UkjentN Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 Alle er ikke attraktive, så hva skal mindre pene gjøre for å oppnå kjærlighet? En stygg, liten og feit mann med masse utstråling og en fin personlighet, som er morsom, vil aldri bli sveipet til høyre på Tinder. Jeg har normal kroppsvekt, og tror jeg ser helt ok ut, men Tinder var ikke akkurat et sted som ga meg god selvfølelse! Hva om man er superstygg? Hvordan kan man date, over nett? 1
Gjest ana0603 Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 (endret) Utseende er ikke det viktigste, en mann kan se helt fantastisk ut, men om han ikke har ambisjon, om han ikke har den rette holdningen, om han oppfører seg barnslig og har ikke klart å få livet sitt i orden, da betyr utseendet hans svært lite - egentlig så betyr det ingenting 🙁 Endret 28. november 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 En manns utseende betyr veldig lite sett i det store bildet. En kvinnes utseende betyr så og si alt. Er du stygg som mann er det ingen problem men som kvinne så er det like greit å legge dating på hylla. Anonymkode: 7020f...bc7 15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, UkjentN skrev: Alle er ikke attraktive, så hva skal mindre pene gjøre for å oppnå kjærlighet? En stygg, liten og feit mann med masse utstråling og en fin personlighet, som er morsom, vil aldri bli sveipet til høyre på Tinder. Jeg har normal kroppsvekt, og tror jeg ser helt ok ut, men Tinder var ikke akkurat et sted som ga meg god selvfølelse! Hva om man er superstygg? Hvordan kan man date, over nett? Vel, man kommer ikke så langt med dating over nett uansett. Om man er en pen kvinne, så har man det ikke noe lettere over nettdating hvis du skulle tro det. Og det spiller ingen rolle om man ser ut som en supermodell, fordi det blir bare med den ene daten eller ff forhold. Mange som bare er ute etter tull og tidsfordriv. For oss kvinner har utseendet ingenting å si, hvis personligheten er på bunn og oppførselen er rar, ufin og barnslig. De fleste mennene jeg har møtt gjennom disse appene, spesielt badoo/ hot or not, der florerer det tullinger i alle former, barnslige og ekle menn med funksjonsfeil. Nei TAKK. Mens vi kvinner må ha langt, tykt, sunt hår og stor sprettrumpe for å få en bra mann. Har ikke noen av de delene, kanskje derfor jeg er singel? Siden flere menn har kommentert håret også klager de på «feite» damer. Har en stor pause fra dating etter et jævlig forhold med en amøbe i sommer. Men kommer til å prøve ut elitesingles og betale litt for å få menn av den kvaliteten jeg vil ha. Anonymkode: 0fad3...ed9 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: En manns utseende betyr veldig lite sett i det store bildet. En kvinnes utseende betyr så og si alt. Er du stygg som mann er det ingen problem men som kvinne så er det like greit å legge dating på hylla. Anonymkode: 7020f...bc7 Det er jo beviselig helt motsatt. Det er kun de kjekkeste mennene som har sjans på tinder, mens alle kvinner svømmer i likes. For menn er det ikke nok å se gjennomsnittlig ut engang. Jeg har mannlige venner på tinder som er helt normale, ingen vil ha de. Jeg har venninner på tinder, de liker kun de peneste menene der. Anonymkode: c370f...5aa 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 6 timer siden, ana0603 skrev: Utseende er ikke det viktigste, en mann kan se helt fantastisk ut, men om han ikke har ambisjon, om han ikke har den rette holdningen, om han oppfører seg barnslig og har ikke klart å få livet sitt i orden, da betyr utseendet hans svært lite - egentlig så betyr det ingenting 🙁 Så siden jeg er veldig barnslig og ikke har noen ambisjoner så er egentlig alt håp ute for meg 🥺. Anonymkode: f453e...b14
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #7 Skrevet 29. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo beviselig helt motsatt. Det er kun de kjekkeste mennene som har sjans på tinder, mens alle kvinner svømmer i likes. For menn er det ikke nok å se gjennomsnittlig ut engang. Jeg har mannlige venner på tinder som er helt normale, ingen vil ha de. Jeg har venninner på tinder, de liker kun de peneste menene der. Anonymkode: c370f...5aa Han (TS) skriver at han vil ha kjærlighet. Da hjelper ikke likes på tinder. Anonymkode: 06671...228 3
youcancallmejune Skrevet 29. november 2019 #8 Skrevet 29. november 2019 Hvis ens fantastiske egenskaper og sjarm ikke skinner gjennom i bilder og tekst må man nok rett og slett ut og sjekke på gamlemåten. På byen, gjennom venners venner, skaffe fritidsinteresser der man kan treffe noen, osv. Ja, det er anstrengende sammenlignet med partnershopping på nett, men sånn er det. Jeg tror for øvrig det er bedre sjanser for å få det til å fungere når man har oppdaget og valgt hverandre på grunn av kjemi og slike ting. 9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Skrevet 29. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Han (TS) skriver at han vil ha kjærlighet. Da hjelper ikke likes på tinder. Anonymkode: 06671...228 Det er et absolutt minstekrav at noen som helst er interessert for å lykkes med dating. Allerede der er det jo full stopp for over halvparten av alle menn. Det gjør jo og at det blir vanskelig for de fleste kvinner, da det er langt færre menn som regnes som aktuelle sammenlignet med antall kvinner totalt. Anonymkode: c370f...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #10 Skrevet 29. november 2019 Det er en sannhet med modifikasjoner. ALLE er attraktive for NOEN. Sliter du med å få napp så sikter du for høyt. En fin tommelfingerregel er å prøve å matche utseende med deg selv. Anonymkode: 1ade7...fc2 6
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2019 #11 Skrevet 29. november 2019 Utseende spiller ingen stor rolle bla bla bla, skriver de fleste. Da lurer jeg på hvordan deres kjæreste ser ut? Skrives det bare for sympati eller er det sant? eller lyver de til sin kjære? 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med å få napp så sikter du for høyt. En fin tommelfingerregel er å prøve å matche utseende med deg selv. Dette er et godt tips, og den gjelder for alle👌 For å avsløre meg selv: hvis ei dame er alt for fin på ting, har hun ingen sjans på meg😂 1
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 29. november 2019 #12 Skrevet 29. november 2019 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Utseende spiller ingen stor rolle bla bla bla, skriver de fleste. Da lurer jeg på hvordan deres kjæreste ser ut? Skrives det bare for sympati eller er det sant? eller lyver de til sin kjære? Jeg dater en nå som på et bilde ikke er spesielt kjekk. Han er ikke så høy, ikke muskuløs, litt vom, skallet, helt normalt fjes. Men hans karisma, humor, intelligens og «pondus» gjør han i mine øyne fantastisk sexy. Så hadde man sett kun et bilde av oss to, så tenker jeg de fleste hadde tenkt at jeg er over hans liga. Men det er jeg ikke - det er snarere omvendt, pga HVEM han er. Det er det vi mener.
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 29. november 2019 #13 Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, Sweet Ingrid skrev: Jeg dater en nå som på et bilde ikke er spesielt kjekk. Han er ikke så høy, ikke muskuløs, litt vom, skallet, helt normalt fjes. Men hans karisma, humor, intelligens og «pondus» gjør han i mine øyne fantastisk sexy. Så hadde man sett kun et bilde av oss to, så tenker jeg de fleste hadde tenkt at jeg er over hans liga. Men det er jeg ikke - det er snarere omvendt, pga HVEM han er. Det er det vi mener. Og på den motsatte enden av skalaen: jeg har en venn som på et bilde er veldig kjekk: høy, mørk, meislet fjes, muskler, lyseblå øyne som stirrer damer i senk. Han vil visst gå ut med meg, men jeg er totalt uinteressert. Personligheten hans tiltrekker meg ikke på den måten. Kun som venn.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #14 Skrevet 29. november 2019 Nettet er kanskje ikke det beste med mindre man er over snittet pen, og Tinder i særdeleshet funker kun til en viss grad for de aller peneste. Jeg er selv høy og har ofte fått høre at jeg er kjekk, men Tinder funka ikke for meg heller. Sukker har fungert veldig bra, og byen har fungert fint tidligere. Jo mindre bildefokusert sted man oppsøker, jo større sjanse for å gjøre det bra selv om man ikke er den peneste. Anonymkode: 4939a...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #15 Skrevet 29. november 2019 Hvis man føler man ikke får ut sin fantastiske personlighet på Tinder, så bør man skrote den appen og komme seg ut! Jeg har aldri vært på Tinder, møtte mannen via felles interesse. Det er jo noe helt annet å bli kjent med folk «på den naturlige måten». Ikke noe galt med nettdating så klart, men det er jo veldig «kunstig» på et vis. Jeg møtte ikke min samboer på date der vi begge desperat prøvde å finne ut om vi likte hverandre - men fikk muligheten til å bli bekjente, venner og til slutt kjærester. Da blir man jo kjent med hverandre på en helt annen måte enn gjennom tre bilder og en bio. Hadde jo ikke i tankene at han var en aktuell kjæreste når vi møttes. Måtte oppdage hans fantastiske personlighet først 🥰 Nå synes jeg forresten at han er veldig kjekk, men jeg vet ikke om jeg hadde tenkt han var min type hvis jeg sveipet rundt på Tinder.... Anonymkode: 90c8a...992 6
Gjest Minesveiper Skrevet 29. november 2019 #16 Skrevet 29. november 2019 (endret) 20 hours ago, UkjentN said: Alle er ikke attraktive, så hva skal mindre pene gjøre for å oppnå kjærlighet? En stygg, liten og feit mann med masse utstråling og en fin personlighet, som er morsom, vil aldri bli sveipet til høyre på Tinder. Jeg har normal kroppsvekt, og tror jeg ser helt ok ut, men Tinder var ikke akkurat et sted som ga meg god selvfølelse! Hva om man er superstygg? Hvordan kan man date, over nett? At utseende ikke har noe å si for menn stemmer ikke slik som enkelte påstår. Selvfølgelig kan man få seg kjæreste selv om man ikke er den kjekkeste, men veien dit er vanskeligere. Som flere av mennene her påpeker så vil ikke tinder, og datingapper funke, mens nettdatingsider virker noe bedre. Tingen når man er gjennomsnittlig er at man blir avvist langt oftere enn når man er kjekk. Dette er det mange menn som ikke takler, og for enkelte leder det til bitterhet. Det er provoserende å lese at folk skriver at utseende ikke har noe å si for menn fordi den prosessen vanlige menn må gå gjennom for å finne seg dame blir ikke respektert. Husk at menn generelt sitter med initiativbyrden noe som betyr at dersom man skal ha et aktivt datingliv, må man være noe frempå og ta initiativ. Hvis man da opplever å bli avvist 4 av 5 ganger for eksempel når man spør damer ut, så er det ikke alle som har sterk nok psyke til å takle det. Husk også at menn helst skal ha god selvtillit, god utstråling osv også, noe som ikke nødvendigvis er så lett å bygge opp dersom man blir avvist 4/5 ganger. For de som er er introverte, reserverte, innadvente, lite sosiale og eller har en kombinasjon av disse trekkene/egenskapene, er det enda vanskeligere igjen. De som har dårlige sosiale antenner, har veldig dårlige sjanser siden man er så avhengig av å gjøre et godt inntrykk ved første tilnærming for å i det hele tatt få en date. Er man kjekk er det lettere å få snøballen til å rulle siden man opplever flere positive opplevelser knyttet til det å ta initiativ. Selvtillit, utstråling o,l som gjør en mer attraktiv kommer også lettere da. Endret 29. november 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #17 Skrevet 29. november 2019 Jeg anser meg selv som en 4/10 (kvinne). Jeg er i dag gift med en mann jeg traff som ungdom. Jeg tenker at jeg helt sikkert hadde funnet noen om det av en eller annen grunn skulle bli slutt med min partner i dag, fordi jeg går etter personlighet, og det vet jeg mange flere gjør. Om et utseende er attraktiv varierer fra person til person, samtidig som jeg tror mange voksne faktisk tenker at personlighet har alt å si. Så spiller ingen rolle om du ser ut som Brad Pitt om du oppfører deg som en bæsj. Jeg vil ikke ha en bæsj. Anonymkode: 70da7...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #18 Skrevet 29. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo beviselig helt motsatt. Det er kun de kjekkeste mennene som har sjans på tinder, mens alle kvinner svømmer i likes. For menn er det ikke nok å se gjennomsnittlig ut engang. Jeg har mannlige venner på tinder som er helt normale, ingen vil ha de. Jeg har venninner på tinder, de liker kun de peneste menene der. Anonymkode: c370f...5aa Se utenfor landets grenser. Norske menn er svært populære i bl.a Asia. Min fetter i 40 årene fant seg ingen dame i Norge men ble til slutt gift med en pen dame fra Thailand. De har nå fått to skjønne barn som er utrolig pene. Anonymkode: 1edfa...6d0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #19 Skrevet 29. november 2019 Jeg kjenner jeg er så inderlig glad for at jeg slipper å saumfare kjøttmarkeder som Tinder, for en bedrøvelig greie slike datingsider er! Hilsen Godt gift Anonymkode: 3777c...c8b 2
OPIgirl Skrevet 29. november 2019 #20 Skrevet 29. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg er så inderlig glad for at jeg slipper å saumfare kjøttmarkeder som Tinder, for en bedrøvelig greie slike datingsider er! Hilsen Godt gift Anonymkode: 3777c...c8b Helt enig. Er overlykkelig for at jeg er godt etablert og ikke trenger å frekventere tragiske sjekke/datingsteder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå