Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette høres ut som lureri. 

Sikkert datingsiden som prøver å få menn hekta slik at de fortsetter å betale 3000 i måneden for å ha tilgang. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter denne datingsiden? Dette MÅ jeg bare prøve!

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Jdz skrev:

Hva heter denne datingsiden? Dette MÅ jeg bare prøve!

Jeg sier det til deg i kveld etter jeg har slettet kontoen der. Første og omtrent eneste datingsiden jeg har prøvd og datingsiden har jeg fått nok av nå. Aldri mer! Nordmenn er jo veldig attraktiv blant tyskere osv spesielt hvis du snakker tysk. Så du kan godt prøve..Men jeg tror det er litt lureri sånn halvveis. Føles sånn selv om alt er ekte egt. 

Endret av Hr11
  • Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Hr11 skrev:

Hei. Gjennom en datingside på nettet har jeg kommet i kontakt med ei tysk jente som er like gammel som meg.( 20 år) Vi har snakket sammen hver dag siden i sommer, men nå har jeg et problem. Jeg er ikke interessert og dette var noe jeg sa til hun i går. Hun ble kjempelei seg når jeg sa dette, og hun mener at vi fortsatt skal snakke sammen, selv om jeg ikke er interessert i forhold. Tidligere har jeg sagt at jeg er forelsket osv ( noe jeg var), men det er jeg ikke nå lengre. Vi har aldri møttes, men jeg har vist henne drøssevis av bilder av meg selv, jobb, hverdag osv. Så hun vet «godt» hvem jeg er. 

Bør jeg fortsette å snakke med henne selv om jeg ikke er interessert, eller er det greit om jeg sletter kontoen og «forlater» henne? Hun er kjempelei seg så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... da jeg ikke er interessert i henne mtp kjæresteforhold. Ellers kan jeg holde kontakten å være «venner» men det blir fort vanskelig?

Veldig takknemlig for råd. 

Hvis dere har snakket daglig over lang tid, så må du vel like henne som person? At utviklingen har gått bort fra "kjæreste retningen" , hindrer jo ikke dere i å fortsette en relasjon som gode venner ? 

Jeg syns det hørtes veldig slemt ut å slette og forlate henne - spesielt når hun er så lei. Akkurat som hun har null verdi i livet ditt fordi du fant ut at du ikke ønsket henne som kjæreste. Mine to absolutt beste venner som jeg setter størst pris på er hunnkjønn. 

RETTELSE

Hvis hun nekter å snakke på Skype, messenger eller Snapchat - å krever å prate på en side som koster flere tusen kroner i måneden, så blir svaret mitt selvsagt annerledes. Det høres jo ut som svindel. 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Hvis dere har snakket daglig over lang tid, så må du vel like henne som person? At utviklingen har gått bort fra "kjæreste retningen" , hindrer jo ikke dere i å fortsette en relasjon som gode venner ? 

Jeg syns det hørtes veldig slemt ut å slette og forlate henne - spesielt når hun er så lei. Akkurat som hun har null verdi i livet ditt fordi du fant ut at du ikke ønsket henne som kjæreste. Mine to absolutt beste venner som jeg setter størst pris på er hunnkjønn. 

Jeg liker henne, men jeg er ikke interessert i kjærlighetsforhold med henne. Dessuten koster denne datingappen meg over 3000.- kr i måneden og hun nekter å snakke et annet sted. Feks Messenger eller snapchat. Jeg har ikke tenkt til å forlate henne plutselig men jeg har allerede og skal snakke med henne om dette. Vi har feks aldri truffet hverandre og jeg vet ikke engang helt hvordan hun ser ut... problemet er at jeg ikke vil såre henne, men det det hun har blitt. Og jeg prøver å komme med trøstende ord, men det hjelper ikke. Datingappen koster såpass med penger og jeg har ofret veldig mye for henne men hun gjør lite tilbake. Jeg skjønner det litt være for en kvinne å treffe en random mann men hallo. Hun skjønner at jeg bare vil henne godt ! Nå har jeg gitt opp og mistet all interesse pga noen andre ting så jeg orker egt ikke mere. 

Skrevet
1 minutt siden, Hr11 skrev:

Jeg liker henne, men jeg er ikke interessert i kjærlighetsforhold med henne. Dessuten koster denne datingappen meg over 3000.- kr i måneden og hun nekter å snakke et annet sted. Feks Messenger eller snapchat. Jeg har ikke tenkt til å forlate henne plutselig men jeg har allerede og skal snakke med henne om dette. Vi har feks aldri truffet hverandre og jeg vet ikke engang helt hvordan hun ser ut... problemet er at jeg ikke vil såre henne, men det det hun har blitt. Og jeg prøver å komme med trøstende ord, men det hjelper ikke. Datingappen koster såpass med penger og jeg har ofret veldig mye for henne men hun gjør lite tilbake. Jeg skjønner det litt være for en kvinne å treffe en random mann men hallo. Hun skjønner at jeg bare vil henne godt ! Nå har jeg gitt opp og mistet all interesse pga noen andre ting så jeg orker egt ikke mere. 

Ja, jeg skrev RETTELSE , når jeg leste mer i tråden og så du betalte for praten. Det kunne vært greit å nevnt betalingen i ditt første innlegg 😛

Betaler du for den og hun nekter å prate på et gratis sted, så kan du med god samvittighet runde det hele av. Jeg hadde gått ut fra at det var svindel da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke interessert i vennskap med henne da jeg tror det bare blir værre for oss begge... jeg var kjempeforelsket men er det ikke nå lengre.. og jeg er ikke interessert i noe vennskap med jenter... jeg leter etter kjæreste som jeg kan leve med resten av livet.

Skrevet
2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ja, jeg skrev RETTELSE , når jeg leste mer i tråden og så du betalte for praten. Det kunne vært greit å nevnt betalingen i ditt første innlegg 😛

Betaler du for den og hun nekter å prate på et gratis sted, så kan du med god samvittighet runde det hele av. Jeg hadde gått ut fra at det var svindel da. 

Det går bra jeg garcon. Takk for alle råd. Nå skal jeg gjøre det beste ut av det. Skulle hun savne meg så kan hun alltids finne meg på Facebook eller sende meg et brev i posten da hun har navn og hele pakka

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hr11 skrev:

Det går bra jeg garcon. Takk for alle råd. Nå skal jeg gjøre det beste ut av det. Skulle hun savne meg så kan hun alltids finne meg på Facebook eller sende meg et brev i posten da hun har navn og hele pakka

:5: høres ut som en fornuftig plan. 

Skrevet

Hun nekter å møtes og nekter også å konversere et annet sted utenom appen, og du lurer fortsatt på om dette er catfish eller ikke? 

Anonymkode: cc6a1...3cc

Skrevet

Det er jo lureri. Sikkert en dame som er ansatt for å snakke med menn. Eller en mann..

Anonymkode: 50e05...bc5

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo lureri. Sikkert en dame som er ansatt for å snakke med menn. Eller en mann..

Anonymkode: 50e05...bc5

Ikke vet jeg. Hun virker bare så ekte! Det er definitivt ikke en mann som skriver, og hun har en del fine interesser som hun forteller mye om. Feks bøker og matlaging. Føler meg litt slem men vi snakker om det, slik at det ikke skal bli så vanskelig for henne. Nesten som en ond sirkel dette her, men hun nekter å diskutere noe om å treffe meg eller liknende og jeg fortelle henne alltid mye om meg selv, viser henne massevis av bilder osv osv

Skrevet

forvent konsekvenser; what goes around comes around 

Skrevet
1 minutt siden, Hr11 said:

Ikke vet jeg. Hun virker bare så ekte! Det er definitivt ikke en mann som skriver, og hun har en del fine interesser som hun forteller mye om. Feks bøker og matlaging. Føler meg litt slem men vi snakker om det, slik at det ikke skal bli så vanskelig for henne. Nesten som en ond sirkel dette her, men hun nekter å diskutere noe om å treffe meg eller liknende og jeg fortelle henne alltid mye om meg selv, viser henne massevis av bilder osv osv

100% scam, hun eksisterer ikke. Lurer nesten på om du troller

Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

100% scam, hun eksisterer ikke. Lurer nesten på om du troller

Jeg troller ikke!!!!! Hadde du snakket med henne så hadde du blitt like usikker. Hun er helt vanlig... nå sendte hun meg melding også, og skriver at hun verken vil tvinge meg eller gi slipp på meg. Hun håper også at veiene våre krysser engang senere i livet... jeg kan love deg at jeg ikke troller ! 

Skrevet
3 timer siden, Hr11 skrev:

Har 3 bilder av henne å alle er litt i forskjellig alder tror jeg. Jeg har vist henne 50 bilder + å snakket om veldig personlige ting, som kun hun vet.. Jeg har spurt henne lenge om å møtes, eller snakke et annet sted da datingsiden koster meg 3000.- kr i måneden... og hun sier alltid nei. Og at hun trenger lengre tid. Det går meg på nervene for jeg har fortalt henne så mye om meg selv! Og hun nesten ingenting... er dette normalt??? Når dere kvinner treffer en mann dere virkelig liker så venter dere vel ikke mange måneder med å treffe han???Jeg har penger til datingsiden, men allikevel fryktelig dyrt. Hun er kjempe lei seg, og jeg hater når andre har det vondt pga meg. 

Nei det er ikke normalt. Og hun trenger slett ikke være den hun gir seg ut for å være !  Det lureste er å kutte tvert over å investere pengene i noe mer fornuftig.

Anonymkode: e46dd...69a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke normalt. Og hun trenger slett ikke være den hun gir seg ut for å være !  Det lureste er å kutte tvert over å investere pengene i noe mer fornuftig.

Anonymkode: e46dd...69a

Takk for svar. Er kanskje scam men problemet er at hun virker så ekte, og jeg er normalt veldig påpasselig. Jeg blir veldig sjelden lurt 

Skrevet

Du blir scammet så det synger. Altså, her ringer jo alle bjeller, er du blind på de?

Det er mange tusen kr du heller kunne brukt i BSU eller en ferie eller gått ut og møtt ekte personer.

• Liker 2
Skrevet

Det var umulig for meg å vite. Håpet jo på at hun ville treffe meg en dag. Det vil hun fortsatt ikke selv om hun er så lei seg.. føles og sees så ekte ut og normalt er jeg en fyr som lett ser om noen lurer meg eller ikke

Skrevet

Nå sier hun at det er stusselig at jeg spør på et kvinneforum og ikke manneforum om råd? Også spør hun om jeg  har møtt noen andre på forumet. Og om dette er grunnen til at jeg ikke vil snakke med henne!? Jeg har ikke funnet noen andre enn henne noensteds.. ok mulig det begynner å gå opp for meg men vanskelig for å tro det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...