AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Del Skrevet 28. november 2019 Det er så,mange babes på insta som er veltrente og definerte. Er det proteinpulver og Nocco? Anonymkode: d53b7...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilli My Skrevet 28. november 2019 #2 Del Skrevet 28. november 2019 Trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #3 Del Skrevet 28. november 2019 Heldig med genene + hardt arbeid er fasiten for meg i alle fall. Har aldri spist proteinpulver eller fulgt noen spesiell diett. Anonymkode: 28656...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dainty Skrevet 28. november 2019 #4 Del Skrevet 28. november 2019 styggeste menneskene som finnes. er glad jeg ikke er muskuløs. de tar masse pulver og spiser og lever som desperate narsissistiske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #5 Del Skrevet 28. november 2019 Muskler får du av styrketrening, og definisjoner er et resultat av lav fettprosent. Med andre ord så krever det et visst kosthold og en del styrketrening. Hva er ditt forhold til dette i dag? Nocco er overflødig. Grunnen til at du ser dette over alt skyldes kun god markedsføring. Proteinpulver kan forøvrig ofte være til hjelp for å få i seg nok proteiner på en enkel måte. Om dette er målet ditt så er det ikke umulig å oppnå, langt derifra. Men det krever litt dedikasjon og innsats. I tillegg kommer det selvsagt ann på hvordan formen din er i dag 😊 Anonymkode: da1b4...cdb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #6 Del Skrevet 28. november 2019 Vektløfting og streng diett. Disse produktene de reklamerer for (energidrikker, kosttilskudd osv) hjelper ikke. Anonymkode: df02c...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. november 2019 #7 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vektløfting og streng diett. Disse produktene de reklamerer for (energidrikker, kosttilskudd osv) hjelper ikke. Anonymkode: df02c...f0e Sikker på det siste? Det er ganske veldokumentert at kosttilskudd som koffein (som det tross alt er i energidrikk) og kreatin hjelper på prestasjonsevnen. I tillegg er tilstrekkelig proteininntak nødvendig, og da kan tilskudd være praktisk, særlig hvis man er i kaloriunderskudd. Trening, kosthold og bevissthet rundt restitusjon er selvfølgelig viktigst, men du bommer når du sier at kosttilskudd ikke hjelper. Endret 28. november 2019 av Pierre Gynt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. november 2019 #8 Del Skrevet 28. november 2019 Tung trening med baseøvelser og bøtter med fisk, kylling og brokkoli. Der har du oppskriften. Disiplin og kjedelig mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #9 Del Skrevet 28. november 2019 7 minutter siden, SupaWoman skrev: Tung trening med baseøvelser og bøtter med fisk, kylling og brokkoli. Der har du oppskriften. Disiplin og kjedelig mat. Ikke enig ang kjedelig mat, men det krever kanskje litt mer kunnskap / interesse. Dermed er enklere for mange å holde seg til torsk og ris 🤷🏼♀️ Anonymkode: da1b4...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 28. november 2019 #10 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg vil si at den viktigste faktoren er genuin interesse. Det er det som sørger for at man opprettholder livsstilen som skal til for en slik fysikk. Gener ja, men det handler like mye om at du ikke blir instababe med pukkelrygg og skostørrelse 46, som at det må spesielt gode gener til - det må det ikke og mange av de samme jentene ville sett helt gjennomsnittlige ut uten livsstilen. Det er mange eksempler på de jentene som i dag blir ansett å være i en helt uoppnåelig form, som før «treningsbølgen» var ingenting annet enn helt gjennomsnittlige jenter. Flere var også ganske overvektige, eller i det minste langt i fra i god form. Kosttilskudd kan være effektive de, men har på ingen måte en del av kredden. Og i motsetning til det mange tror må man ikke spise kjedelig og mange fitnessfolk er ganske matvrak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. november 2019 #11 Del Skrevet 28. november 2019 Husk også at disse "instababene" overretusjerer bildene sine og at det finnes apper som kan gi alle kropper muskler . I tillegg kan et så enkelt program som facetune gi deg f.eks slankere midje og glatte ut cellulitter svært lett. Alle bildene er photoshoppede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 28. november 2019 #12 Del Skrevet 28. november 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Tung trening med baseøvelser og bøtter med fisk, kylling og brokkoli. Der har du oppskriften. Disiplin og kjedelig mat. Disiplin ja, men kjedelig mat nei. Da har man i så fall veldig dårlig kunnskap på kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. november 2019 #13 Del Skrevet 28. november 2019 32 minutter siden, bodyhack_petter skrev: Kosttilskudd kan være effektive de, men har på ingen måte en del av kredden. Er ikke det ganske selvmotsigende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 28. november 2019 #14 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Er ikke det ganske selvmotsigende? Nei, det jeg mener er at de ikke er nødvendige, eller en forutsetning for resultatet. Selv ikke kreatin som er et av de mest undervurderte kosttilskuddene som er. Folk henger seg opp i proteiner, men kreatin er et av de få tilskuddene som virkelig dokumenterer bra effekt. Likevel, ingen nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 28. november 2019 #15 Del Skrevet 28. november 2019 3 timer siden, dainty skrev: styggeste menneskene som finnes. er glad jeg ikke er muskuløs. de tar masse pulver og spiser og lever som desperate narsissistiske menn. 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 28. november 2019 #16 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Åhhhhhhhh...hvorfor kaller de dem babes? Trening, "make up", photoshop og genene. Endret 28. november 2019 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. november 2019 #17 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutter siden, bodyhack_petter skrev: Nei, det jeg mener er at de ikke er nødvendige, eller en forutsetning for resultatet. Selv ikke kreatin som er et av de mest undervurderte kosttilskuddene som er. Folk henger seg opp i proteiner, men kreatin er et av de få tilskuddene som virkelig dokumenterer bra effekt. Likevel, ingen nødvendighet. Da vil jeg i motsetning til deg si at det i mange tilfeller har hatt en del av kredden. Selv om jeg er enig i at det er en liten del. Hvis du virkelig mener at det på ingen måte har en del av kredden, regner jeg med at du selv ikke bruker noe kosttilskudd? Eller misforstår jeg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 28. november 2019 #18 Del Skrevet 28. november 2019 7 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Da vil jeg i motsetning til deg si at det i mange tilfeller har hatt en del av kredden. Selv om jeg er enig i at det er en liten del. Hvis du virkelig mener at det på ingen måte har en del av kredden, regner jeg med at du selv ikke bruker noe kosttilskudd? Eller misforstår jeg deg? Det er vel egentlig bare kreatin jeg bruker for tiden, men ikke så konsekvent som jeg burde. Har brukt mye forskjellig opp gjennom tidene. Gjør det ikke akkurat nå, men utover kreatin bruker jeg gjerne citrulline malate, og pre workouts uten stimulanter. Ellers så bruker jeg relativt mye proteinpulver, men jeg anser det mer som mat enn kosttilskudd. Så tar jeg også tran og vitaminer litt sporadisk. Jeg tror egentlig du forstår hva jeg mener 😊 Jeg vil fortsatt ikke gi det en del av kredden, jeg kunne vært i god form uten og opplever i praksis tilnærmet ingen merkbar forskjell. Det er nok også derfor det blir veldig sporadisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #19 Del Skrevet 28. november 2019 2 timer siden, Pierre Gynt skrev: Sikker på det siste? Det er ganske veldokumentert at kosttilskudd som koffein (som det tross alt er i energidrikk) og kreatin hjelper på prestasjonsevnen. I tillegg er tilstrekkelig proteininntak nødvendig, og da kan tilskudd være praktisk, særlig hvis man er i kaloriunderskudd. Trening, kosthold og bevissthet rundt restitusjon er selvfølgelig viktigst, men du bommer når du sier at kosttilskudd ikke hjelper. Ja, koffein og kreatin og et par andre tilskudd har en liten effekt på prestasjonsevne. Det jeg mente er at for folk flest som er målgruppen for disse reklamene ikke trenger de. Koffein for prestasjon er hovedsakelig brukt hos atleter som skal yte sitt ytterste og er absolutt ikke nødvendig for det Ts spør om, altså en veltrent kropp. Samme gjelder de andre kosttilskuddene. Du kan fint oppnå fysikken til disse jentene ved kun trening og kosthold. Anonymkode: df02c...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. november 2019 #20 Del Skrevet 28. november 2019 6 minutter siden, bodyhack_petter skrev: Det er vel egentlig bare kreatin jeg bruker for tiden, men ikke så konsekvent som jeg burde. Har brukt mye forskjellig opp gjennom tidene. Gjør det ikke akkurat nå, men utover kreatin bruker jeg gjerne citrulline malate, og pre workouts uten stimulanter. Ellers så bruker jeg relativt mye proteinpulver, men jeg anser det mer som mat enn kosttilskudd. Så tar jeg også tran og vitaminer litt sporadisk. Jeg tror egentlig du forstår hva jeg mener 😊 Jeg vil fortsatt ikke gi det en del av kredden, jeg kunne vært i god form uten og opplever i praksis tilnærmet ingen merkbar forskjell. Det er nok også derfor det blir veldig sporadisk. Jeg skjønner hva du mener, men jeg vet ikke om alle andre gjorde det i det du opprinnelig skrev. Eneste grunnen til at jeg kommenterte dette, var at på forumet her hersker det en oppfatning om at kosttilskudd (proteinpulver inkludert) er totalt uten effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå