Gå til innhold

Postet et sexy bildet på instagram..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lama_Drama skrev:

Stesønner blir uansett neppe tiltrukket, men flaue. Og det tåler de. 

Jeg vet de blir flaue. Han eldste bor hos oss akkurat for øyeblikket pga midlertid jobb, han ser meg jo hele tiden. Jeg tenkte bare aldri tanken på at han skal tenke noe rundt bildene jeg legger ut. Men fikk en tankevekker da venninnen min nevnte dette og ba meg nærmest stoppe med å legge ut bilder i sexy tøy og fine selfie's.  

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ofte seksuelle fantasier om stemoren til mitt barn 😉

Anonymkode: 3d39b...3bb

Da er du kvinne selv da? såvidt jeg forstår 🤔

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De himler nok bare med øynene. Du er stemor liksom

Anonymkode: 84f55...4e4

Takk for svar😄

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 15.38, Rucula skrev:

Jeg har ei venninne...hun la i helgen ut et bilde av seg selv i tanga badedrakt med tråden så langt opp i rumpa at det må ha gitt varige men...

Og nei,  jeg er altså ikke misunnelig. Synes bare det er stakkarslig! Hva er dette ekstreme behovet for bekreftelse?

Er det ikke fint at noen er stolte over kroppen sin? De fleste synes jo at de har en kropp de blir flau av og gjemmer seg.

Så er det jo litt morro når noen trekker tråden litt lengre. Hylekoret er der med en gang. Ikke et eneste positivt ord. 

Jo da jeg har hørt det selv mange ganger på sommeren. Ikke mye positive kommentarer iløpet av en dag hvis man går lettkledd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så er det vel ikke ett bilde disse guttene legger merke til en gang, i jungelen av andre bilder de ser og mottar. Du virker kanskje litt forventningsfulli forhold til hele greia ut fra svarene dine her. 

Anonymkode: 05937...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ung når du er i midten av 30 årene. Da er det på tide du slutter å kle seg som en ungdom. Det er mulig å kle seg pent uten å være halvnaken på instagram.

Anonymkode: 8fcc0...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.11.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Jeg selv er Mi midten av 30årene. Var dette så galt? Tenker ikke på alle som kan se bildet, da må jeg bare likegodt stoppe all sosiale medier da. 😳

Vet ikke hvor drøyt det bildet var men, du høres ut som en furtende tenåring. Tenk å ha begrensninger i forhold til sosiale medier når du pusher 40..

Anonymkode: a22f0...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor drøyt det bildet var men, du høres ut som en furtende tenåring. Tenk å ha begrensninger i forhold til sosiale medier når du pusher 40..

Anonymkode: a22f0...0ce

Tror ts alt har alderangst.. 

Anonymkode: bf35b...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Er det ikke fint at noen er stolte over kroppen sin? De fleste synes jo at de har en kropp de blir flau av og gjemmer seg.

Så er det jo litt morro når noen trekker tråden litt lengre. Hylekoret er der med en gang. Ikke et eneste positivt ord. 

Jo da jeg har hørt det selv mange ganger på sommeren. Ikke mye positive kommentarer iløpet av en dag hvis man går lettkledd. 

Man må være så stolt man bare vil! Flott det.... men å hele tiden måtte vise det frem? Det viser egentlig at man bare er usikker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke ung når du er i midten av 30 årene. Da er det på tide du slutter å kle seg som en ungdom. Det er mulig å kle seg pent uten å være halvnaken på instagram.

Anonymkode: 8fcc0...c86

Ta det med ro, TS, du har mange gode år foran deg.

Jeg viser mye hud på SoMe, men får heldigvis ikke slik oppgulp. Er redd du blir utsatt for kvinners sosiale kontroll av kvinner.

M(52)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet av klassekameratene i flere år fordi min stemor la ut veldig sexy bilder av seg selv og kommentarene jeg fikk slengt på daglig basis vil jeg aldri ønske på noen, så mtp det vil jeg kanskje holde med venninnen din.. Men jeg vet jo at jeg svarer utifra min egen situasjon og hvor hardt det gikk innpå meg. Jeg vet ikke hvordan det er for stesønnene dine.

Anonymkode: fc867...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rucula skrev:

Man må være så stolt man bare vil! Flott det.... men å hele tiden måtte vise det frem? Det viser egentlig at man bare er usikker. 

Det viser ikke det. Jeg er ikke usikker på kroppen min. Men den selv om jeg ikke poster på insta så er jeg relativt lettkledd på sommeren. Går veldig mye i singlett og drar heller på en tur på rollerbladesene mine iført hotpants når jeg skal sole meg istedet for å ligge i hagen å kjede meg. Dette har ingenting med dårlig selvtilit eller få bekreftelse for noe fra min side. Folk rundt klarer ikke å se forbi. De må slenge dritt når noe avviker fra standarden i samffunnet. Det blir feil synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke ung når du er i midten av 30 årene. Da er det på tide du slutter å kle seg som en ungdom. Det er mulig å kle seg pent uten å være halvnaken på instagram.

Anonymkode: 8fcc0...c86

Rettelse, jeg er 32, så heller ikke mot de 40 enda. For en tjueåring er det ikke ungt nei. Nå har aldri jeg vært svak for helt unge gutter heller, hadde jeg vært det så hadde jeg hatt en problem. Det ligger vel klart i kortene at jeg ikke skal like unge gutter, når jeg selv er stemor til unge menn - om det er riktig å si. 

Nei jeg legger ut det jeg føler for å legge ut, uten å tenke på at de ser det. Bildene er innafor uansett :)

ts

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke ung når du er i midten av 30 årene. Da er det på tide du slutter å kle seg som en ungdom. Det er mulig å kle seg pent uten å være halvnaken på instagram.

Anonymkode: 8fcc0...c86

Er jeg så gammel at jeg bør ta på meg bestemorskjørt som rekker ned til anklene? Jeg er 32, og har en kropp som kanskje flere damer vil ha. Man kler seg i det man føler seg komfertabel i . 

 

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Det viser ikke det. Jeg er ikke usikker på kroppen min. Men den selv om jeg ikke poster på insta så er jeg relativt lettkledd på sommeren. Går veldig mye i singlett og drar heller på en tur på rollerbladesene mine iført hotpants når jeg skal sole meg istedet for å ligge i hagen å kjede meg. Dette har ingenting med dårlig selvtilit eller få bekreftelse for noe fra min side. Folk rundt klarer ikke å se forbi. De må slenge dritt når noe avviker fra standarden i samffunnet. Det blir feil synes jeg.

Jeg har aldri opplevd å noen gang i mitt liv få kommentarer når jeg går i skjørt og singeletter om sommeren. Ei heller korte kjoler! Jeg er høy og slank og har fått mye positiv oppmerksomhet i mitt liv fpr å so det sånn. 

 Jeg har heller aldri noen gang hørt noen andre normalt lett kledde få kommentarer.

Sikker på at du ikke går tacky kledd da? Rett og slett over kanten horete? Hotpants der halve rumpa henger utenfor...magetopper som er lite kledelige og folk reagerer på måten du kler deg på.

Mens du oppfatter det som om folk ikke liker din veltrente vidunderlige kropp. 

Det er jo folk som rett og slett ikke skjønner at de går upassende kledd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rucula skrev:

Jeg har aldri opplevd å noen gang i mitt liv få kommentarer når jeg går i skjørt og singeletter om sommeren. Ei heller korte kjoler! Jeg er høy og slank og har fått mye positiv oppmerksomhet i mitt liv fpr å so det sånn. 

 Jeg har heller aldri noen gang hørt noen andre normalt lett kledde få kommentarer.

Sikker på at du ikke går tacky kledd da? Rett og slett over kanten horete? Hotpants der halve rumpa henger utenfor...magetopper som er lite kledelige og folk reagerer på måten du kler deg på.

Mens du oppfatter det som om folk ikke liker din veltrente vidunderlige kropp. 

Det er jo folk som rett og slett ikke skjønner at de går upassende kledd

Ikke vulgær nei, langt ifra det. Hotpants er som en ettersittende boxer. Ingenting av rumpa vises. Den går ned til lårene. 

Nei kun vanlig singlett og blander mellom treningsbukse eller dongeribukse alt etter som. Får ofte slengbemerkninger etter meg på offentlige steder ja. Folk jeg henger med reagerer ganske sterkt på enkeltes kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rucula skrev:

Jeg har aldri opplevd å noen gang i mitt liv få kommentarer når jeg går i skjørt og singeletter om sommeren. Ei heller korte kjoler! Jeg er høy og slank og har fått mye positiv oppmerksomhet i mitt liv fpr å so det sånn. 

 Jeg har heller aldri noen gang hørt noen andre normalt lett kledde få kommentarer.

Sikker på at du ikke går tacky kledd da? Rett og slett over kanten horete? Hotpants der halve rumpa henger utenfor...magetopper som er lite kledelige og folk reagerer på måten du kler deg på.

Mens du oppfatter det som om folk ikke liker din veltrente vidunderlige kropp. 

Det er jo folk som rett og slett ikke skjønner at de går upassende kledd

Nei, det var en helt vanlig kort kjole. Må vel kunne gå med en stram kjole uten at det skal se horete ut? Aldri likt å utfordre meg helt med å ha på meg klesplagg som er så lite som mulig. 

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke vulgær nei, langt ifra det. Hotpants er som en ettersittende boxer. Ingenting av rumpa vises. Den går ned til lårene. 

Nei kun vanlig singlett og blander mellom treningsbukse eller dongeribukse alt etter som. Får ofte slengbemerkninger etter meg på offentlige steder ja. Folk jeg henger med reagerer ganske sterkt på enkeltes kommentarer. 

Det er veldig merkelig, aldri opplevd før. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var en helt vanlig kort kjole. Må vel kunne gå med en stram kjole uten at det skal se horete ut? Aldri likt å utfordre meg helt med å ha på meg klesplagg som er så lite som mulig. 

Anonymkode: a0d49...205

Ja...selvfølgelig.  Men om kjolen er trang,  kort og i tillegg utringet så tipper den over i kategorien "oi da, det var kanskje ikke så heldig" 

Men en normalt trang kjole bør jp ikke være et problem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...