Irak Skrevet 9. mai #41 Del Skrevet 9. mai Lurven skrev (På 3.5.2024 den 8.44): Damen var trang Og tizzen var lang Så lang var kuken At den havnet oppi buken Buken? Jeg trodde du sa sluken.... Sluken sluker alt Spesielt det den er blitt fortalt Fortelle slik at det kan glemmes ei Hvor kjær jeg har blitt i deg 💕🪷. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. mai #42 Del Skrevet 10. mai Bedre å komme i en buk Enn i et sluk Fra buken til din mave Fra sluket rant det ut i havet Nei det rant ut i sanden For fanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #43 Del Skrevet 10. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Bedre å komme i en buk Enn i et sluk Fra buken til din mave Fra sluket rant det ut i havet Nei det rant ut i sanden For fanden En ode for dine spermier.. Hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. mai #44 Del Skrevet 11. mai KnekkeBørre skrev (12 timer siden): En ode for dine spermier.. Hvorfor ikke 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #45 Del Skrevet 14. mai Lurven skrev (På 10.5.2024 den 22.10): Bedre å komme i en buk Enn i et sluk Fra buken til din mave Fra sluket rant det ut i havet Nei det rant ut i sanden For fanden Rant det ut i sanden? Sandkorn som i tusen små Det må du huske på Hvor deilig det er Å bli spruta full av sæd Her eller der Ikke lett å velge Se der ble den svær! Svært så stort det ble Når hun satt på hans kne..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #46 Del Skrevet 14. mai Et dikt blir til I stor stil Stilige strofer Fattes i en fei Fordi jeg går aldri lei av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai #47 Del Skrevet 15. mai Irak skrev (13 timer siden): Rant det ut i sanden? Sandkorn som i tusen små Det må du huske på Hvor deilig det er Å bli spruta full av sæd Her eller der Ikke lett å velge Se der ble den svær! Svært så stort det ble Når hun satt på hans kne..... Unge kvinne Nå er jeg full av sinne Du må vaske både munn og nepe Med ordentlig sepe Jeg vil faktiske kreve At du vasker deg med dr.greve Både oppe og nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai #48 Del Skrevet 15. mai Gjest lurven skrev (På 29.5.2005 den 9.14): til min kjære grændis Åh gud som jeg savner deg du var alt for meg savner våre nakne stunder der vi betedde oss som ville hunder du var litt av en heks men likevel savner jeg deg min eks måtte alltid lokke deg med en kjeks får å få sex savner hvordan vi hadde det før pleide å gjøre som hunder gjør tok deg til du ble god og mør *sukk* Nå har der snart gått 19 år. Gud som jeg savner hans lår Som jeg aldri mer får Hver eneste kveld Må jeg banke kjøttet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. mai #49 Del Skrevet 15. mai Lurven skrev (1 time siden): Unge kvinne Nå er jeg full av sinne Du må vaske både munn og nepe Med ordentlig sepe Jeg vil faktiske kreve At du vasker deg med dr.greve Både oppe og nede Hvorfor så sint? Jøss her gikk det svint Såpe bruker jeg ei Spyler rett hjem Det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai #50 Del Skrevet 15. mai Irak skrev (1 time siden): Hvorfor så sint? Jøss her gikk det svint Såpe bruker jeg ei Spyler rett hjem Det gjør jeg Slutt med din griseprat Jeg sitter å spiser mat Mistet lysten til å tosse i min salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. mai #51 Del Skrevet 15. mai Lurven skrev (51 minutter siden): Slutt med din griseprat Jeg sitter å spiser mat Mistet lysten til å tosse i min salat Jeg griser ei jeg Slutt og spis Stryk på dør din fis Tosse? Har ei hørt.... Er det et skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå