Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #21 Del Skrevet 27. april Ulykkelig kjærlighetsdikt Det ble ikke no a, Det ble ikke no bra, Men vet du hva? livet sa ja og jeg vil den ta, Leve til kjærligheten vil meg ha. Haha er drt bare jeg som tar denne tråden seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #22 Del Skrevet 27. april Kjærligheten kommer og går Livet består av både hvite og sorte får Noen liker både pupper og lår Mens andre igjen ikke forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #23 Del Skrevet 27. april Din dickpick ga meg ikke et kick, det bare ga meg en ick. Det var ganske sick.☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #24 Del Skrevet 27. april Slapp av nå hilde Det var ikke et kukbilde Det var en pølse fra gilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #25 Del Skrevet 28. april (endret) Hvordan hjelpe en venn? Han har visst glemt det igjen. Ute av syne ute av sinn. Er min oppfatning av vinn-vinn. For vi er alle vinnere. Uansett hvor vi er eller hvor vi drar. Så er det viktig å huske på. At det du lærte igår, er ikke sikkert du forstår. Forstå det, den som kan... At man kan ei eies i dette land. Eies er den som eies kan. Så hvorfor kjenner man på savn? Savnet etter noen som forstår, hvordan det er å felle en tår 💦. Endret 28. april av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #26 Del Skrevet 28. april Irak skrev (1 minutt siden): Hvordan hjelpe en venn? Han har visst glemt det igjen. Ute av syne ute av sinn. Er min oppfatning av vinn-vinn. For vi er alle vinnere. Uansett hvor vi er eller hvor vi drar. Så er det viktig å huske på. At det du lærte igår, er ikke sikkert du forstår. Forstå det, den som kan... At man kan ei eies i dette land. Eies er den som eies kan. Så hvorfor kjenner man på savn? Savnet etter noen som forstår, hvordan det er å felle en tår 💦. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 28. april #27 Del Skrevet 28. april Du var aldri min. Jeg blir aldri din. Det som ikke er har heller aldri vert og tiden vi skulle ha vil aldri bli til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #28 Del Skrevet 29. april Lurven skrev (På 27.4.2024 den 12.15): Slapp av nå hilde Det var ikke et kukbilde Det var en pølse fra gilde En sånn ekstra lang, som en orangutang. Med sennep om du vil. Vi lar det stå til😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #29 Del Skrevet 29. april 14 minutter siden, Frøkenfryden said: En sånn ekstra lang, som en orangutang. Med sennep om du vil. Vi lar det stå til😃 Men.. hvordan visste du det? Akkurat som orangutang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #30 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (Akkurat nå): Men.. hvordan visste du det? Akkurat som orangutang. Jeg er svært klok🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #31 Del Skrevet 29. april Frøkenfryden skrev (3 timer siden): En sånn ekstra lang, som en orangutang. Med sennep om du vil. Vi lar det stå til😃 Det var en sånn pølse i vaffel. Kan spises både med og uten gaffel. I vaffel kan man også ha joikaboller Det er helt sant, sitter ikke her å troller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #32 Del Skrevet 29. april (endret) Joikaboller er det lenge siden jeg har spist, Og jeg har jo ikke hørt en dritt siden sist, Så ring meg, Og Pling meg, Minn meg på, Hva du het igjen nå, For vi hadde en spesiell kjemi, Men du ville nok bare pule og være fri. Det er det alle sa til meg, Så derfor stakk jeg, Raskt langt vekk, Så du ikke fikk deg et kvekk Eller flere ego boost, For det fortjente du ikke. ( må få denne lit mer ulykkelig og trist) Endret 29. april av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. mai #33 Del Skrevet 2. mai Lurven skrev (På 29.4.2024 den 20.15): Det var en sånn pølse i vaffel. Kan spises både med og uten gaffel. I vaffel kan man også ha joikaboller Det er helt sant, sitter ikke her å troller Trolle den som trolles kan Hvor er trollet? Han har gått lang gang Gangen er fin Han lunter avgårde Med kloke ord og pikekyss i håret Alle jenter ønsker seg han, men han er en mann med stand Snill som dagen er lang... Smiler som bare han kan Smelte hjerter i det vide og det breie Det er hans greie Håper at han kan forstå Hvor fin han er innpå 💕🪷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. mai #34 Del Skrevet 2. mai Du hadde vaselin Ja du var så fin Likevel kunne du ikke bli min Jeg synes du er for tam Jeg foretrekker tiger balsam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 2. mai #35 Del Skrevet 2. mai Jeg var en treer og du en åtter, Du sa jeg var hotter, Så ble du en blotter, Fikk deg et nummer, I bilen ved noen bommer, Så kasta meg ut, etter din sprut, Måtte gå hjem og hørte aldri fra deg gut, Til jeg så deg med den fine dama di som var slank med lange ben, sittende på den lokale kafen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. mai #36 Del Skrevet 2. mai No1*No1 skrev (38 minutter siden): Jeg var en treer og du en åtter, Du sa jeg var hotter, Så ble du en blotter, Fikk deg et nummer, I bilen ved noen bommer, Så kasta meg ut, etter din sprut, Måtte gå hjem og hørte aldri fra deg gut, Til jeg så deg med den fine dama di som var slank med lange ben, sittende på den lokale kafen. Denne var bra😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 2. mai #37 Del Skrevet 2. mai 3 minutter siden, Lurven said: Denne var bra😄 Takk, ah det kom dypt fra sjela mi sjø 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. mai #38 Del Skrevet 2. mai Vi skulle ha sex Men du var tørr som en mariekjeks Jeg prøvde med spytt Men da gav du meg en dytt Jeg falt og slo kukhodet På din rosa kommode Du ga en skuff Et lite puff Og mitt lem Kom i alvorlig klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai #39 Del Skrevet 3. mai Lurven skrev (9 timer siden): Vi skulle ha sex Men du var tørr som en mariekjeks Jeg prøvde med spytt Men da gav du meg en dytt Jeg falt og slo kukhodet På din rosa kommode Du ga en skuff Et lite puff Og mitt lem Kom i alvorlig klem Du sa du hadde advart meg om alvorlig klemfare Men jeg klarte ikke huske, tenkte på puling bare Men har lært nå å tenke på to ting på en gang Og at når tissen er flat må dama være trang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai #40 Del Skrevet 3. mai Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du sa du hadde advart meg om alvorlig klemfare Men jeg klarte ikke huske, tenkte på puling bare Men har lært nå å tenke på to ting på en gang Og at når tissen er flat må dama være trang. Damen var trang Og tizzen var lang Så lang var kuken At den havnet oppi buken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå