AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #21 Del Skrevet 28. november 2019 22 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Da vil jeg i motsetning til deg si at det i mange tilfeller har hatt en del av kredden. Selv om jeg er enig i at det er en liten del. Hvis du virkelig mener at det på ingen måte har en del av kredden, regner jeg med at du selv ikke bruker noe kosttilskudd? Eller misforstår jeg deg? Og ikke minst; hvor mange prosentandeler av kredden skal gå til de optimale åpningstidene på gymmet 🤔 Anonymkode: da1b4...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. november 2019 #22 Del Skrevet 28. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, koffein og kreatin og et par andre tilskudd har en liten effekt på prestasjonsevne. Det jeg mente er at for folk flest som er målgruppen for disse reklamene ikke trenger de. Koffein for prestasjon er hovedsakelig brukt hos atleter som skal yte sitt ytterste og er absolutt ikke nødvendig for det Ts spør om, altså en veltrent kropp. Samme gjelder de andre kosttilskuddene. Du kan fint oppnå fysikken til disse jentene ved kun trening og kosthold. Anonymkode: df02c...f0e Er koffein kun for atleter som skal yte sitt ytterste? Der tror jeg småbarnspappaen som trenger en stor kopp kaffe for å i det hele tatt komme seg på trening, er uenig. Således er det ingen forskjell på det og energidrikk. At man fint kan få en veltrent kropp med kun trening og mat, er jeg helt enig i. Men du skriver at det ikke hjelper med energidrikk (med mindre man er toppidrettsutøver), og det blir rett og slett feil. For mange hverdagshelter hjelper det ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #23 Del Skrevet 28. november 2019 1 time siden, Pierre Gynt skrev: Er koffein kun for atleter som skal yte sitt ytterste? Der tror jeg småbarnspappaen som trenger en stor kopp kaffe for å i det hele tatt komme seg på trening, er uenig. Således er det ingen forskjell på det og energidrikk. At man fint kan få en veltrent kropp med kun trening og mat, er jeg helt enig i. Men du skriver at det ikke hjelper med energidrikk (med mindre man er toppidrettsutøver), og det blir rett og slett feil. For mange hverdagshelter hjelper det ganske mye. Jeg snakker i kontekst til innlegget. Selvfølgelig føler småbarnspappaen at koffeinen vekker han om morgenen, men her var det snakk om hvordan få veltrent kropp og veldig mange som lar seg inspirere på Instagram kjøper masse energidrikker, kosttilskudd og tror dette skal gi dem samme kropp. Det gjør det bare ikke. Jeg skriver at prestasjonseffekten ved trening har veldig lite å si om du ikke trener som en toppidrettsutøver. Effekten av koffein på prestasjon og på «våkenhet» er ikke helt den samme. Anonymkode: df02c...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå