikkert både for kvinner og menn, men nå er det menn jeg har vært i kontakt med.

Jeg tror absolutt en kan finne noen via nettet, men en må være litt hardhudet.

Anonymkode: 76f98...700

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Alle er ikke perfekt😊 Men vi har alle litt søt og fint personlighetstrekk eller gester.

Skrevet
20 timer siden, UkjentN skrev:

Alle er ikke attraktive, så hva skal mindre pene gjøre for å oppnå kjærlighet? En stygg, liten og feit mann med masse utstråling og en fin personlighet, som er morsom, vil aldri bli sveipet til høyre på Tinder. Jeg har normal kroppsvekt, og tror jeg ser helt ok ut, men Tinder var ikke akkurat et sted som ga meg god selvfølelse! 

Man trenger ikke leite på Tinder...man kan bli med i ulike klubber, være sosial ellers, gå på pub og fest, melde seg inn på ulike grupper lokalt...Tinder er bare overfladisk, nett dating er det generelt...

Anonymkode: 57c8f...dfb

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo beviselig helt motsatt. Det er kun de kjekkeste mennene som har sjans på tinder, mens alle kvinner svømmer i likes. For menn er det ikke nok å se gjennomsnittlig ut engang. Jeg har mannlige venner på tinder som er helt normale, ingen vil ha de. Jeg har venninner på tinder, de liker kun de peneste menene der. 

Anonymkode: c370f...5aa

Bare tull. Vet du, hvis dere vil ha kjærlighet og jeg tipper det er derfor dere søker dame? Hvorfor er antall likes og matcher så viktig for dere menn? Om det bare er EN dame som matcher med dere, hun er smell pen, smart, selvstendig, ambisiøs, lidenskapelig, god i senga osvosv. Så blir hun fortsatt betegnet som «hvem som helst» for dere og dere sitter fortsatt å klager på at dere ikke får noen kjæreste og ikke tar «hva som helst». Latterlig patetisk og da fortjener dere å råtne alene. Har vært med menn som har vist interesse for MEG, sagt de kun vil ha meg osv, uten at jeg kryper en millimeter etter de, og allikevel prøver de seg på alle damer rundt seg og har dette evige suget og behovet for å få oppmerksomhet fra stygge og dumme damer... også opprettholder de den flotte profilen sin også på datingapper, bare for boost eller hva faen som er galt med hjernen på de.

Anonymkode: 0fad3...ed9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Vet du, hvis dere vil ha kjærlighet og jeg tipper det er derfor dere søker dame? Hvorfor er antall likes og matcher så viktig for dere menn? Om det bare er EN dame som matcher med dere, hun er smell pen, smart, selvstendig, ambisiøs, lidenskapelig, god i senga osvosv. Så blir hun fortsatt betegnet som «hvem som helst» for dere og dere sitter fortsatt å klager på at dere ikke får noen kjæreste og ikke tar «hva som helst». Latterlig patetisk og da fortjener dere å råtne alene. Har vært med menn som har vist interesse for MEG, sagt de kun vil ha meg osv, uten at jeg kryper en millimeter etter de, og allikevel prøver de seg på alle damer rundt seg og har dette evige suget og behovet for å få oppmerksomhet fra stygge og dumme damer... også opprettholder de den flotte profilen sin også på datingapper, bare for boost eller hva faen som er galt med hjernen på de.

Og forresten så er jeg helt motsatt, jeg får masse oppmerksomhet, men vil bare gjemme meg. Vil ha EN mann som kun er skapt for meg og har tenkt til å bli hos meg til vi dør. Og ikke se eller ha lyst på andre damer noensinne igjen, for man har ikke lyst på andre når man har funnet drømmepartneren. Synes det er så kleint å fly rundt med masse menn og ha ekser fra lange forhold bak seg og at de skal bli sammen med andre dumme damer😫😅

Skrevet
På 29.11.2019 den 0.28, ana0603 skrev:

Utseende er ikke det viktigste, en mann kan se helt fantastisk ut, men om han ikke har ambisjon, om han ikke har den rette holdningen, om han oppfører seg barnslig og har ikke klart å få livet sitt i orden, da betyr utseendet hans svært lite - egentlig så betyr det ingenting 🙁

Utseende er ikke det viktigste, men det er det viktigste på Tinder. Utseende kan bedømmes, men ikke personligheten. 

Anonymkode: 079af...68d

• Liker 2
Skrevet
På 29.11.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev:

En manns utseende betyr veldig lite sett i det store bildet.

En kvinnes utseende betyr så og si alt.

Er du stygg som mann er det ingen problem men som kvinne så er det like greit å legge dating på hylla.

Anonymkode: 7020f...bc7

Menns utseende har stor betydning, særlig på Tinder. Er man lav eller ikke er særlig kjekk, har man et kjempeproblem. Man kan til en viss grad kompensere med materielle verdier, status osv, men i utgangspunktet er man fucked om man ikke er høy og kjekk. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.11.2019 den 0.18, UkjentN skrev:

Utstråling er viktigere enn å være klassisk pen i det virkelige livet. Drit i Tinder. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et absolutt minstekrav at noen som helst er interessert for å lykkes med dating. Allerede der er det jo full stopp for over halvparten av alle menn. Det gjør jo og at det blir vanskelig for de fleste kvinner, da det er langt færre menn som regnes som aktuelle sammenlignet med antall kvinner totalt. 

Anonymkode: c370f...5aa

Og at noen som helst er interessert = likes på Tinder?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...